Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

پنج پروژه بهسازی و آسفالت راه روستایی در شهرستان‌های هوراند و کلیبر استان آذربایجان شرقی همزمان باهفته دولت به بهره برداری رسید.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان شرقی) بهره برداری از ۵ پروژه بهسازی و آسفالت راه روستایی درشهرستان‌های هوراند و کلیبر استان آذربایجان شرقی همزمان با هفته دولت انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این پروژه‌ها شامل آسفالت راه روستایی آیدینلو به طول ۳کیلومتر, آسفالت راه روستایی لقمان  به طول  ۴کیلومتر و آسفالت راه روستایی منجناب به طول  ۵/ ۱کیلومتر درشهرستان هوراند با اعتبارهزینه شده ۴۵میلیارد ریال و احداث وآسفالت راه روستای قوشچی به طول۵/۵ کیلومتر واحداث و آسفالت راه روستایی سیرک - کلوان – مهمدان به طول۵/ ۲کیلومتر با اعتبار ۷۰میلیارد ریال درشهرستان کلیبراست.

درمراسم بهره برداری ازاین پروژه‌ها نماینده مردم شهرستان‌های  کلیبر, هوراند و خداافرین درمجلس شورای اسلامی , معاون هماهنگی امورعمرانی استانداری , مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان, فرمانداران شهرستان‌های هوراند و کلیبر و جمعی ازمسئولان این شهرستان‌ها حضورداشت..

لازم به ذکراست درحال حاضر درقالب طرح ابرار(اقدام برای راههای روستایی) درشهرستان کلیبر ۲۳ پروژه به طول۱۲۴ کیلومتر,خداآفرین۱۳  پروژه به طول۶۱ کیلومتر وهوراند۱۶ پروژه به طول ۷۷ کیلومتر دردست اجرا است.

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: آسفالت راه روستایی آذربایجان شرقی بهره برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۳۹۶۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهسازی آسفالت آرامستان بهشت معصومه (س) قم

به نقل از شهرداری قم، سید سیف‌الدین موسوی نیارکی با اشاره به بهسازی روکش آسفالت و لکه‌گیری آسفالت آرامستان بهشت معصومه (س) اظهار داشت: اجرای پروژه روکش آسفالت میدان شهید بقایی و خیابان اطراف آن اجرایی شد.

وی هزینه اجرای این پروژه را ۹ میلیارد ریال دانست و خاطرنشان کرد: روکش آسفالت در ۸ هزار و ۵۰۰ مترمربع از آرامستان بهشت معصومه (س) قم انجام شد.

به گفته مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری قم، لکه‌گیری آسفالت در معابر آرامستان بهشت معصومه (س) نیز با هدف افزایش کیفیت خدمات‌رسانی به شهروندان و خانواده متوفیان صورت گرفت.

وی با بیان اینکه ۱۶۰ متر لوله‌گذاری با اعتبار ۵ میلیارد ریالی به‌منظور هدایت و جمع‌آوری آب‌های سطحی اجرایی شد، مطرح کرد: زه کشی نیز در راستای هدایت آب‌ها و نزولات آسمانی هفته گذشته انجام‌شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری قریب الوقوع از سد قیز قلعه‌سی
  • برخورداری ۸۷ درصدی خانوارهای روستایی شهرستان پیرانشهر از راه آسفالت
  • بهره‌برداری از ۴۰۶ پروژه عمرانی در روستا‌های کرمانشاه
  • بهره‌برداری از ۲۷۴ کیلومتر راه روستایی در آذربایجان‌غربی
  • یک میلیون هکتار از مراتع آذربایجان غربی ییلاقی است
  • بهسازی آسفالت آرامستان بهشت معصومه (س) قم
  • ۱۹۱ کیلومتر از راه‌های اصلی خراسان شمالی بهسازی شد
  • شاخص بهره مندی روستا‌های کردستان از راه‌ آسفالته به ۷۵ درصد رسید
  • بهبود خدمات‌رسانی شهرداری تبریز با بهره‌برداری از مرکز کنترل ترافیک و مدیریت بحران
  • سه پروژه بهداشتی و درمانی در شهرستان چالدران به بهره‌برداری می‌رسد