Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-28@03:46:29 GMT

تاریخی و برای اولین بار؛ برابری جنسیتی در فوتبال برزیل

تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۷۵۴۲۵

تاریخی و برای اولین بار؛ برابری جنسیتی در فوتبال برزیل

فدراسیون فوتبال برزیل تایید کرد که از ماه مارس دستمزد و پاداشی برابر را برای فوتبالیست های زن و مرد خود در نظر گرفته است.

به گزارش "ورزش سه"، شاهد یک اتفاق تاریخی در دنیای فوتبال هستیم و برای اولین بار یک فدراسیون فوتبال به بازیکنان مرد و زن خود مبالغ یکسانی را پرداخت می کند.

 

 

 

 

فدراسیون فوتبال برزیل به عنوان پیشگام، اعلام کرد که از ماه مارس به فوتبالیست های زن و مرد خود دستمزد و نیز پاداش یکسانی را پرداخت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به این ترتیب نیمار و مارتا به عنوان بهترین های فوتبال مردان و زنان برزیل، به یک اندازه از فدراسیون فوتبال کشورشان دستمزد و پاداش دریافت می کنند.

 

طبق گفته روژریو کابولکو رئیس فدراسیون فوتبال برزیل، در سال پیش رو نیز پاداش های در نظر گرفته شده در صورت کسب موفقیت تیم های فوتبال مردان و زنان یکسان در نظر گرفته شده است.

کابولوکو همچنین از برنامه این فدراسیون برای قدرتمندتر کردن لیگ فوتبال زنان برزیل و تزریق منابع مالی به آن اشاره کرد.

 

 

 

برزیل تیم ملی برزیل

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: برزیل تیم ملی برزیل فدراسیون فوتبال فوتبال برزیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۷۵۴۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکذیبه تشکیل و اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، تنها مرجع رسمی تشکیل و اعزام تیم‌های ملی دانشجویان در رشته‌های مختلف ورزشی، فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی است.

این فدراسیون تاکنون هیچ اقدامی برای تشکیل تیم ملی فوتبال دانشجویان انجام نداده و در صورت انتخاب سرمربی یا هرگونه اقدام دیگر در این خصوص، مراتب از طریق کانال‌های رسمی فدراسیون به اطلاع عموم خواهد رسید.

لازم به توضیح است طبق اعلام قبلی از آنجایی که طبق مقررات فدراسیون بین‌المللی ورزش‌های دانشگاهی، مسابقات فوتبال دانشجویان جهان دانشگاه محور می‌باشد و با توجه به مصوبه هیات رئیسه فدراسیون، تیم فوتبال دانشجویان تحت عنوان تیم منتخب توسط اداره کل تربیت بدنی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به مسابقات اعزام خواهد شد که در حال حاضر هدایت تیم منتخب دانشجویان بر عهده امیدرضا روانخواه می‌باشد.

تیمی که با مربیگری بهنام طاهرزاده به بلژیک اعزام شده هیچ ربطی به فدراسیون ملی ورزش دانشگاهی ندارد و تشکیل و اعزام آن با این عنوان غیرقانونی است.

دیگر خبرها

  • تاج طلسم تاریخی علیه فوتسال زنان را شکست؛ دلتنگی برای جام ملت ها به پایان رسید
  • تلاش فدراسیون کبدی برای ادامه همکاری با «مازندرانی»
  • با یک لیگ پیر نمی‌شود در تیم ملی جوانگرایی کرد
  • کتک‌زدن وحشتناک داور در فوتبال تهران+فیلم
  • رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا معرفی شد
  • تکذیبه تشکیل و اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان
  • تمرینات روماریو برای بازگشت به فوتبال در 58 سالگی؛ هم تیمی شدن اسطوره برزیلی با پسرش! / فیلم
  • اولین دوره رقابت‌های بین‌المللی تنیس ساحلی قرعه‌کشی شد
  • تاریخ‌سازی در فوتبال ایتالیا؛ قضاوت یک تیم داوری زن در سری آ
  • استقرار شهرداری ویژه بافت تاریخی بوشهر در حال پیگیری است