Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-29@03:59:19 GMT

عامل کتک زدن یک دختر نهاوندی در وسط خیابان بازداشت شد

تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۰۱۸۴۳

عامل کتک زدن یک دختر نهاوندی در وسط خیابان بازداشت شد

عامل ایجاد مزاحمت دختر جوان در چهار راه معلم نهاوند راهی زندان شد.

به گزارش رکنا، دادستان عمومی و انقلاب نهاوند گفت: عامل ایجاد مزاحمت دختر جوان در چهار راه معلم نهاوند، بازداشت و با قرار موقت راهی زندان شد.

عباس آزاد بخت اظهار کرد: روز چهارشنبه هفته گذشته پسر جوانی در چهار راه معلم خیابان پیروزی نهاوند، اقدام به ایجاد مزاحمت و ضرب و شتم یک دختر جوان می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آزاد بخت گفت: با شکایت دختر جوان، شناسایی متهم در دستور کار دادسرا قرار گرفت، که پس از اقدامات اطلاعاتی و پلیسی این فرد، شناسایی، دستگیر و با قرار موقت راهی زندان شد.

وی در ادامه با اشاره به آغاز سال تحصیلی جدید از پیش‌بینی تمهیدات ویژه‌ای در دادسرای نهاوند برای مقابله با مزاحمت‌های خیابانی برای دانش آموزان و نوامیس مردم خبر داد.

مزاحم خیابانی بعد از کتک زدن دختر جوان بازداشت شد

دادستان عمومی و انقلاب نهاوند بیان کرد: جهت جلوگیری از فعالیت افرادی که با مزاحمت‌ها و شرارت‌های خود برای دانش آموزان و بانوان ایجاد ناامنی می‌کنند، برخورد قاطع و بدون مسامحه در دستور کار قضات شعب مختلف دادسرای نهاوند قرار گرفته است.

عباس آزاد بخت تصریح کرد: نیروهای انتظامی و گشت‌های ویژه‌ای که به این منظور و با تمهیدات مناسب فرماندهی انتظامی در سطح شهرستان مستقر شده‌اند موظفند هستند هرگونه مزاحمت خیابانی را فورا مورد پیگیری قرار دهند و مراتب را به دادسرا اعلام کنند.

آزاد بخت گفت: در این گونه موارد پرونده‌های تشکیل شده به دور از هرگونه جوسازی و مطابق با قانون در اسرع وقت و با قاطعیت رسیدگی می‌شود.

وی افزود: بر اساس قانون مجازات اسلامی، مزاحمت‌های خیابانی جرم است و دادستانی شهرستان نهاوند با آن برخورد می‌کند.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو محرم زندان ضرب و شتم قانون جرم اخبار حوادث دختر پسر کتک بازداشت حوادث نهاوند دستگیر شد اخبار همدان عکس قتل فیلم ایران ساعت پسر افزایش سرقت تلگرام زندگی دختر جوان آزاد بخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۰۱۸۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیگار چه بلایی بر سر پوست می‌آورد؟

آفتاب‌‌نیوز :

اولین نتیجه و اثر سیگار بر روی پوست صورت، ایجاد چین و چروک‌های عمودی در اطراف دهان است. اگرچه با افزایش سن فرار از این چین و چروک‌ها ممکن نیست. اما سیگار باعث به جلو افتادن آن‌ها می‌شود. چین و چروک‌های پنجه کلاغی که در اطراف چشم پدیدار می‌شوند، متداول‌تر هستند. این چروک‌ها برای افراد سیگاری زودتر از سایر افرادی ایجاد می‌شوند.

 آسیب به کلاژن و الاستین عامل اصلی پیری زودرس پوست است. اولین تاثیر سیگار روی پوست هم با این نشانه ظاهر می‌شود. مصرف دخانیات باعث انقباض عروق می‌شود. در نتیجه مانع از رسیدن جریان خون و اکسیژن کافی به سلول‌های پوست می‌شود. همین عامل پیری زودرس را به دنبال دارد.

پوست صورت باید نرم و لطیف باشد. همینطور پوست دستان شما هم باید به همین صورت دیده شوند. یکی از عوارض سیگار بر روی پوست به صورت ایجاد لکه‌های پوستی در قسمت‌های مختلف بدن خود را نشان می‌دهد. این مشکل بیشتر بر روی بازو‌ها و سینه دیده می‌شود. همچنین به دلیل سیگار کشیدن خاصیت ارتجاعی پوست هم کم کم از بین می‌رود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • بازداشت عامل تیراندازی در گتوند
  • چاقو خوردن جوان کاشمری بخاطر دفاع از ۳ دختر در مقابل اراذل
  • دفاع جوان کاشمری از ۳ دختر در مقابل اراذل
  • سیگار چه بلایی بر سر پوست می‌آورد؟
  • دفاع جانانه یک پسر جوان از ۳ دختر در مقابل اراذل + ویدئو
  • (تصاویر) خیابانی که قرار بود شانزلیزه ایران شود
  • فیلم| جوانی که برای دفاع از ۳ دختر با اراذل درگیر شد
  • تخریب جایگاه‌های غیرمجاز و غیر بهداشتی عرضه و کشتار دام در گلسار
  • غیرتی که در خون غلتید
  • ۶ مرزبان ایرانی بازداشتی ازسوی طالبان آزاد شدند