Web Analytics Made Easy - Statcounter

منوچهر دانشمند روز یکشنبه در گفت‌وگو با ایرنا افزود: این کمک‌ها که با همکاری بنیاد برکت احسان و شرکت توسعه‌گران ستاد صورت گرفته، در زمینه‌های زیربنایی، مسکن محرومان، خدمات مالی و بیمه‌ای، جهیزیه و معیشتی است.

وی بیان داشت:همچنین حدود یک‌هزار و ۵۰۰مسکن ارزان قیمت در استان برای متقاضیانی که در طرح مسکن ملی ثبت‌نام کرده‌اند توسط شرکت توسعه‌گران ستاد ساخته می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) هرمزگان خاطر نشان کرد: با توجه به بازگشایی مدارس و نیازهای دانش‌آموزان، ۱۰هزار بسته نوشت‌افزار به ارزش هر بسته یک‌میلیون و ۵۰۰هزارریال بین دانش‌آموزان نیازمند استان توزیع شد.

دانشمند با اشاره به عملکرد ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در هرمزگان تشریح کرد: در روزهای تاسوعا و عاشورا ۲۰هزار عدد آب معدنی بین هیئت‌های مذهبی استان توزیع شد.

وی اظهار داشت: استقرار بیمه برکت با هدف بیمه‌های درمانی به هزینه ۱۹۰هزار ریال برای هر فرد و نیز رایگان بودن درمان نازایی انجام شده است.

این مسوول یادآور شد: ستادفرمان‌حضرت‌امام(ره) هرمزگان از سال گذشته تاکنون، ساخت ۶۰مدرسه، احداث ۵۹مسجد، پخت و توزیع روزانه ۳هزار پرس غذای گرم به مدت۲۳روز و پاکسازی منازل از گل‌ولای و استقرار کاروان سلامت با تمام تجهیزات پزشکی و خدمات رایگان برای سیل‌زدگان جاسک و ارسال بسته معیشتی و مواد ضدعفونی به روستای تمبک در سیل میناب را انجام داده است.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) هرمزگان ادامه داد: همچنین ۳۲هزار و ۵۰۰بسته معیشتی به ارزش یکصد و چهار میلیون ریال و ۷هزار مواد ضدعفونی به همراه ماسک توزیع شده است.

دانشمند اضافه کرد: به منظور مبارزه با شیوع ویروس کرونا،۱۰کارگاه تولید ماسک راه‌اندازی و نیز روزانه در مدت یک‌ماه ۱۵۰۰عدد ماسک به هزینه۳۰میلیاردریال با همکاری ۱۲۰گروه جهادی توزیع شد.

خرید۵۳۳ هکتار زمین برای ایجاد پارک پتروشیمی در بندرعباس

وی ابراز داشت: با توجه به سال جهش تولید، زمینی به مساحت ۵۳۳هکتار از راه و شهرسازی برای ایجاد شرکت پارک پتروشیمی در بندرعباس با هدف اشتغالزایی ۳هزار نفر پیگیری و خریداری شد.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) هرمزگان افزود: پیگیری اختصاص۷۱۶هکتار زمین در شرق جاسک برای احداث پالایشگاه نفت، آموزش تسهیل‌گران از سوی بنیاد برکت برای شناسایی شغل زودبازده در میناب، سیریک و جاسک از دیگر فعالیت‌های این ستاد از سال ۹۸ تاکنون است.

دانشمند اذعان داشت: تاکنون در شهرستان‌های میناب، سیریک و جاسک ۳۰۰شغل با پرداخت تسهیلات سود۴درصدی برای هر نفر۴۰۰میلیون ریال ایجاد شده است.

وی خاطر نشان کرد: توافقنامه‌ای بین ستاد اجرایی فرمان امام(ره) با استانداری هرمزگان در راستای احداث رینگ و طرح توسعه جزیره هرمز برای حضور ۶هزار گردشگر منعقد شد.

به گفته این مسوول، اهدای ۵۶ سری جهیزیه به غیر از سال‌های گذشته به هرمزگان تعلق دارد که ۳۰سری آن برای زوجین جزیره هرمز بوده است.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمین(ره) هرمزگان یادآور شد: هم‌اکنون ساخت ۸مدرسه،۲باب مسجد، ۱۹خانه‌عالم در استان و احداث پایانه گردشگری و صنایع دستی در جزیره هرمز در دست اقدام قرار دارد.

دانشمند اظهار داشت: همچنین برگزاری رزمایش دوم احسان با توزیع۱۶۰هزارقطعه مرغ در محله‌های کمترتوسعه استان، پخت ۳هزار پرس غذای گرم از عید غدیرتا تاسوعا و عاشورا، اهداء لوازم بهداشتی، ضدعفونی، ماسک به مرکزعلوم پزشکی هرمزگان و همه شرکت‌کنندگان کنکور ، تعمیرات۲۰ منزل مسکونی نیازمندان بندرعباس از عملکردهای این ستاد به شمار می‌رود.

برچسب‌ها اختصاصی ایرنا هرمزگان کمک های مردمی ریاست ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) پیام نیازمند

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اختصاصی ایرنا هرمزگان کمک های مردمی پیام نیازمند اختصاصی ایرنا هرمزگان کمک های مردمی پیام نیازمند توزیع شد امام ره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۰۲۵۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات اجرایی زیرگذر پرتردد سرخون آغاز شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری هرمزگان، مهدی دوستی استاندار هرمزگان با همراهی احمد مرادی، محمد آشوری تازیانی و فاطمه جراره نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و با حضور مردم روستای سرخون از توابع بخش مرکزی بندرعباس، عملیات اجرایی پروژه احداث زیرگذر روستای پر تردد سرخون را کلنگ زنی کرد.

مهدی دوستی در حاشیه این کلنگ زنی گفت: هرمزگان در مجموع ۵۴ نقطه حادثه خیز دارد که در سالیان اخیر شاهد تصادفات و تلفات جانی در این مناطق بوده‌ایم که مسیر سرخون نیز یکی از این مناطق است که برای اصلاح این نقاط بمنظور تأمین امنیت مردم از منابع اعتباری مختلف استفاده خواهیم کرد.

وی از اجرای این پروژه در کوتاه‌ترین زمان ممکن خبر داد و افزود: طبق برنامه ریزی انجام شده و تخصیص منابع مالی همچنین در نظر گرفتن چند پشتوانه مالی از محل مولد سازی، بهره‌برداری از این پروژه در هفته دولت به مردم تقدیم می‌شود.

استاندار هرمزگان ضمن قدردانی از پیگیری نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی، بر تأمین منابع مالی و بهره برداری سریع از این پروژه تأکید و ادامه‌داد: با توجه به انجام کامل مطالعات و استعلامات این پروژه هیچ گونه اعلام معارضات از سوی دستگاه‌های دولتی پذیرفته نمی‌شود همچنین برای بررسی سایر مسائل مطرح شده از سوی نمایندگان مردم و اعضا شورای منطقه، در هفته جاری جلسه مشترکی برگزار می‌کنیم.

گفتنی است این پروژه با اعتباری بالغ بر ۴۵ میلیارد تومان بناست ظرف مدت ۴ ماه احداث و در هفته دولت سال جاری مورد بهره برداری قرار گیرد.

کد خبر 6089059

دیگر خبرها

  • برگزاری ۳۸۱ یادواره در شهرستان کهگیلویه / استقبال از اجلاسیه شهدا
  • برگزاری بیش از ۷۰۰ برنامه کشوری در دهه کرامت
  • آمادگی استان مازندران برای برگزاری مرحله دوم انتخابات
  • پشتیبانی ۲۱ میلیارد تومانی از طرح دیمزارها در سال ۱۴۰۳
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت مسیح
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت عیسی
  • اجتماع بزرگ صادقیون برگزار می‌شود
  • عملیات اجرایی پل خورگو آغاز شد
  • عملیات اجرایی زیرگذر پرتردد سرخون آغاز شد
  • اجرای بیش از ۲ هزار طرح اشتغالزایی بنیاد برکت در خراسان جنوبی