Web Analytics Made Easy - Statcounter

مالک باشگاه تراکتور تبریز گفت: وزیر ورزش، نایب قهرمانی تیم استقلال در لیگ را تبریک گفت، اما قهرمانی تراکتور در جام حذفی را تبریک نگفت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، محمدرضا زنوزی مالک باشگاه تراکتور درباره شرایط این تیم گفت: در فینال جام حذفی، به ما اعلام کردند که اجازه ورود تماشاگران را نمی‌دهیم، اما وقتی وارد ورزشگاه شدیم، حدود 4 هزار هوادار استقلال را دیدیم که حتی آقای بهاروند نیز می‌خواستند بازی را تعطیل کنند!

وی افزود: همیشه می‌گفتند که زنوزی دو تیم دارد، مگر می‌شود بین فرزندان تفاوتی قائل شد؟ فوتبال همچون فرزند است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر ورزش، نایب قهرمانی تیم استقلال در لیگ را تبریک می‌گوید، اما قهرمانی تراکتور در جام حذفی را تبریک نگفت و بعد از قهرمانی تراکتور، در خصوص مشکلات استقلال صحبت می‌کند!

مالک باشگاه تراکتور تصریح کرد: من از صداوسیما گله‌مندم. حتی دوربین و مجری صداوسیما، از گلزنی‌های تراکتور ناراحت می‌شد. در برنامه فوتبال برتر، به جای بررسی تیم تراکتور، علت نتیجه نگرفتن استقلال را بررسی می‌کنند. آیا این عدالت است؟! واقعا متاسفم. باید قبول کنید که تیم تراکتور، فوتبال ایران را از دوقطبی بودن خارج کرده است و نمی‌شود این تیم را نادیده گرفت. چرا باید در تریبونی که متعلق به 80 میلیون ایرانی است، طرفداری تیم‌های خاصی شود؟ این‌که حق تیم‌های شهرستانی را فدای تیم‌های خاص کنیم، عدالت نیست.

زنوزی که با رادیو ورزش صحبت می‌کرد یادآور شد: برای فصل آینده، سعی می‌کنیم که شاکله اصلی را حفظ کنیم. تیم ما در فینال جام حذفی با کمبود بازیکن مواجه شده بود و از آقای ساکت الهامی، کادرفنی و تمام بازیکنان تشکر می‌کنم که با دست بسته توانستند به مقام قهرمانی برسند. وقتی در بازی حساس فینال، دو بازیکن جوان مستعد وارد زمین می‌شود، این نشانگر بسته بودن دست کادر فنی تیم بوده و قهرمانی با این تیم کار بزرگی است. 25 سال است که باشگاه‌داری می‌کنم و نمی‌توانید یک مربی و بازیکن را پیدا کنید که بگوید، زنوزی در امور فنی و مدیریتی باشگاه دخالت می‌کند.

وی در خصوص فسخ قرارداد رشید مظاهری نیز توضیح داد: مظاهری قراردادش را یکطرفه فسخ و قبل از بازی مقابل نفت مسجدسلیمان، تمرینات تیم را ترک کرده است. این بازیکن با ما قرارداد دارد و هر تیمی که با مظاهری وارد مذاکره شود، از آن شکایت می‌کنیم. فدراسیون فوتبال، قرارداد توافقی را ثبت نمی‌کند و ما نیز با رشید مظاهری هیچ قرارداد توافقی نداشتیم. برای من مهم‌تر از همه‌چیز تراکتور است و به سایر باشگاه‌ها احترام می‌گذارم. منافع تراکتور را به هیچ‌کس نمی‌دهم و خط قرمز من در ابتدا منافع کشورم و سپس منافع تراکتور است.

مالک باشگاه تراکتور ادامه داد: هواداران می‌گویند که مظاهری در زمان بدی تیم را ترک کرده و از محمدرضا اخباری تشکر ویژه‌ای دارم که با وجود مصدومیت شدید، به خاطر تراکتور درون دروازه ایستاد و با اینکه اخباری دروازه‌بان خیلی بزرگی است، اما تا کنون هیچ‌گاه گله‌ای بابت نیمکت‌نشینی نکرده و بسیار اخلاق‌مدار است. هواداران می‌گویند که باید مظاهری در تیم بماند، اما حتی روی نیمکت هم ننشیند و روی سکوها باشد. مظاهری بازیکن ملی‌‌پوش است، اما حرفه‌ای نیست و باید به قراردادی که بسته پایبند باشد.

توافق با تبریزی‌ها انجام شد؛ علی دایی در یک‌قدمی نیمکت تراکتور

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیاسی سیاست ایران نظامی دفاعی امنیتی گزارش و تحلیل سیاسی مجلس و دولت امام و رهبری ورزشی فوتبال ایران فوتبال جهان والیبال بسکتبال هندبال کشتی و وزنه برداری ورزش های رزمی ورزش زنان ورزش جهان رشته های ورزشی بین الملل دیپلماسی ایران آسیای غربی افغانستان آمریکا اروپا آسیا اقیانوسیه پاکستان و هند ترکیه و اوراسیا آفریقا بیداری اسلامی اقتصادی اقتصاد ایران پول ارز بانک خودرو صنعت و تجارت نفت و انرژی فناوری اطلاعات اینترنت موبایل کار آفرینی و اشتغال راه و مسکن هواشناسی بازار سهام بورس کشاورزی اقتصاد جهان اجتماعی پزشکی رسانه طب سنتی خانواده و جوانان تهران فرهنگیان و مدارس پلیس حقوقی و قضایی علم و تکنولوژی محیط زیست سفر حوادث آسیب های اجتماعی فرهنگی ادبیات و نشر رادیو و تلویزیون دین قرآن و اندیشه سینما و تئاتر فرهنگ حماسه و مقاومت موسیقی و تجسمی استانها آذربایجان شرقی آذربایجان غربی اردبیل اصفهان البرز ایلام بوشهر استان تهران چهارمحال و بختیاری خراسان جنوبی خراسان رضوی خراسان شمالی خوزستان زنجان سمنان سیستان و بلوچستان فارس قزوین قم کاشان کردستان کرمان کرمانشاه کهگیلویه و بویراحمد گلستان گیلان لرس مالک باشگاه تراکتور قهرمانی تراکتور جام حذفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۰۲۹۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا

رئیس جمهور در پیامی پیروزی­ مقتدرانه و غرورانگیز تیم ملی فوتسال کشورمان و کسب مقام قهرمانی رقابت­‌های جام ملت‏‌های آسیا ۲۰۲۴ در تایلند را تبریک گفت. - اخبار سیاسی -

به گزارش حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، سیدابراهیم رئیسی، رئیس جمهور در پیامی پیروزی­ مقتدرانه و غرورانگیز تیم ملی فوتسال کشورمان و کسب مقام قهرمانی رقابت­‌های جام ملت‏‌های آسیا 2024 در تایلند و اهتزاز پرچم پرافتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را که موجب سرافرازی و شادمانی همه ایرانیان ورزش‌‏دوست شد، تبریک گفت.

متن پیام رئیس جمهور به شرح زیر است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

پیروزی­ مقتدرانه و غرورانگیز تیم ملی فوتسال کشورمان و کسب مقام قهرمانی رقابت­‌های جام ملت‏های آسیا 2024 در تایلند و اهتزاز پرچم پرافتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، موجب سرافرازی و شادمانی همه ایرانیان ورزش‏‌دوست شد.

اینجانب با مسرت، این درخشش را که نشانه­ای دیگر بر شایستگی­‌های جوانان پویا و سرزنده این مرز و بوم است، صمیمانه به ملت بزرگ ایران تبریک می­‌گویم و از یکایک اعضای تیم ملی، مربیان، کادر فنی و سایر تلاشگران حوزه ورزش کشور برای کسب این عنوان ارزشمند، قدردانی می­نمایم و امیدوارم این پیروزی­ که در سایه اتکال به خدای متعال و تلاش مستمر ورزشکاران عزیز به دست آمد، در سایر آوردگاه­های ورزشی نیز تداوم یابد.

برای همه ورزشکاران عزیز کشور آرزوی سلامتی دارم و تداوم موفقیت آنان را که مایة سربلندی ملت عزیز ایران هستند، از درگاه خداوند سبحان مسئلت دارم.

سید ابراهیم رئیسی

رئیس جمهوری اسلامی ایران

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تبریک قهرمانی فوتسال توسط استقلال خوزستان
  • پیام تبریک وزیر ورزش و جوانان در پی قهرمانی تیم ملی فوتبال دختران
  • تبریک رئیسی به‌ مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال
  • پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال
  • پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا
  • پیام تبریک وزیر ورزش پس از قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران
  • کنایه سنگین یک استقلالی؛ رکورد پرسپولیس را در گینس ثبت کنید | سه بار کامبک خوردن کار هر تیمی نیست
  • جواب منفی مجیدی به زنوزی؛فرهاد فقط به نیمکت استقلال فکر می‌کند
  • خداداد: سرنوشت دست استقلال است
  • پیام تبریک وزیر ورزش به مناسب قهرمانی ووشو