Web Analytics Made Easy - Statcounter

در مجمع انتخاباتی هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان همدان، «علیرضا گوهری» برای 4 سال به‌عنوان رئیس هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان همدان ابقا شد.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، پیش از ظهر دوشنبه مجمع انتخاباتی هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان همدان با حضور رئیس فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این مجمع آقایان پوریا بوجاریان و علیرضا گوهری دو کاندیدای انتخابات ریاست این هیئت ورزشی بودند که از مجموع 16 رأی مأخوذه علیرضا گوهری با کسب 12 رأی به‌عنوان رئیس این هیئت برای 4 سال آینده از طرف اعضای هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان همدان ابقا شد.
محسن جهانشیر در این مجمع با تأکید بر اینکه توفیقات حاصله در هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی نتیجه زحمات همه فعالان و اعضای هیئت کوهنوردی استان رئیس فعلی و روسای پیشین است، گفت: امیدواریم این همدلی‌ها موجبات درخشش ورزشکاران پرتوان این رشته در استان را فراهم کند.
وی با اشاره به اینکه امروز باید نقاط ضعف و قوت موجود در هیئت برای کسب جایگاه‌های بهتر و همچنین عناوین مختلف سرلوحه امور باشد، گفت:
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان بابیان اینکه سابقه هیئت کوهنوردی استان برای درخشش هرچه بیشتر چیزی کم ندارد مگر آنکه ما برای پیشبرد و ادامه آن تلاش نکنیم، گفت: هیئت کوهنوردی استان همدان یکی از هیئت‌های فعال بوده که ثمره آن کسب مدال طلا و نقره در مسابقات آسیایی سال گذشته بوده است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان همدان هیئت کوهنوردی استان علیرضا گوهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۱۶۰۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل جلسه در مازندران درخصوص ضرب‌وشتم داور کشتی

در پی اتفاقات رخ داده در مسابقات کشتی نونهالان مازندران و مجروح شدن داور، جلسه‌ای در هیئت کشتی استان برگزار شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در هفته‌های گذشته رقابت‌های کشتی نونهالان استان مازندران به جنجال کشیده شد و داور یکی از مبارزه‌ها مورد ضرب‌وشتم عده‌ای قرار گرفت.

فیلم منتشرشده در فضای مجازی از استفاده برخی افراد از چاقو، در حین درگیری داشت و با اتفاقاتی که در سالن رخ داد، داور که به شدت مجروح شده بود، در بیمارستان بستری شد.

در همین رابطه باتوجه به اینکه رئیس هیئت کشتی مازندران سرپرست تیم ملی فرنگی است و همراه با نیما صادقی داور S1 ایران که ریاست کمیته داوران هیئت مازندران را برعهده دارد، درگیر مسابقات قهرمانی آسیا در بیشکک بودند، روز گذشته (پنجشنبه) برای بررسی ابعاد ماجرا جلسه‌ای تشکیل شد.

این وضعیت مورد اعتراض داوران استان قرار گرفته و اینطور که پیداست در صورت عدم برخورد جدی و قاطع با چنین اتفاقاتی، اینگونه درگیری‌ها و ضرب‌وشتم‌ها رفته رفته در کشتی استان همه‌گیر می‌شود.

نیما صادقی رئیس کمیته داوران هیئت کشتی مازندران در همین رابطه به تسنیم گفت: در این جلسه تعدادی از داوران بین‌المللی استان حضور داشتند، رئیس هیئت قول پیگیری داد و مسائل دادگاهی داوری که مورد ضرب‎وشتم قرار گرفته بود نیز در حال انجام است. قول داده شد که در بحث امنیت داوران و سالن، کارگروهی پیش از مسابقات تشکیل شود که همه مسائل مد نظر قرار داده و تا جایی که امکان دارد در این خصوص جلوی اتفاقات بد گرفته شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تاریخ برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • برگزاری مسابقات ورزشی مدارس سمپاد همدان با حضور ۱۵۰ دانش آموز
  • نبود سالن ورزشی مشکل اصلی روستاهای دهستان الوندکوه غربی
  • نخستین دوره مربیگری سطح یک اسکواش در همدان برگزار می‌شود
  • حضور مقامات بین‌المللی در ریاض برای گفتگو پیرامون غزه
  • پخش صدای علیرضا قربانی قبل از مسابقه حساس فوتبال !
  • تجلیل از باستانی کاران شهرستان اسدآباد
  • تشکیل جلسه در مازندران درخصوص ضرب‌وشتم داور کشتی
  • ابراز امیدواری مدیرکل ورزش استان برای افزایش سهمیه‌های المپیکی
  • محتمل‌ترین زمان برای برگزاری انتخابات فدراسیون دوومیدانی