Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- معاون‌ وزیر تعاون گفت: توسعه بخش تعاون تاب آوری اقتصادی کشور را در برابر مشکلات افزایش می‌دهد.
به گزارش خبرگزاری آریا، محمدجعفر کبیری دیروز در مراسم انعقاد 4 تفاهمنامه توسعه تعاونی‌ها و اشتغال گفت: تفاهم نامه‌ای با بسیج سازندگی با محوریت شناسایی افرادی که مستعد تشکیل تعاونی هستند، منعقد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون‌ امور تعاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه رویکرد بخش تعاون در دو سال اخیر حمایت ویژه از تشکیل و توسعه تعاونی‌های اشتغالزا با محوریت جوانان و زنان بوده است، گفت: امروز در گام نخست تفاهم نامه‌ای را با سازمان بسیج سازندگی با هدف شناسایی افراد مستعد تعاونی امضا کردیم.
کبیری افزود: بر مبنای این تفاهم نامه حمایت‌های مالی و ارائه تسهیلات با نرخ ترجیحی و صدور ضمانت نامه تا سقف یک میلیارد تومان بدون وثیقه و مشاوره‌های حقوقی و کسب و کار در اختیار تعاونی‌ها قرار می‌گیرد.
وی افزود: اقتصاد ایران از بیماری رکود تورمی رنج می‌برد، اما با حمایت سیاست گذاران از بنگاه‌های کوچک از جمله تعاونی‌ها می‌توانیم بخشی از آثار منفی را برطرف کنیم. اگر بستر مناسبی فراهم شود و سرمایه‌های خرد مردمی را به سمت تعاونی‌های تولیدی و توزیعی و خدماتی هدایت کنیم قطعا جذابیت بازار‌های اغواگرانه ارز و طلا از بین خواهد رفت و کاهش منابع ریالی مردم را شاهد نخواهیم بود.
 
توسعه اشتغال روستایی و راه اندازی صندوق‌های قرض الحسنه مردم یار
تفاهم نامه همکاری میان معاونت تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان بسیج سازندگی با هدف توسعه اشتغال روستایی و راه اندازی صندوق‌های قرض الحسنه مردم یار امضا شد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از صدا و سیما، هدف این تفاهم نامه، حمایت مالی و ارائه تسهیلات با نرخ ترجیحی و صدور ضمانت نامه تا سقف یک میلیارد تومان بدون وثیقه است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: افزایش تاب آوری تفاهم نامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۱۹۲۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صنایع پیشرفته برای صادرات تامین مالی می‌شوند

بر اساس تفاهم صندوق حمایت از صنایع پیشرفته و صندوق ضمانت صادرات، صنایع پیشرفته برای صادرات تامین مالی می‌شوند. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم در حاشیه نمایشگاه بین المللی توانمندی‌های صادراتی ایران، تفاهم نامه‌ همکاری با هدف توسعه صادرات در حوزه صنایع پیشرفته؛ میان صندوق حمایت از صنایع پیشرفته و صندوق ضمانت صادرات امضا شد.

از مهم‌ترین محورهای این تفاهم‌نامه همکاری مشارکت در زمینه شناسایی و تعریف مدل‌های جدید حمایتی و ابزارهای نوین تامین مالی و فراهم نمودن ساز و کارهای اجرایی با محوریت توسعه صادرا است.

از دیگر محورهای مهم این تفاهم نامه می توان به تامین مالی فعالیت های صادراتی و تضامین و  تمرکز بر سیاست گذاری حمایتی در حوزه شرکت‌های دانش بنیان و بنگاه‌های فعال در صنایع پیشرفته است.

 انتقال دانش فنی و تبادل اطلاعات و تجارب مشترک در تدوین گزارشات تخصصی و ارزیابی ریسک از سایر موارد تفاهم است.

این تفاهم نامه به امضای محسن نادری منش رییس هیات مدیره و مدیرعامل صندوق حمایت از صنایع پیشرفته و سید امیر برهانی نایینی رئیس هیات مدیره و مدیر عامل صندوق ضمانت صادرات ایران رسید.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • صنایع پیشرفته برای صادرات تامین مالی می‌شوند
  • فعالیت ۱۰۴ هزار تعاونی در کشور
  • وزیر تعاون: کارگر از منظر اسلام ابزار نیست
  • خدمتگزاری به مردم سرلوحه اقدامات بانک توسعه تعاون است
  • امضای تفاهم‌نامه‌ همکاری شرکت ملی نفت برای توسعه میدان‌های گازی
  • امضا تفاهم‌نامه‌ همکاری شرکت ملی نفت برای توسعه میدان‌های گازی
  • شرکت ملی نفت برای توسعه میدان‌های گازی تفاهم‌نامه‌های همکاری امضا می‌کند
  • تفاهم‌نامه ۲۵۰۰ میلیارد تومانی برای ساخت ۱۴۳ کلاس درس در استان بوشهر
  • حمایت بسیج سازندگی از مهارت آموختگان آموزش فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان
  • تعاون راهکاری علمی، عملی و عقلی برای مشارکت مردم در تولید