Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه صنعتی آروا بزرگترین و به روزترین برند در تولید انواع اینورترهای جوشکاری و ابزار آلات صنعتی در ایران می­باشد. که در سال ۱۳۹۳ فعالیت تولیدی خود را با هدف تکیه بر تولید محصولات با کیفیت مطابق با استانداردهای روز دنیا آغاز نمود. این گروه صنعتی با بهره گیری از افراد متخصص و تشکیل کادری مجرب در واحدهای تولید، برنامه ریزی، تحقیق و توسعه، بازرگانی، خدمات پس از فروش و استفاده از ماشین آلات مجهز و پیشرفته در جهت تأمین نیاز مشتریان گامی بزرگ برداشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ابزار آلات تولیدی گروه صنعتی آروا

در حال حاضر گروه صنعتی آروا با تولید ماهیانه بیش از 15000 دستگاه اینورتر جوشکاری با تنوع و آمپر­های خروجی متفاوت و ابزار آلات مختلف شامل انواع چکش­های مهندسی و دوشاخ دسته فایبر در 10 مدل، آچار­های فرانسه در 4 سایز مختلف، انواع جعبه ابزار­های فلزی در 9 مدل وسایز، انواع جعبه ابزار پلاستیکی در 8 سایز، انواع کیف ابزار و کوله پشتی و جلیقه ابزار و کیف ابزار کمری در 12 مدل، دستکش­های لاتکس در 4 مدل، برس­های کاسه­ای و تخت بافته، گونیای فلزی در 3 سایز، قلم­های بنایی در سایزهای مختلف، انبر جوش و انبر اتصال، چسب 1و2و3 فوری، اتوهای لوله سبز کیفی و تک، قیچی اتو لوله سبز، تفنگ چسب حرارتی، دریل شارژی 12 ولت و... با توجه به اصل انصاف، مشتری مداری و اعتقاد به خط مشی کیفی و خدمات شایسته پس از فروش، با بیش از 150 نمایندگی خدمات پس از فروش رسمی در سطح کشور توانسته پاسخگوی نیاز بخش عظیمی از مصرف کنندگان ابزار آلات صنعتی در ایران باشد.

از افتخارات گروه صنعتی آروا تولید محصولات مقرون به صرفه با کیفیت می­باشد و پرسنل این گروه صنعتی بر این باورند که با استفاده از تخصص و دانش فنی و مدیریت شایسته، می ­توانند اثرگذار در تأمین نیاز مشتریان در صنعت کشور عزیزمان ایران باشند.

معرفی محیط و واحد های مختلف گروه صنعتی آروا

این گروه صنعتی با بیش از 250 پرسنل در ساختمانی با یازده طبقه شامل بخش­هایی چون: انبار قطعات، شوروم، بازرگانی، برنامه­ریزی، تحقیق و توسعه، مالی، فروش، خدمات پس از فروش، مشاوره خرید ابزار آلات صنعتی، کار با دستگاه­های مربوطه جهت انجام آزمایش و تست محصولات تولید شده و همچنین کارخانه­ای با وسعت 15 هزار متر مربع در شهرک صنعتی به صورت کاملا متمرکز در بازار ابزار کشور مشغول به فعالیت است.

واحد تولید شرکت آروا

در واحد تولید این گروه صنعتی، تولید به کمک تجهیزات پیشرفته و طبق دستورالعمل­ها و نقشه­های استاندارد شده توسط مهندسان و کارگران فنی و مجرب انجام می­پذیرد. کلیه محصولات تولیدی تحت نظر جدیدترین و دقیق ترین سیستم­های مدیریت کیفیت تست و بازرسی می­گردند.

واحد برنامه ریزی شرکت آروا

در ادامه واحد برنامه­ریزی با ثبت و نگهداری اطلاعات محصولات و انجام برنامه­ریزی برای تولید محصولات متنوع و پیش­بینی نیازمندی­ها اعم از برنامه­ریزی زنجیره تأمین مواد و تولید نیمه ساخته­ها سبب شده تا این گروه صنعتی از برترین فعالین عرصه تجارت و صنعت و پیشرو در عرصه ابزارآلات در کشور شناخته شود.

واحد تحقیق و توسعه شرکت آروا

در صنعت امروزی واحد تحقیق و توسعه به عنوان اساسی­ترین بخش هر واحد تولیدی، نقش مهم و حیاتی در فرایند فروش و ارائه خدمات را بر عهده دارد. مدیریت گروه صنعتی آروا با درک این موضوع، واحد تحقیق و توسعه خود را با هدف ایجاد نوآوری، بهبود فرآیندهای تولید، افزایش بازارهای هدف (داخل و خارج کشور) و دستیابی به بازار صنایع جدید تأسیس نموده است.

این واحد برای دستیابی به هدف فوق از متخصصین با تجربه و دارای دانش فنی روز در این زمینه بهره برده و همین امر سبب ایجاد تنوع و کیفیت بالای محصولات این گروه صنعتی گردیده است.

واحد بازرگانی شرکت آروا

در کنار همه این­ها واحد بازرگانی بسیار قوی که تأمین کننده قطعات داخلی وخارجی مورد نیاز تولید است در حال فعالیت می­باشد. همچنین واحد بازرگانی خارجی آروا مسئولیت تأمین الباقی ابزار آلات مورد نیاز بخش خانگی و صنعت که قابلیت تولید در ایران را ندارد به عهده دارد. به واسطه این واحد آروا توانسته تنوع بیش از 700 قلم ابزار آلات صنعتی را در ایران تأمین نماید و سبد کالای داخلی و خارجی متنوع ابزار آلات را با برند آروا و استاندارد­های جهانی به بازار عرضه نماید.

 واحد گارانتی و خدمات پس از فروش

در نهایت رضایت مندی مشتریان اولین ارزش پذیرفته شده در تمام سطوح سازمانی گروه صنعتی آروا می­باشد. تعهد کامل گروه صنعتی آروا سبب شده است که این شرکت مسئولیت خود را در قبال مشتریان در ارائه با کیفیت­ترین و متنوع­ترین محصولات موجود در بازار و ارائه خدمات پس از فروش به عنوان یکی از اساسی­ترین وظایف خود در نظر بگیرد.

اختصاص فضا با مساحت بیش از 2000 متر مربع زیربنا به واحدهای خدمات و انبار قطعات و شوروم، اهمیت کیفیت و خدمات پس از فروش را از نظر مدیران گروه آروا نشان می­دهد. همچنین همکاری این گروه صنعتی با تأمین کنندگان و پیمانکاران مطرح و پشتیبانی شده در عرصه صنعت، این شرکت را قادر ساخته است تا علاوه بر تولید دستگاه­ها و ابزارآلات صنعتی با کیفیت، بالاترین سطح خدمات گارانتی و خدمات پس از فروش را برای مشتریان خود فراهم کند. ( 30 ماه گارانتی بدون قید و شرط جهت اینورتر­های داخلی، 12 ماه گارانتی برای لوازم برقی)

بدون شک ارائه چنین سطحی از خدمات به مشتریان قطعاً با پشتیبانی اعتبار گروه صنعتی آروا و واحد خدمات پس از فروش آن به دلیل داشتن کامل­ترین و جامع­ترین بانک قطعات اینورتر در ایران امکان پذیر شده است.

در پایان گروه صنعتی آروا همواره سعی داشته تا با مطالعه دقیق ابزارآلات و نیاز سنجی بازار محصولی با کیفیت و مطابق با استاندارد­های روز دنیا ارائه کند و از این طریق به شعار خود یعنی ”آروا انتخاب اول مشتریان حرفه­ای“ تحقق ببخشد و در این مسیر جهت ارتقای این برند نام آشنای ایرانی دست همکاران و همراهان خود را می­فشارد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد محصولات و خدمات گروه صنعتی آروا به 

کانال تلگرام      telegram.me/arvatoolsco

اینستاگرام                                   arvatools

سایت                       www.arvatools.com

مراجعه کنید و یا با شماره 61672  تماس حاصل کنید.

منبع: فردا

کلیدواژه: آروا ایران رپرتاژ آگهی ابزار آلات صنعتی خدمات پس از فروش گروه صنعتی تحقیق و توسعه شرکت آروا برنامه ریزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۲۳۵۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعطای تسهیلات خرید به سرمایه گذاران جهت اصلاح خطوط تولیدی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی استانداری هرمزگان، عادل شهرزاد معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان در حاشیه بازدید از نمایشگاه بین‌ المللی لاستیک و پلاستیک در کشور چین اظهار داشت: دستاورد بازدید از نمایشگاه‌های تخصصی خارجی، افزایش سطح تعاملات و بهره‌گیری از فناوری‌های نوین در تولیدات صنایع کوچک و بزرگ استان خواهد بود چراکه یکی از سیاست‌های استان توسعه واحدهای پایین دستی با استقرار در شهرک‌های صنعتی و حمایت از این واحدهای صنعتی است.

عادل شهرزاد با اشاره به ۷ ناحیه صنعتی راه‌اندازی شده در سال گذشته، افزود: آشنایی تولید کنندگان و صنعتگران با تجهیزات و ماشین‌آلات جدید در محیط‌های نمایشگاهی بین المللی می‌تواند در ارتقا کیفیت تولیدات و افزایش سطح صادرات مؤثر باشد که تسهیلات تکمیلی تبصره ۱۸ برای تجهیز واحدهای تولیدی به ماشین آلات به روز و مورد نیاز واحدهای تولیدی در نظر گرفته شده است.

وی رونق بخشی به شهرک‌ها و نواحی صنعتی را جز سیاست‌های اقتصادی استان برشمرد و افزود: در بازدیدی که از نمایشگاه لاستیک و پلاستیک انجام شد مذاکرات دوجانبه بیشتری بین تولیدکنندگان شکل گرفت که در توسعه تولیدات فعلی و ایجاد صنایع جدید در راستای تکمیل زنجیره ارزش و ایجاد اشتغال پایدار اثر بخش خواهد بود.

کد خبر 6089526

دیگر خبرها

  • بزرگترین واحد تولید اسپری در تویسرکان آماده راه‌اندازی است
  • انتصاب مدیرعامل جدید گروه ملی فولاد ایران
  • ممنوعیت خرید و فروش اراضی شهرک‌های صنعتی قبل از اخذ پایان‌کار
  • به نتیجه رسیدن حداقل ۱۰ هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری صنعتی و معدنی در کرمانشاه
  • بیش از ۱۰ هزار واحد صنعتی به چرخه تولید بازگشتند
  • پژو سقوط کرد؛ سرگردانی ایران‌خودرو برای تولید محصول محبوب
  • ساخت ۱۰۰ هزار واحد مسکونی در سه نوع برای تمام اقشار
  • ممنوعیت هرگونه خرید و فروش اراضی شهرک‌های صنعتی
  • ممنوعیت هرگونه خرید و فروش اراضی شهرک‌های صنعتی قبل از اخذ پایان کار و اتمام سالن تولید
  • اعطای تسهیلات خرید به سرمایه گذاران جهت اصلاح خطوط تولیدی