Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-06@20:51:39 GMT

نصب سرعتکاه های آسفالتی در 40 نقطه

تاریخ انتشار: ۱۸ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۲۷۸۸۰

نصب سرعتکاه های آسفالتی در 40 نقطه

خبرگزاری آریا - فعالیت نصب سرعتکاه های آسفالتی به منظور آرام سازی و کنترل تردد خودروها در 40 نقطه از معابر منطقه 19 در حال اجرا است.
به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 19، علیرضا مرآتی معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه با اشاره به متغیر بودن ارتفاع و ‌طول این سرعتکاه ها متناسب با عرض خیابان و ‌نوع ترافیک عبوری بیان کرد: نصب سرعتکاه اهمیت زیادی در کنترل سرعت غیر مجاز خودروها و امنیت تردد شهروندان دارد که در همین راستا نیز تاکنون معابری همچون خیابان شقایق حد فاصل بزرگراه تندگویان تا بزرگراه شهید کاظمی، حدفاصل بزرگراه شهید کاظمی تا بزرگراه آزادگان و همچنین خیابان شهید ورامینی به سرعتکاه های آسفالتی مجهز شده که طبق گزارش پلیس راهور نقش بسزایی در کاهش تصادفات منجر به فوت داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


علاوه بر این طی ماه جاری سرعتکاه های آسفالتی در خیابان های لقمان، شکوفه، رجایی، بلوار ولایت در مرز محدوده باقر شهر و منطقه 19، کندروی جنب عوارضی تهران قم، کوچه های منتهی به خیابان طالقانی و دیگر معابر تعیین شده نصب خواهد شد.
او به نصب سرعتکاه در معابر پیرامونی رینگ بوستان ولایت اشاره کرد و افزود: تاکنون هشت نقطه از این معابر مجهز به سرعتکاه های آسفالتی شده که در ادامه این فعالیت به 12 نقطه افزایش می یابد.
مرآتی در ادامه از اصلاح گاردریل های آسیب دیده و تصادفی در معابر بزرگراهی خبر داد و گفت: این عملیات در مسیر شرق به غرب بزرگراه آزادگان، ورودی بزرگراه شهید کاظمی و مسیر شمال به جنوب بزرگراه شهید هاشمی زیر پل علامه عسگری انجام شد.
این مسئول در بخش دیگری با اشاره به استمرار عملیات ضدعفونی معابر و اماکن عمومی محدوده منطقه در راستای مقابله با شیوع ویروس کرونا اظهار کرد: طی فعالیت های اخیر این حوزه، درمانگاه های آراز و آیت، بانک شهر، پایانه اتوبوسرانی شهرک رسالت و مساجد امام زمان (عج) در خیابان میثاق شمالی، سیدالشهدا در شهرک بستان و حضرت ابوالفضل (ع) در شهرک گلریز ضدعفونی شدند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: سرعتکاه های آسفالتی بزرگراه شهید نصب سرعتکاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۲۷۸۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام محدودیت‌های ترافیکی راهپیمایی حمایت از طرح «نور» در اهواز

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ سعید حسنوند گفت: در راستای برگزاری باشکوه اجتماع بزرگ مردم اهواز در راستای حمایت از طرح عفاف و حجاب و مجریان طرح نور با حضور فرمانده کل انتظامی کشور محدودیت‌های ترافیکی در محل برگزاری مراسم اعمال می‌شود.

وی افزود: این محدودیت‌ها در مسیرهای بلوار آیت الله بهبهانی مسیر شمال به جنوب و جنوب به شمال از تقاطع کیکاوس تا سه راهی سلمان فارسی - همه معابر منتهی به مصلی مهدیه از خیابان گندمی و حق بین شامل قنواتی، معمارزاده، طالقانی، غفاری، کیوان، خ امام و خ صدرالسادات و همه معابر منتهی به بلوار آیت الله بهبهانی از خیابان کمپانی حدفاصل خیابان رستگاری تا سلمان فارسی شرقی شامل مهربند، مجاهدین، خ وکیلی و خیابان‌های فرعی روبرو مصلی اعمال خواهد شد.

وی خبر داد: رانندگان می‌توانند از مسیرهای خیابان کمپانی مسیر شمال به جنوب و بالعکس- خیابان گندمی مسیر شمال به جنوب - خیابان ادهم مسیر جنوب به شمال و خیابان شریعتی مسیر شمال به جنوب به عنوان مسیر جایگزین استفاده کنند.

کد خبر 6097645

دیگر خبرها

  • جزئیات اجرای زیرگذر میدان سپاه اعلام شد
  • اتصال خیابان جمالی به بزرگراه شهید صیاد شیرازی
  • اتصال خیابان جمالی به بزرگراه شهید صیاد شیرازی با تصمیم کمیته شبکه معابر
  • آسفالت بیش از ۵۰۰۰۰ مترمربع معابر در هفته سی و هفتم در شیراز
  • اتصال خیابان جمالی تهران به بزرگراه شهید صیاد شیرازی
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی راهپیمایی حمایت از طرح «نور» در اهواز
  • خیابان فلسطین اراک ساماندهی می‌شود
  • رهاسازی چند خودروی گرفتار در گل و لای بزرگراه شهید خرازی تهران
  • آغاز ایمن سازی بزرگراه شهید خرازی حد فاصل بلوار اردستانی و پژوهش
  • محدودیت‌های ترافیکی در میدان صادقیه تهران