Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - کاندیدای دور دوم انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه زنجان و طارم با تاکید بر اینکه باید شرایطی در کشور فراهم شود که پست‌های مدیریتی به دست جوانان سپرده شود، گفت: این امر می‌تواند کشور را از شر مشکلات اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی نجات دهد. - اخبار استانها -

حجت‌الاسلام مهدی باقری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زنجان اظهار داشت: همواره اخلاق جزء اولویت‌های کاری ما قرار دارد و قطعا پس از انتخاب شدن به عنوان نماینده مردم در مجلس اخلاق و مردم‌داری از سوی بنده فراموش نخواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه به برنامه‌های کاری خود پس از انتخاب شدن از سوی مردم گفت: مشکل مسکن و مشکلات ازدواج جوانان یکی از موارد مهمی است که جامعه اسلامی ما درگیر آن است و اعتقاد دارم اگر مسئولان همت مضاعفی انجام دهند و با نقشه راه مقام معظم رهبری پیش بروند قطعا این مشکلات در کشور قابل حل است.

نامزد دور دوم انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه زنجان و طارم تصریح کرد: یکی دیگر از برنامه‌های کاری بنده توجه به مشکلات اقتصادی کشور و استان است که قطعا در راستای رفع مشکلات معیشتی با اولویت رسیدگی به محرومان و طبقات کم‌درآمد تلاش خواهم کرد.

مردم در شرایط کنونی از قوه‌قضائیه انتظار برخورد قاطع با مفسدان و منافقان را دارندزنجان|نگاه تقلیدی به اندیشه‌های غرب و شرق هیچ منفعتی برای ایران نداردسیاست‌گذاری‌های ازدواج به اصلاح نیاز دارد

وی با تاکید بر اینکه یکی از وظایف نمایندگان مجلس نظارت بر چگونگی اجرای قوانین است، گفت: طرح نظارت شفاف بر عملکرد مسئولان اجرایی جزء اولویت‌های کاری خواهد بود چرا که معتقدم وقتی مجلس طرحی را تصویب می‌کند باید آن قانون توسط دولت و دیگر نهادها درست انجام شود.

باقری با اشاره به اینکه امروزه باید شرایطی فراهم شود تا پست‌های مدیریتی به جوانان سپرده شود، تصریح کرد: اعتقاد و اعتماد به جوانان مؤمن و انقلابی و سپردن مسئولیت به جوانان براساس موازین عُقلایی و انقلابی می‌تواند کشور را از شر این مشکلات اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی نجات دهد.

وی در پاسخ به سئوال بسیاری از مردم در خصوص میزان هزینه انجام گرفته در دور نخست انتخابات گفت: در دور اول انتخابات که در اسفند ماه سال گذشته انجام شد بنده 50 میلیون تومان هزینه کردم و با توجه به اینکه خودم در شرایطی قرار داشتم که این مبلغ را نداشتم، مادرم که همسر شهید هستند این وام را با نرخ قرض الحسنه از بانک دریافت کرد و من را در این راه کمک کرد. به جز این پول هزینه‌ دیگری در این انتخابات انجام ندادم و اسناد و مدارک آن کاملا موجود است.

انتهای پیام/ش

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۳۴۴۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی کشور برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس

به گزارش حوزه  استانهای خبرگزاری تقریب، احمد وحیدی ظهر پنجشنبه در حاشیه سفر خود به مشهد اظهار کرد: همه مقدمات برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۲۲ حوزه هدف آماده شده است.

وزیر کشور گفت: این مرحله از انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۸ حوزه به صورت تمام الکترونیک برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۲۱ اردیبهشت؛ تعیین تکلیف ۴۵ کرسی مجلس
  • مناظره ۲ کاندیدای مجلس دوازدهم اردبیل
  • جزئیات برگزاری دور دوم انتخابات مجلس
  • رشد ۳۰ درصدی بودجه محرومیت زدایی سیستان و بلوچستان نسبت به ۱۴۰۲
  • سال اول مجلس دوازدهم سال تعیین کننده‌ای  خواهد بود
  • مشارکت بیشتر در انتخابات، هزینه‌های امنیتی را کاهش می‌دهد
  • سرمربی سپاهان مسلمان شد
  • مورایس مسلمان شد
  • واکنش وزارت ورزش به تغییرات مدیریتی در استقلال و پرسپولیس
  • آمادگی کشور برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس