Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، آژانس ندا بال آسمان که یکی از مجریان اصلی تور کیش در کشور است این تور را با ارزان‌ترین قیمت در اختیارتان قرار می‌دهد. برای رزرو تور کیش می‌توانید با شماره تماس ۴۴۳۷۸۲۱۵-۰۲۱ تماس حاصل نمائید.

جزیره کیش به عنوان بهترین نقطه کشور برای داشتن اقامتی مفرح و لذت‌بخش به شمار می‌رود که این مهم به دلیل وجود امکانات و زیرساخت‌های ویژه‌ای است که در آن قرار دارد بنابراین در مدت زمان اقامتان در این جزیره هیچ کم و کاستی از این لحاظ مشاهده نخواهید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نکته‌ای که باید به آن توجه داشت این است که اگر برنامه‌ای برای سفر خود طراحی نکرده باشید هزینه‌های سفرتان سر به فلک خواهد کشید پس بهتر است این کار را به کسانی بسپارید که متخصص این زمینه هستند.

سفر به جزیره کیش در قالب تور کیش که امکان آن توسط آژانس ندا بال آسمان به عنوان مجری اصلی تور کیش فراهم شده است بهترین گزینه برای داشتن سفری خاطره‌انگیز می‌باشد. در بین انواع و اقسام هتل‌های ارائه شده توسط ندا بال آسمان دو مورد هستند که یک سر و گردن بالاتر از دیگر هتل‌های جزیره می‌باشند. تور کیش هتل داریوش اقامت در بهترین هتل جزیره را برایتان فراهم می‌کند که مسلماً تجربه اقامت در آن تا مدت‌ها از ذهنتان پاک نخواهد شد.

با توجه به اینکه تعداد مسافرانی که به این جزیره سفر می‌کنند بالاست بنابراین گزینه‌های اقامتی موجود در آن نیز باید بسیار متنوع باشند و به همین دلیل است که شما می‌توانید هم هتل‌های لوکس پنج ستاره با امکانات کامل و هم هتل‌های ارزان قیمت‌تری را که به نسبت کفیت خدمات پایین‌تری دارند را برای اقامت خود در نظر بگیرید.

یکی از هتل‌هایی که مانند آن را در هیچ‌کجای خاورمیانه پیدا نخواهید کرد هتل پنج ستاره ترنج کیش است که با طراحی و موقعیت خود همچون نگینی در جزیره کیش می‌درخشد. تور کیش هتل ترنج اقامتی رویایی را برایتان رقم خواهد زد. قرارگیری روی آب‌های نیلگون خلیج فارس امتیاز ویژه‌ایست که این هتل را از سایر هتل‌ها متمایز می‌کند.

در جزیره زیبای کیش تفریحات بسیار متنوع و مفرحی نیز برای مسافران تدارک دیده شده است که می‌توانید تور کیش خود را با استفاده از آن‌ها لذت‌بخش‌تر نمائید. پاراسل که لذت پرواز بر روی آب‌های نیلگون را برایتان رقم میزند یکی از مهیج‌ترین تفریحات در جزیره کیش است. امکان غواصی و همینطور شاتل‌سواری از دیگر تفریحات آبی هستند. کلوپ‌های ماهیگیری متعددی نیز برای علاقه‌مندان به ماهیگیری تدارک دیده شده است.

تفریحات موجود در این جزیره زیبا تنها به تفریحات آبی ختم نمی‌شود ورزش‌های ساحلی مانند فوتبال و والیبال و یا استراحت کنار ساحل و آفتاب گرفتن از جمله فعالت‌های در انتظار شما می‌باشد. سافاری کیش هم تجربه بی‌نظیر برای علاقه‌مندان به رانندگی در مسیرهای آفرود است که در آن خودروهای مخصوص این کار در اختیارتان قرار می‌گیرد تا لذت وصف نشدنی آن را تجربه نمائید. سافاری کیش یکی از مهیج‌ترین گزینه‌ها در این جزیره بی‌نظیر می‌باشد.

بعد از این تفریحات متنوع نوبت به خرید کردن و گشت و گذار در مراکز خرید می‌رسد که جزیره کیش چیزی کم و کسر ندارد و بهترین برندهای داخلی و خارجی در این جزیره مشغول به فعالیت هستند که خود یک امتیاز ویژه برای آن محسوب می‌شود.

بیشتر هتل‌ها رستوران‌های بسیار باکیفیتی دارند اما اگر قصد داشتید تا در فضایی خارج از هتل غذا میل نمائید نیز جزیره کیش رستوران‌ها و سفره‌خانه‌های متعددی در اختیارتان قرار می‌دهد تا هیچ کمبودی در این زمنه وجود نداشته باشد.

شرکت خدمات مسافرتی ندا بال آسمان به عنوان مجری تور کیش امکان رزرو تور کیش با کمترین قیمت را برایتان فراهم کرده است. برای مشاهده تورها و همچنین رزرو تور به سایت آژانس مسافرتی ندا بال آسمان مراجعه نمائید.

شماره رزرو تور: ۰۲۱۴۴۳۷۸۲۱۵

آژانس ندا بال آسمان

آدرس: تهران؛ خیابان ستارخان، بین اسدی و خسرو مجتمع مروارید، طبقه چهار، واحد ۳۶

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 5019666

منبع: مهر

کلیدواژه: جزیره کیش گردشگری جاذبه گردشگری کسب و کار گروه خودروسازی سایپا گروه صنعتی ایران خودرو ایران خودرو لوازم خانگی سایپا فضای کسب و کار درب اتوماتیک کسب و کار اینترنتی صنعت خودروسازی بانک قرض الحسنه مهر ایران سایت دیوار ایران کیش اپلیکیشن آپ ندا بال آسمان جزیره کیش رزرو تور تور کیش هتل ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۳۵۸۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات دیسپاچینگ جزیره قشم را حذف کنید

ایسنا/هرمزگان مدیر صنعت، معدن و تسهیل تولید سازمان منطقه آزاد قشم گفت: از مسئولان وزارت نیرو انتظار داریم با توجه به بی‌نیازی این جزیره از مصرف برق سراسری و انتقالی برق مازاد تولیدی قشم به شبکه سراسری کشور، برای تشویق صنایع فعال در این‌ منطقه آزاد، عملیات دیسپاچینگ جزیره را حذف کنند.

 مرتضی صابری امروز هشتم اردیبهشت در جمع خبرنگاران گفت: برق شهرک‌های صنعتی قشم در فصل تابستان با اجرای سیستماتیک دیسپاچینگ توسط وزارت نیرو قطع می‌شود.

اظهار کرد: بر اساس اعلام وزارت نیرو، اجرای دیسپاچینگ در منطقه آزاد قشم همانند سایر نقاط کشور به‌صورت سیستماتیک و با هدف کنترل وضعیت تولید، انتقال و توزیع برق انجام می‌شود.

وی با اعلام اینکه بخش مهمی از برق تولیدی این منطقه به سرزمین اصلی منتقل می‌شود، افزود: قشم با تولید حدود ۷۰۰ مگاوات برق، به یک منطقه مهم تولید کننده برق کشور تبدیل شده و انتظار داریم صنایع جزیره از شرایط برق ماندگار و بدون قطعی برخوردار باشند.

به گفته مدیر صنعت، معدن و تسهیل تولید سازمان منطقه آزاد قشم، حدود دو ماه از تابستان سال گذشته صنایع فعال در شهرک‌های صنعتی قشم به دلیل قطع برق بین دو تا سه روز در هفته بیش از ۴۰ میلیارد ریال ضرر کردند.

مدیر صنعت، معدن و تسهیل تولید سازمان منطقه آزاد قشم تصریح کرد: در دهه نخست تاسیس منطقه آزاد قشم، ۲۴۰ مگاوات برق مورد نیاز جزیره از طریق شبکه سراسری تامین می‌شد اما در دو دهه گذشته این منطقه با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و ایجاد دو نیروگاه بزرگ و دو نیروگاه کوچک، به یک منطقه مهم تولید کننده برق با حدود ۷۰۰ مگاوات تبدیل شده است.

صابری ادامه داد: از مجموع ۷۰۰ مگاوات برق تولیدی قشم، ۳۰۰ مگاوات آن در کل جزیره استفاده و همزمان ۲۴۰ مگاوات برق هم به شبکه سراسری منتقل و در نهایت بخشی از برق تولیدی هم در جزیره ذخیره‌سازی و محبوس می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه از وزارت نیرو درخواست کردیم برای کمک به تقویت برق صنایع قشم مجوز استفاده از برق ذخیره شده و محبوس را صادر کنند، گفت: پاسخ این وزارتخانه با تاکید بر اینکه عملیات دیسپاچینگ سراسری است و باید اجرا شود، منفی بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ببینید | وعده علیرضا زاکانی به تهرانی‌ها؛ خانه ارزان قیمت در راه است؟
  • قیمت عجیب و نجومی سنگ قبر دوباره سوژه کاربران شد + عکس
  • درخشش استقلالی سابق در هوادار ادامه دارد
  • عملیات دیسپاچینگ جزیره قشم را حذف کنید
  • قیمت سنگ قبر هم نجومی شد
  • پهپاد ارزان قیمت راهی بازار مصرف می شود
  • آخرین تصویر به جامانده از داریوش مهرجویی پیش از قتل/ عکس
  • آخرین تصویر به جامانده از داریوش مهرجویی پیش از قتل
  • یک پیش‌بینی جدید درباره قیمت خودرو در روز‌های آینده؛ زمان خرید خودرو هست یا خیر؟
  • گنج داریوش سوم هخامنشی؛ گنجینه‌ای عظیم که هنوز پیدا نشده است