Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار سید یوسف مولایی گفت: هنرمند، خبرنگار و هر کسی که به نوعی با یک نقاشی یا خبر به پیامبر خدا اهانت می کند نقش قطعه ای از پازل نفرت دشمن برای ضدیت با اسلام را دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، فرمانده سپاه البرز ظهر امروز پنج شنبه در تجمع اعتراضی مردم کرج علیه اقدام موهن شارلی ابدو گفت: یک بار دیگر نقاب از چهره دشمن عنود و جهول افتاد، دشمنی که کینه و حسد آن بیش از 1400 سال، شرارت و فتنه انگیزی می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار سید یوسف مولایی با اشاره به اینکه دشمن یکبار دیگر بخش کوچکی از کینه خود را علیه مسلمانان نشان داد و از سر بعض و ناراحتی انگشتان خود را به دهان گرفت، افزود: نباید این حادثه را تنها کار عبث یک نشریه فرانسوی دانست بلکه آنچه از شواهد و قرائن می توان فهمید اقدام مذکور قطعه ای از پازل بزرگ شرارت های دشمن است.   وی مهم ترین نقشه دشمن را نابودی اسلام دانست و اظهار داشت: هنرمند، خبرنگار و هر کسی که به نوعی با یک نقاشی یا خبر به پیامبر خدا اهانت می کند نقش قطعه ای از پازل نفرت دشمن برای ضدیت با اسلام را دارد و در واقع استراتژی دشمن حذف اسلام است، این روند با سناریوهایی اعم از تفرقه، قوم گرایی، جنگ نرم و ترور شخصیت دنبال می شود.   سردار مولایی تصریح کرد: امروز دشمن در فلسطین، لبنان، میانمار و هر جایی که حرفی از رسول خدا و اسلام است به دنبال حذف و مقابله با مسلمانان خواهد بود و این مهم نشان می دهد که بغض فروخفته دشمن هر از چندگاه بروز پیدا می کند زیرا اسلام را مانع اقدامات خود می داند.   وی با اشاره به اینکه رئیس جمهور آمریکا می گوید غرب تا کنون دشمنی به اندازه انقلاب اسلامی نداشته است، گفت: عملیات فریب افکار عمومی دیگر سناریویی است که دشمن امروز آن را در خاورمیانه دنبال می کند و ایجاد روابط رژیم صهیونیستی با کشورهای عربی مصداق این مسئله خواهد بود.   سردار مولایی در خاتمه افزود: بر اساس مطالعات اروپایی ها، آنها به این نتیجه رسیده اند که اسلام در آمریکا و اروپا توسعه پیدا خواهد کرد و شیعه انگلیسی و سنی وهابی که دست ساخته این دو کشور است هم تا کنون نتوانسته جلوی نشر اسلام را بگیرد.           انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: قطعه ای از پازل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۴۸۷۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیگانگان به دنبال فروش سلاح در خلیج فارس هستند

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ سردار  تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه در گفت‌وگویی تلویزیونی به‌مناسبت روز ملی خلیج فارس با بیان اینکه ۱۰ اردیبهشت‌ماه روز پایان اشغالگری ۱۱۷ ساله پرتغالی‌ها در خلیج فارس است، اظهار داشت: پرتغالی‌ها در سال ۱۵۰۸ میلادی به خاطر اهمیت خلیج فارس به این منطقه آمدند و تا سال ۱۶۲۲ میلادی در اینجا حضور داشتند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه با بیان اینکه با بیان اینکه خلیج فارس به لحاظ اقتصادی جایگاه مهمی دارد، افزود: ۴۰ درصد گاز و ۶۲ درصد نفت منطقه در خلیج فارس است و این اهمیت بالای منطقه را نشان می‌دهد.

سردار تنگسیری ادامه داد: خلیج فارس به لحاظ امنیتی بسیار مهم است و ما بار‌ها پیام صلح و دوستی به کشور‌های همسایه داده‌ایم.

فرمانده نیروی دریایی سپاه با بیان اینکه ما به دنبال برقراری امنیت در خلیج فارس هستیم، افزود: بیگانگان به دنبال دو هدف شوم حضور نامشروع و فروش سلاح در خلیج فارس هستند. آنها از هزاران مایل دورتر به این منطقه می‌آیند و مشخص است که به دنبال امنیت منطقه نیستند؛ در حالی که ما پیام صلح، دوستی و برادری را به کشور‌های مسلمان منطقه دادیم و بر منافع دو جانبه با کشور‌های منطقه تأکید داریم.

سردار تنگسیری با بیان اینکه افتخار داریم که امنیت تنگه هرمز و تردد روزانه ۸۳ فروند کشتی را در خلیج فارس برقرار کنیم، یادآور شد: امروز راهبرد ما در خلیج فارس، صلح، برادری، امنیت و دوستی است و معتقدیم که بیگانگان مخل امنیت خلیج فارس هستند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه در پایان با اشاره به تأکید رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر توسعه اقتصادی یا دریامحور کشور عنوان کرد: مسئولان باید فرمان معظم‌له را اجرا و همچنین زمینه آشنایی جوانان را با دریا و جزایر ایجاد کنند؛ در همین زمینه ما سال ۱۳۹۰ راهیان نور دریایی را ایجاد کردیم که امیدواریم ادامه یابد.

دیگر خبرها

  • پیام سردار تنگسیری به کشورهای منطقه از خلیج فارس
  • بیگانگان به دنبال فروش سلاح در خلیج فارس هستند
  • دهه کرامت فرصت معرفی الگوهای برتر جهان اسلام به دختران است
  • حل مشکلات در گرو ارتباط تنگاتنگ مجلس و دولت است/ هرگونه اختلاف افکنی بازی در پازل دشمن است
  • برگزاری مراسم تکریم سردار رادان توسط «مدیران مدارس حوزه علمیه»
  • اراده ملت ایران بود که عملیات «وعده صادق» را رقم زد
  • دشمن به دنبال ایجاد یاس و ترس در دل ما است
  • دشمن به دنبال ایجاد یاس و ترس در دل ماست/ مدرسه جایی برای گفتگوی رو در رو با دانش آموزان
  • سقوط اندلس با یک تار مو
  • چرا غرب دنبال ترویج بی‌بند‌وباری در ایران است؟