Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز از نجف‌آباد، فرزادجهان بین معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی در دیدار با خانواده شهید حججی که به همراه امیررضا نقش رئیس دانشگاه آزاداسلامی واحد نجف آباد، حجت الاسلام عباسعلی حیدری مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های آزاد اسلامی استان اصفهان و علی رجبی مدیرعامل باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران صورت گرفت، شهادت مظلومانه شهید حججی را سبب مسئولیت بیشتر مدیران دانست و گفت: خداوند با به تصویر کشیدن نحوه شهادت این شهید بزرگوار، نشان داد که شهدای ما چه مظلومانه و غریبانه به شهادت رسیده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به کیفیت و نحوه اسارت و شهادت شهید حججی در تصاویر منتشر شده بیان کرد: زمانی که شهید حججی را به اسارت گرفته بودند در تصاویر طوری بود که انگار این شهید والا مقام داعش را به اسارت گرفته و به وضوح جلوه الهی در چهره و نگاه ایشان نمایان بود..

جهان بین گفت: شهید محسن حججی یکی از شهدای گلگون کفن است که خداوند با به تصویر کشیدن نحوه شهادت او، خواست حجت خود را بر ما تمام کند.

وی سربلندی و عزت شهید حججی را به واسطه احترامی که به پدر و مادر داشته دانست و افزود: دانشگاه محل تربیت انسان و علم آموزی دانست وابراز امیدواری کرد این مجموعه بزرگ زمینه ساز رشد و تعالی انسان ها و زمینه ای برای ظهور امام زمان (عج) شود.

محمدرضا حججی پدرشهید محسن حججی با بیان خاطراتی از خصوصیات اخلاقی، اعتقادات واحترام شهید محسن حججی به پدر ومادرکه از سفارشات دین نیز می باشدوبا ابراز خرسندی از اینکه شهدا فرزندان انقلاب هستند اظهار داشت: لطف خدا شامل حال ما شده که فرزندانمان فرزندان انقلاب هستند و برای دفاع از اسلام وحرم ائمه مصومین (س)به این افتخار بزرگ نائل شده اند.

محمدرضا حججی اسارت، شهادت وجانبازی را حاوی پیام و درس هائی برای جوانان دانست وافزود: فرهنگ اسلام آنقدر غنی است که هیچ فرهنگ بیگانه ای نمی تواند در آن نفوذ کند و باطنش را تحت تاثیر قرار دهد.

درپایان این دیدار امیررضا نقش رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به‌خصوص شهدای شهرستان شهیدپرور نجف‌آباد و تمامی شهدایی که خون خودشان را برای حفاظت و امنیت و دفاع از کشور نثار کرده‌اند گفت: خون پاک شهدا پشتوانه ای عظیم، محکم و استوار در صیانت از کشور و انقلاب و ارزشهای الهی آن است که همچون دژی محکم نظام مقدس جمهوری اسلامی را از هر نوع نفوذ و تهدیدی محافظت می‌کند. و در این بین شهید محسن حججی با شهادت اش تاثیرات معنوی و فرهنگی بزرگی را در جامعه و به ویژه قشر جوان و دانشجویان گذاشت.

وی با اشاره به نام گذاری شهر نجف آباد به نام شهرعلم وایثار گفت: امیدواریم ما نیز بتوانیم به نوبه‌ خود مدافع این ارزش‌ها در محیط‌ های علمی ودانشگاه ها باشیم.

انتهای پیام /

218 / 167 دانشگاه آزاداسلامی واحد نجف آباد معاون فرهنگی ودانشجوئی شهیدمحسن حججی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: دانشگاه آزاداسلامی واحد نجف آباد شهیدمحسن حججی شهید محسن حججی دانشگاه آزاد آزاد اسلامی شهید حججی نجف آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۵۱۲۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار مدیران مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س) با رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان+تصاویر

مدیر مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره) اصفهان و معاون امور بین‌الملل مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س) با رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان دیدار کردند.

به گزارش جماران، مهدی بنکدار، مدیر مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره) اصفهان، در این دیدار ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های این مؤسسه اصفهان در بخش‌های فرهنگی و هنری و همچنین ارتباطات مستمر با دانشگاه‌ها خصوصا دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان  و برگزاری دوره های آموزشی ویژه دانشجویان  و اجرای طرح نشاط در نگارستان امام خمینی(ره)، خواستار تداوم همکاری‌ها و هرچه پربارتر شدن این ارتباط و استفاده از ظرفیت‌های دو طرف در راستای آشنایی هر چه بیشتر اساتید و دانشجویان با اندیشه امام خمینی(ره) شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بر استفاده از ظرفیت حضور دانشجویان خارجی مشغول به تحصیل در اصفهان و برگزاری دوره‌های امام‌شناسی و نشست‌های علمی برای آنها تأکید کرد.

محمدرضا عبداللهی، معاون امور بین الملل مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره)، نیز در این دیدار ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های علمی، پژوهشی و تولیدات این معاونت، خواستار همکاری هرچه بیشتر در بخش‌های بین المللی، راه اندازی پویش‌های علمی و برگزاری نشست‌های موضوعی شد.

پیام نجفی، رئیس دانشگاه آزاد استان اصفهان، نیز در این دیدار با بیان اینکه انقلاب اسلامی بدون نام امام خمینی(ره) بی معنی ومفهوم است، ضمن اعلام آمادگی برای انجام فعالیت‌های مشترک بیشتر با مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (ره) در بخش‌های مختلف و تمجید از برگزاری طرح آموزشی نشاط در نگارستان امام خمینی(ره) ، پیشنهاد تعریف برنامه‌های جامع با توجه به توانایی‌های دو دستگاه را داشت  و خواستار ارائه موضوعات به روز برای پایان‌نامه‌های دانشجویی خصوصا در حوزه بین الملل و حمایت مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره) از آنها شد.

دیگر خبرها

  • واکسیناسیون ۲۶ هزار رأس دام سبک و سنگین در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری
  • سال گذشته اردوی راهیان نور با حضور بیش از ۱۵۰ نفر از دانشجویان برگزار شد
  • چالش‌ تشکل‌ها عدم اطمینان مسئولان به قشر جوان است
  • معرفی برگزیدگان نخستین جشنواره ملی کیش بهشت خانواده‌ها
  • جریان دانشجویی بستر خوبی برای پای کار آمدن قشر خاکستری در فعالیت‌های فرهنگی است
  • مهم‌ترین چالش‌ و مشکلات تشکل‌ها عدم اطمینان مسئولان به قشر جوان است
  • دیدار مدیران مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س) با رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان+تصاویر
  • تشکیلات‌، شبکه‌ و جریان‌‍سازی ۳ اصل مهم در دانشگاه‌های آذربایجان غربی
  • سرلشکر سلامی با خانواده شهید حاجی‌رحیمی دیدار و گفت‌وگو کرد +عکس
  • سرلشکر سلامی با خانواده شهید حاجی‌رحیمی دیدار و گفت‌وگو کرد