Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، با حضور برخی از نمایندگان و نماینده خیرین دانشگاه فنی و حرفه ای، در سازمان مرکزی دانشگاه فنی و حرفه ای، تفاهم نامه تأمین و پرداخت اعتبار جهت تکمیل ساختمان آموزشی، سالن اجتماعات، کارگاه های آموزشی و محوطه سازی آموزشکده فنی و حرفه ای پسران دزفول و طراحی و احداث خوابگاه آموزشکده فنی و حرفه ای دختران اهواز به امضای طرفین رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ابراهیم صالحی عمران در این خصوص گفت: بر اساس تفاهم‌نامه های امضا شده، خیرین نیک اندیش خوزستانی متعهد شده اند یک خوابگاه سه طبقه دختران با زیربنای حدود ۲ هزار و ۴۵۰ متر با هزینه ۱۲۰ میلیارد ریال در ۱۸ ماه در آموزشکده فنی و حرفه‌ای دخترانه اهواز و همچنین ساختمان آموزشی، کارگاه آموزشی و سالن اجتماعات با زیر بنای ۳۹۰ متر مربع و زمین چمن مصنوعی با زیر بنای ۹۰۰ متر مربع با هزینه ای بالغ بر ۳۵ میلیارد ریال در مدت اجرای ۱۲ ماه احداث کنند.  

صالحی عمران ادامه داد: عملیات اجرایی و عمرانی تحت نظارت دفتر فنی دانشگاه فنی و حرفه ای انجام خواهد شد و مجریان و پیمانکاران موظف به رعایت دستورات ناظرین پروژه و الزامات کار در محیط های آموزشی در تمامی مراحل هستند.  

رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای  افزود : با عنایت به همکاری مجمع حامیان و خیرین دانشگاه و مساعدت خیرین آموزش عالی دو تفاهم نامه دیگر به ارزش ۵۰ میلیارد ریال در شهرستان سیرجان و ۶۰ میلیارد ریال در شهر مقدس قم به امضا رسیده و عملیات عمرانی آنها آغاز شده است.

کد خبر 5021628 زهرا سیفی

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشگاه فنی و حرفه ای خیرین وزارت علوم تحقیقات و فناوری سازمان سنجش سال تحصیلی جدید آزمون کارشناسی ارشد آموزش مجازی دانشگاه های علوم پزشکی ویروس کرونا دانشگاه آزاد اسلامی انتخاب رشته مرکز سنجش آموزش پزشکی پذیرش بدون آزمون دانشگاه ها دانشگاه جامع علمی کاربردی دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه ای میلیارد ریال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۶۱۹۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلاس تمام دانشگاه امروز به مدت ۲ ساعت تعطیل شد

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، دانشجویان ایرانی امروز از ساعت ۱۲ تا ۱۴ در حمایت از مردم فلسطین و دانشجویان آمریکایی در سراسر کشور در دانشگاه هایشان دست به تجمع خواهند زد.

درهمین راستا، معاونت آموزشی وزارت علوم در بخشنامه ای به تمامی دانشگاه ها اعلام کرد امروز یکشنبه کلاس های درسی دانشگاه ها جهت برگزاری تجمع برای حمایت از اساتید و دانشجویان معترض به جنایات رژیم صهیونیستی از ساعت ۱۲ الی ۱۴ تعطیل شوند.

متن بخشنامه قاسم عمو عابدینی معاون آموزشی وزارت علوم به دانشگاه ها به شرح زیر است:

همان‌گونه که استحضار دارید دانشگاهیان در سراسر دنیا به‌ویژه کشورهای آمریکایی و غربی براساس دفاع از انسانیت و حقوق بشر جنبش‌های بشردوستانه را رقم زدند و موج مستحکم و استوار در حمایت و پشتیبانی از مردم مظلوم غزه به راه انداختند در همین راستا با توجه به برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی در نظر گرفته شده در دانشگاه‌ها، معاونت آموزشی وزارت علوم تحقیقات و فناوری ضمن محکوم کردن فجایع رژیم خبیث اسرائیل و در حمایت از مردم بی‌دفاع غزه روز یکشنبه نه اردیبهشت هزار و چهارصد و سه را از ساعت دوازده الی چهارده کلیه کلاس‌ها را تعطیل اعلام می‌نماید تا به‌همین مناسبت دانشگاهیان عزیز کشورمان با پرو با برپایی تجمعات گسترده پس‌از اقامه نماز در مساجد و میدان‌های اصلی دانشگاه‌ها حمایت خود را از استادان و دانشجویان معتاد به به جنایات رژیم کودک کش اسرائیل اعلام دارند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نقش ۳۰۶ هزارمیلیارد ریالی بانک کشاورزی در تامین گوشت سبد غذایی خانوارها در سال ۱۴۰۲
  • حمایت از طرح‌های نوآورانه و ایجاد اشتغال نخبگان در دانشگاه
  • جمع آوری ۲ میلیارد ریال در جشن گلریزان کشکوئیه
  • کلاس تمام دانشگاه امروز به مدت ۲ ساعت تعطیل شد
  • ساخت فضاهای آموزشی در مناطق محروم شهرستان دیر
  • وجود یکهزار و 700 کلاس درس نیمه تمام در آذربایجان‌غربی
  • تجمع دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه‌ای سبزوار در حمایت از اقدام جنبش دانشجویی در دانشگاه‌های امریکا
  • جریمه ۲۳ میلیارد ریالی مدرسه غیرانتفاعی متخلف در اردبیل
  • جریمه ۲۳ میلیارد ریالی مدرسه غیرانتفاعی متخلف
  • احداث چهار مدرسه خیری در یزد