Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیر دریادار دوم شهرام ایرانی سخنگوی رزمایش مشترک ذوالفقار ۹۹ ارتش اقدامات انجام شده در این رزمایش را تشریح کرد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر دریادار دوم شهرام ایرانی سخنگوی رزمایش ذوالفقار ۹۹ ارتش در جمع‌بندی اقدامات انجام شده در این رزمایش، اظهار کرد: رزمایش در سه مرحله، طرح ریزی و اجرا شد که در مرحله اول اشراف اطلاعاتی، مرحله دوم فاز تاکتیکی و مرحله اصلی فاز اقدامات گرم و شروع آن با عملیات پیچیده آبخاکی بود که با مشارکت نیروهای چهارگانه ارتش انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: در این رزمایش، طرح ریزی‌ها منطبق بر راهبردهای نظامی جمهوری اسلامی ایران بود که با اجرای آن‌ها، اهداف پیش بینی شده در روز اول حاصل شد.

امیر دریادار دوم ایرانی حضور نیروهای جوان، زبده و کارآمد در این رزمایش را از ویژگی‌های آن برشمرد و اظهار داشت: برخی از این نیروها اولین بار بود که تجربه عملیاتی در صحنه رزمایش را به دست می‌آوردند.

سخنگوی رزمایش ذوالفقار ۹۹ ارتش با اشاره به پرتاب‌های موشکی در روز دوم رزمایش، عنوان کرد: پرتاب انواع اژدر از انواع زیردیایی، پرتاب موشک‌های ساحل به دریا و سطح به سطح علیه اهداف شناور سطحی و همچنین موشک سطح به هوا که توسط نیروی پدافند هوایی بر علیه نیروی نارنجی که نقش متخاصم را ایفا می کرد، انجام شد که بحمدالله همه پرتاب ها به طور دقیق به اهدافشان اصابت کردند.

وی تاکید کرد: با توجه به بهینه سازی موشک‌ها به ویژه در بحث قدرت انهدام، اهدافشان را به خوبی منهدم کردند.

دریادار ایرانی با اشاره بهره‌برداری از توان پهپادی ارتش جمهوری اسلامی ایران در این رزمایش، خاطرنشان کرد: در این رزمایش پهپاد دورپرواز سیمرغ در فاصله بیش از هزار کیلومتر، هدف خود را در عمق دریا با بمب هوشمند مورد اصابت قرار داد. همچنین پهپاد کمان نیروی هوایی که به دست توانمند متخصصان نهاجا ساخته شده است در این رزمایش به پرواز درآمد و مأموریت رزمی انجام داد.

سخنگوی رزمایش ذوالفقار ۹۹ ارتش ادامه داد: همچنین اولین تجربه صحنه رزم زیردریایی بومی فاتح در این رزمایش رقم خورد. همچنین یک پرتاب موشکی از زیرسطح به سطح هم در این رزمایش داشتیم.

وی در پایان با بیان اینکه در روز پایانی برنامه نمایش قدرت داشتیم که با حضور مقامات بلند پایه انجام شد، عنوان کرد: در طول برگزاری رزمایش اقداماتی در حوزه کمک رسانی و مردمیاری داشتیم که شامل توزیع بسته‌های معیشتی، بهداشتی و فرهنگی بود و همچنین بیمارستان صحرایی نیز به منظور تامین نیازمندی‌های بهداشتی و درمانی مردم منطقه برپا شد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ارتش ذوالفقار ۹۹ ارتش رزمایش ذوالفقار سخنگوی رزمایش انجام شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۶۸۶۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید بر انجام اقدامات جهش زا توسط اعضای شوراها

قناعت استاندار خراسان جنوبی در همایش استانی شورا‌ها با تاکید بر این که اعضای شورا‌های اسلامی شهر و روستا اقدامات جهش زا انجام دهند؛ گفت: اعضای شورا‌ها می‌توانند با شناسایی سرمایه گذاران و بهره گیری از ظرفیت آنان در منطقه جهش اقتصادی ایجاد کنند و عمران و آبادانی منطقه را به بار بیاورند.

وی بر تسلط هر چه بیشتر اعضای شورا‌ها بر قوانین و مقررات تاکید کرد و افزود: اعضای شورا‌ها وحدت و انسجام شان را حفظ کنند و منافع عمومی مردم را در نظر گیرند.

عباس زاده معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار هم گفت: از ظرفیت شورا‌ها باید به نحو مطلوب استفاده کرد و با توجه به شعار سال از توانمندی آنان در امور اقتصادی بهره برد.

همچنین اعضا شورا‌های اسلامی شهرستان‌ها به نمایندگی مشکلات شهرستان‌ها و روستا‌ها را بیان کردند.

قدردانی از شورا‌های برتر استان هم از دیگر برنامه‌های این همایش بود.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • فضاپیمای رباتیک چین در روزهای آینده به ماه می‌رود
  • تاکید بر انجام اقدامات جهش زا توسط اعضای شوراها
  • روش ویژه سرباز روس برای فرار از پهپاد قاتلی که به سراغش آمد | فیلم
  • پرتاب ۳۰ موشک به پایگاه میرون ارتش رژیم صهیونیستی
  • بررسی اقدامات انجام شده برای تامین آب شرب روستاهای مرزی اسلام آباد، دیناران و دولکان
  • تشریح اقدامات بسیج ورزشکاران در هفته ترویج فرهنگ پهلوانی
  • زاخارووا: در دام ناتو برای محدودکردن توان رزمی روسیه نمی‌افتیم
  • آزادی ۶ زندانی جرایم غیرعمد توسط هیئات کاشان
  • سال اول مجلس دوازدهم سال تعیین کننده‌ای  خواهد بود
  • شناسنامه مهمترین سند کشور است