Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-30@09:33:26 GMT

وظایف و اختیارات شهرداری‌ها همخوانی ندارد

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۸۹۱۶۵

وظایف و اختیارات شهرداری‌ها همخوانی ندارد

شهردار میبد با اشاره به لزوم مدیریت واحد شهری گفت: این دستگاه خدمات رسان و شورای شهر از ارکان اصلی در اداره امور است، اما اختیار کافی متناسب با مسئولیت‌ای تعریف شده یا واگذاری امور به خود ندارد.

به گزارش ایمنا، علیرضا نقوی اظهار کرد: در یک سال گذشته با استفاده از ۱۴ هزار تن آسفالت اقدام به لکه‌گیری و روکش معابر سطح شهر کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به بهسازی و آسفالت ۳۵۰ هزار مترمربع از معابر این شهر، افزود: به زودی یک کارخانه آسفالت با ظرفیت تولید ۱۲۰ تن در ساعت و مجهز به آخرین استانداردهای روز خریداری می‌شود.

شهردار میبد ادامه داد: از دیگر اقدامات انجام شده بر اساس اولویت‌های اعلام شده در هر منطقه، ۱۷ کیلومتر جدول‌گذاری و همچنین پیاده روسازی و شروع ساخت ارگ شهرداری با زیربنای هفت هزار و ۳۰۰ متر مربع بوده است.

نقوی با اشاره به واگذاری‌ها و مزایده‌ها طرح‌های عمرانی یادآور شد: واگذاری و استعلام‌ها با انجام تشریفات کامل و با نظارت قوه قضائیه و با انتشار در تارنمای شهرداری، روزنامه‌های رسمی و محلی انجام می‌شود.

وی تاکید کرد: پیگیری لازم برای راه‌اندازی سامانه اطلاع‌رسانی و الکترونیکی و اپلیکیشن موبایل برای ارائه درخواست مانند صدور پروانه و پرداخت عوارض از سوی شهروندان و رونمایی پروانه تک برگی ساختمان انجام شده است.

منبع: ایرنا

کد خبر 444191

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرهاي ايران شهروند حقوق شهروندی میبد مشارکت شهروندان شهرداری شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۸۹۱۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جهاد آسفالت معابر شهر کرمان شروع شد

به گزارش خبرنگار مهر، محسن تویسرکانی، صبح دوشنبه در نشست شورای شهر کرمان گفت: پیمانکار آسفالت شهر کرمان مشخص شده و در قالب جهاد آسفالت، کار شروع خواهد شد.

وی، با اشاره به اینکه نواقص و کمبودهای سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری کرمان، در حال رفع‌شدن است، افزود: آسفالت معابر در محله‌های کمتر برخوردار، ازجمله خیابان‌های شهید قدوسی و شهید دستغیب، شروع شده که این اقدام در وضعیت ترافیکی شهر کرمان نیز مؤثر است.

سرپرست شهرداری کرمان، از تعامل با شرکت توزیع نیروی برق شمال استان خبر داد و افزود: پس از آسفالت معابر، روشنایی آنها نیز بهینه خواهد شد.

کد خبر 6092185

دیگر خبرها

  • انجام کارهای بی‌منت در گرو داشتن تفکر بسیجی است
  • انجام کارهای بی‌منت در گروه داشتن تفکر بسیجی است
  • چرا شهرک‌های فدک و کوثر شاهرود به شهرداری واگذار نشد؟
  • جهاد آسفالت معابر شهر کرمان شروع شد
  • مطالبه ۳۵ میلیارد تومانی شهرداری قوچان در پروژه مجتمع فرهنگی هنری
  • کلنگ‌زنی ۲ پروژه تقاطع تکیه و چمن و پارکینگ طبقاتی در سنندج
  • وعده شهردار سنندج برای ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش ‌
  • اختصاص ۷۰۰ میلیارد تومان برای آسفالت خیابان‌های کرمان
  • مسئولان به بازخورد انجام وظایف خود در انتخابات توجه کنند
  • بورس و مرکز مبادله؛ ۲ نهاد با شرح وظایف کاملا متفاوت