Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر عامل شهر جدید پردیس گفت: پرداخت به موقع و همکاری بانک مسکن در وام 1000 میلیارد تومانی باعث شد تا امروز شاهد تحویل به موقع واحدهای مسکن مهر با تمام امکانات زیربنایی و روبنایی باشیم.

به گزارش ایران اکونومیست به نقل از پایگاه خبری بانک مسکن- هیبنا : تحویل 14 هزار مسکن مهر به مالکان در شهر جدید پردیس از 15 شهریور این نوید را به متقاضیان این واحدهای مسکونی داد که از این پس واحدهای مسکن مهر این شهر با تمام امکانات زیربنایی و روبنایی تحویل داده خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


طبق گفته مقامات ارشد شهر جدید پردیس علاوه بر این 14 هزار واحد مسکونی قرار است در آذرماه نیز یک بسته 10 هزار واحدی در این شهر به همین روش آماده تحویل به مالکان واحدهای مسکونی مهر شود. با این تحویل ها به نظر می رسد پرونده مسکن مهر این شهر که دیرتر از سایر شهرهای جدید برای ساخت مسکن مهر استارت زده بود به روزهای پایانی خود نزدیک شود.
مهدی هدایت مدیر عامل شهر جدید پردیس در گفتگو با خبرنگار هیبنا دلیل تحویل واحدهای مسکن مهر با تمام امکانات زیربنایی و روبنایی را پرداخت به موقع تسهیلات 1000 میلیارد تومانی از سوی بانک مسکن عنوان کرد و گفت: در اردیبهشت ماه امسال بانک مرکزی پرداخت وام 1000 میلیارد تومانی برای تکمیل زیربناها و پروژه های مسکن مهر را تصویب کرد.
وی افزود:این وام از محل منابع بند "ب " تبصره قانون بودجه سال 98 درخواستی از سوی شرکت عمران بود که خوشبختانه پس از تصویب از سوی بانک مرکزی ، بانک مسکن به خوبی در پرداخت این وام با شرکت عمران پردیس همکاری کرد.
هدایت با اشاره به اینکه این وام برای تکمیل واحدهای مسکن مهر و محوطه سازی ها بوده است تاکید کرد: اثرات این همکاری مثبت بانک مسکن را امروز با تحویل 14 هزار مسکن مهر با تمام امکانات زیربنایی و انشعابات را شاهد هستیم.
مدیر عامل شهر جدید پردیس خاطر نشان کرد: بانک مسکن در دو سال گذشته به خصوص در اعطای تسهیلات مسکن مهر از 40 میلیون تومان به 50 میلیون تومان همکاری خوبی داشت و باید اذعان کرد که این همکاریها امروز در تحویل و تکمیل واحدهای مسکن مهر به خوبی نمایان است.
مدیر عامل شهر جدید پردیس در پاسخ به این پرسش که در خصوص مسکن ملی چطور؟ آیا این همکاریها و همراهیها ادامه دارد؟ گفت: قطعا با اجرایی شدن مسکن ملی این همکاریها و این حمایت ها از سوی بانک مسکن صورت خواهد گرفت.
وی افزود: هنوز مسکن ملی به مرحله ای که بخواهیم از بانک مسکن وام بگیریم نرسیده است . اما انصافا در مسکن مهر حمایتها بی نظیر بود و قطعا در مسکن ملی نیز همینطور خواهد بود.

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: مدیر عامل شهر جدید پردیس واحدهای مسکن مهر میلیارد تومانی بانک مسکن مسکن ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۹۲۱۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروژه فاضلاب مسکن ملی خلخال با عدم تامین اعتبار روبرو است

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود خیرجو بعدازظهر یکشنبه در بازدید از پروژه‌های شبکه فاضلاب واحدهای مسکن ملی شهرستان خلخال اظهار کرد: پروژه شبکه فاضلاب واحدهای نهضت ملی خلخال علیرغم تخصیص اعتبار عمرانی با منابع داخلی در حال اجرا است.

وی به پیشرفت ۷۰ درصدی این پروژه اشاره کرد و گفت: طول شبکه جمع‌آوری فاضلاب ۷۳۰ متر با مسیری تماماً سنگی در حال اجرا است که بنیاد مسکن استان نیز در این پروژه مشارکت دارد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل ادامه داد: این شرکت بنا بر وظیفه ذاتی و حمایت از سیاست کلان دولت در بخش تولید مسکن و حمایت از قشر آسیب پذیر و محروم جامعه پروژه فاضلاب مسکن ملی را اجرایی می‌کند.

خیرجو با بیان اینکه پروژه فاضلاب مسکن ملی خلخال اسفند ماه سال گذشته از سوی اداره کل بنیاد مسکن اردبیل به این شرکت ابلاغ شده است، خاطرنشان کرد: عملیات اجرایی این پروژه همزمان با دریافت ابلاغیه شروع شد.

وی تصریح کرد: در حال حاضر پیمانکار پروژه در حال انجام عملیات پیکور زنی در مسیر بوده و تلاش خواهیم کرد پروژه در حداقل زمان ممکن به اتمام و بهره برداری برسد.

کد خبر 6091189

دیگر خبرها

  • حمایت مجلس ؛ به مردم زمین رایگان بدهید | زمین اگر برای خود مردم باشد ماشین و طلای خودشان را می‌فروشند تا زمین‌شان را بسازند
  • پروژه فاضلاب مسکن ملی خلخال با عدم تامین اعتبار روبرو است
  • نوسازی و بهسازی ۱۰۰۰ تاکسی فرسوده نیازمند حمایت مستقیم استاندار است
  • استان‌ها‌ از مرحلۀ تأمین زمین ‌‌طرح ملی مسکن عبور کرد‌ند
  • تحویل واحدهای مسکن ملی به متقاضیان تا پایان امسال
  • حمایت بانک مسکن از خانواده‌ها با پرداخت بیش از ۴۴ هزار فقره تسهیلات در سال ۱۴۰۲
  • پشتیبانی ۲۱ میلیارد تومانی از طرح دیمزارها در سال ۱۴۰۳
  • فروش ۷۰ میلیارد تومانی املاک مازاد دستگاه‌های اجرایی استان کرمان
  • ۵۵۵۸متقاضی واحدهای مسکن ملی درزنجان تحت پوشش نهادهای حمایتی هستند
  • فروش ۷۰ میلیارد تومانی املاک مازاد دستگاه‌های اجرایی استان کرمان