Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-28@22:18:55 GMT

نگرانی ها به خیر گذشت؛ پوکر به سبک دیاباته

تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۰۲۷۰۷

خبرگزاری میزان-هر وقت دیاباته به مرخصی می‌رود استقلالی‌ها نگران نیامدن او می‌شوند، اما او این بار هم با کمی تاخیر بازگشت.

خبرگزاری میزان - شیخ دیاباته با تاخیر سه روزه بالاخره به اردوی استقلال بازگشت تا نگرانی‌ها در مورد عدم بازگشتش به فراموشی سپرده شود.

در گذشته هم، چند بار به فرهاد مجیدی قول داده بود به اردوی استقلال برگردد که با کمی تاخیر به قولش عمل کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته در طول فصل بارها مصدوم شد و بعد هم فرزند سومش به دنیا آمد که یکبار بیشتر از حد طبیعی مرخصی گرفت اما به هر حال او ثابت کرده که بازیکن خوش‌قولی است و حالا هم آمده که در دو بازی با الشرطه عراق و الاهلی عربستان، تیم استقلال را همراهی کند.

دیاباته در مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا، گل‌های حساسی برای استقلال زد و حالا استقلالی‌ها امیدوارند دروازه نمایندگان عراق و عربستان را هم باز کند. او بهترین گلزن استقلال در لیگ برتر فوتبال ایران بود و می‌تواند بهترین گلزن آسیایی آبی‌پوشان پایتخت هم باشد.

بیشتر بخوانید: برتری الاهلی مقابل الشرطه در شب لغو بازی استقلال و الوحده

انتهای پیام/

 

برچسب ها: شیخ دیاباته استقلال

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: استقلال شیخ دیاباته استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۰۲۷۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترفند جالب ماشاریپوف برای هماهنگی بیشتر: رفاقت!

به گزارش ورزش سه، جلال‌الدین ماشاریپوف ستاره ازبکستانی استقلال روزهای جالبی را در این تیم پشت سر می‌گذارد و علاوه بر درخشش در ترکیب این تیم تمرینات پرنشاطی را هم پشت سر می‌گذارد.

او در جریان تمرینات استقلال و حتی خارج از تمرینات هم رابطه صمیمانه ای با فول بک ها راست و چپ استقلال پیدا کرده و رفاقت با آنها در رویکرد آنها داخل زمین و حتی تمرینات هم تاثیر مثبت گذاشته است.

با توجه به شکل بازی استقلال که ماشاریپوف برای خلق موقعیت به سمت چپ و راست شیفت می‌شود و کارهای ترکیبی با فول‌بک های تکنیکی-سرعتی استقلال انجام می‌دهد، شناخت بیشتر و درک تاکتیکی و علاوه بر آن رابطه خوب آنها باعث شده تا کیفیت این تیم در فاز هجومی پیشرفت قابل توجه‌ای داشته باشد.

ابولفضل جلالی با انتشار استوری در اینستاگرام شخصی خودش از تمرینات شخصی زیر نظر مربی‌ بدنساز استقلال به همراه جلال‌الدین ماشاریپوف رونمایی کرد، البته او در تمرین امروز غایب بود و همین زمینه ساز شوخی مجازی مدافع چپ پای استقلال با هافبک ازبکستانی شده بود.

ماشاریپوف پس از تغییر پستی که در تیم استقلال پیدا کرد به شکل قابل توجهی عملکرد خودش و این تیم را بهبود بخشید و فوتبال چشم نوازی را ارائه می‌کند.

دیگر خبرها

  • اربعین حسینی برابر استکبار جهانی بازدارندگی ایجاد می‌کند
  • استقلال یک امتیاز بیشتر گرفته، اما یک پله سقوط کرد
  • رونالدو مغلوب پرنده سعودی شد!
  • نگرانی در اردوی بایرن: مصدوم‌ها بیشتر شدند!
  • آشوبی: پرسپولیس بدون توجه به بازی‌های استقلال می‌تواند فاصله یک امتیازی را جبران کند/ در مورد رفیعی جای نگرانی وجود ندارد
  • تمرین ویژه جلالی برای ارسال‌ پاس‌گلهای بیشتر! (عکس)
  • ترفند جالب ماشاریپوف برای هماهنگی بیشتر
  • ترفند جالب ماشاریپوف برای هماهنگی بیشتر: رفاقت!
  • حمله به رکورد ۳ مربی بزرگ قرمز و آبی | او می خواهد بهترین مربی تاریخ باشگاه استقلال شود!
  • بهترین پنالتی زن تاریخ فوتبال کیست؟