Web Analytics Made Easy - Statcounter

نمایشگاه ملی دستاوردهای دفاع مقدس و مقاومت با عنوان «اقتدار40» به میزبانی موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و با حضور سازمان‌ها و نهادهای لشگری و کشوری از 2 تا 9 مهر برگزار می شود.

موزه انقلاب اسلامی و دفاع‌‎ مقدس در حوزه‎های مختلف فرهنگی، اجرایی، پشتیبانی و رسانه‎ای در تکاپو و تلاش برای آماده‎سازی و برپایی نمایشگاه ملی دستاوردهای دفاع مقدس و مقاومت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فضاسازی، جانمایی و غرفه‎آرایی نمایشگاه ملی دستاوردهای 40ساله دفاع مقدس و مقاومت هم اکنون در محوطه باز موزه در حال انجام است و تلاش بر این است که تا پایان شهریور همه غرفه‎ها، برای ارائه دستاوردها و فعالیت‎های نهادها و سازمان های شرکت کننده در نمایشگاه آماده شود.

معاونت فرهنگی موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس نیز علاوه‌ بر برنامه‎های ویژه و اختصاصی خود به مناسبت چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس، در زمینه نمایشگاه ملی دستاوردهای دفاع مقدس و مقاومت نیز، مسئولیت هماهنگی برنامه های فرهنگی، هنری و علمی سازمان و نهادهای شرکت کننده در نمایشگاه را برعهده دارد.

نرگس معدنی‌پور، معاون فرهنگی موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در این رابطه تصریح کرد: پیرو جلسات متعدد با دستگاه‌ها، برنامه‌ریزی و تدوین جدول زمانبندی برنامه های فرهنگی، هنری و علمی نمایشگاه در حال انجام است و ما با تمام توان و ظرفیت‎های خود از جمله مرکز همایش‎ها، گالری‎ها، سالن‎های جلسات و مسجد خرمشهر، آماده میزبانی برنامه‎ها و نشست‎های سازمان‎ها و نهادها هستیم.

وی افزود: راه‌اندازی گذر فرهنگ‎ و‌هنر با هنرنمایی هنرمندان خوشنویسی و نقاشی، برپایی نمایشگاه های هنرهای تجسمی و نمایشگاه عکس با موضوع دفاع مقدس و مقاومت، اجرای تئاتر میدانی، روایت‌گری و رونمایی از آثار نیز بخشی از فعالیت‎های فرهنگی هنری موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در نمایشگاه ملی دستاوردهای دفاع مقدس و مقاومت است.

نمایشگاه را به خانه‌های مردم می بریم

قاسم یکله مدیر روابط عمومی و اموربین الملل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس اظهارداشت: باتوجه به این که امسال به دلیل همه گیری بیماری کرونا امکان حضور مخاطبان عام را در نمایشگاه نداریم، سعی داریم با بهره‎گیری از تمام ظرفیت‎های رسانه ملی، خبرگزاری‌ها، روزنامه‌ها، شبکه‌های اجتماعی و... نمایشگاه را به خانه‌های مردم ببریم که در این زمینه رایزنی‌ها و گفتگوها با مدیران صدا و سیما و رسانه‎های مکتوب، دیداری و شنیداری انجام گرفته است.

روابط عمومی موزه انقلاب اسلامی و دفاع‌‎ مقدس/

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برنامه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۱۹۳۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری ششمین نشست تخصصی گردشگری مقاومت در اهواز+فیلم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، نشست تخصصی گردشگری مقاومت خوزستان و معرفی آن در سراسر کشور باحضور مسئولان کشوری و استانی در اهواز برگزار شد.

علی اصغر شالبافان، معاون گردشگری وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در این نشست گفت: ظرفیت‌های گردشگری مقاومت استان خوزستان و راهکار‌های تولید محصولات این نوع گردشگری در این نشست مورد بررسی قرار گرفت.


وی افزود: در این نشست همچنین شبکه سازی بین ذینفعان و نحوه پیگیری راهکار‌های گردشگری مقاومت و گسترش آن بررسی شد.


سردار میرعبدالرضا حاجتی، مدیر کل حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان گفت: امیدواریم بتوانیم علاوه بر اعزام گردشگری از استان خوزستان به استان‌های همجوار و کشور‌های همسایه ازجمله لبنان و سوریه که در آنها جنگ اتفاق افتاد، گردشگران داخلی و خارجی پذیرش کنیم.


وی افزود: تلاش داریم در حوزه دفاع مقدس و به ویژه گردشگری مقاومت، گام‌های موثر و خوبی برداریم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • دستاوردهای سازمان اوقاف در مسیر انقلاب اسلامی است
  • اختتامیه سومین جشنواره «افتخار من» برگزار می‌شود
  • حاجی محمره از یادمان های راهیان نور بازید کرد
  • فاز نخست موزه دفاع مقدس زنجان سوم خرداد افتتاح می‌شود
  • انتشار فراخوان جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت
  • پردیس فرهنگ و رسانه تبریز آماده افتتاح شد
  • دشمنان آگاهانه برای تجزیه ایران می‌جنگند
  • نمایشگاه صنایع‌دستی در عمارت خسروآباد سنندج برپا شد
  • بازدیدشهردار تبریز از پروژه عظیم باغ موزه دفاع مقدس در پارک موزه شمیم پایداری تبریز
  • برگزاری ششمین نشست تخصصی گردشگری مقاومت در اهواز+فیلم