Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@17:24:44 GMT

مشهد میزبان مسابقات دوچرخه‌سواری کشور شد

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۲۱۹۳۱

مشهد میزبان مسابقات دوچرخه‌سواری کشور شد

مهدی روزبهان عصر چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: هفتم تا نهم آبان ماه مرحله دوم مسابقات لیگ برتر در مشهد برگزار خواهد شد. مرحله نخست این مسابقات در مهر ماه و به میزبانی تهران است.

وی ادامه داد: دهم تا دوازدهم آبان نیز مرحله نخست مسابقات  پیست در رده سنی جوانان به میزبانی مشهد برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس هیات دوچرخه‌سواری خراسان رضوی گفت: از ابتدای امسال، دو دوره مسابقه انفرادی جاده در چهار رده سنی نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان بالای ۵۰ سال در بخش مردان در شهرستان‌های سبزوار و مشهد و یک دوره مسابقات انفرادی کوهستان در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و برزگسالان در کوهستان پارک خورشید مشهد برگزار شده و ۲۷ شهریور ماه هم مسابقات دوچرخه‌سواری پیست و کوهستان بانوان برگزار خواهد شد.

۲۵۰ دوچرخه سوار سازمان یافته در خراسان رضوی این رشته ورزشی را پیگیری می‌کنند که ۷۰ نفر از این تعداد را بانوان تشکیل می‌دهند.

برچسب‌ها مشهد فدراسیون دوچرخه سواری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مشهد فدراسیون دوچرخه سواری مشهد فدراسیون دوچرخه سواری اخبار کنکور دوچرخه سواری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۲۱۹۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردبیل میزبان مسابقات بین‌المللی تکواندوی جام صفوی شد

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل از برگزاری مسابقات تکواندوی جام صفوی به میزبانی اردبیل خبر داد. - اخبار استانها -

محمدعلی پهناور در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری تسنیم در اردبیل اظهار داشت: در نشست با رئیس فدراسیون تکواندو مقرر شد تا جام صفوی در رشته تکواندو و با حضور تیم های منتخب کشور و ورزشکاران کشوری به میزبانی اردبیل برگزار شود که به احتمال زیاد در این رویداد تکواندوکاران کشورهای دیگر نیز حضور خواهند داشت.

وی برگزاری آبرومند جام صفوی در رشته کشتی در هفته های اخیر را یادآور شد و خاطرنشان کرد: امیدواریم با همراهی فدراسیون تکواندو استان اردبیل که در رشته های رزمی همواره جزو افتخارآفرینان کشور است سربلند از این میزبانی بیرون آید.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: قرار شد در سفر رییس فدراسیون به استان اردبیل در ماه آینده تفاهمنامه برگزاری جام صفوی در رشته تکواندو منعقد شده و ما در تابستان شاهد برگزاری این رویداد در دیار سبلان باشیم.

پهناور افزود: رشته تکواندو از رشته های مدال آور استان اردبیل محسوب می شود و قرار است با تلاش هیات تکواندوی استان و برنامه ریزی میان مدت و بلندمدت بتوانیم اردبیل را به پایگاه قهرمانی تکواندوی کشور تبدیل کنیم.

وی تصریح کرد: زیرساخت های لازم برای این رشته ورزشی هم به همت ورزش و جوانان و هم تلاش بخش خصوصی مهیا شده و انتظار می رود رویداد جام صفوی به میزبانی های دیگر این استان در رویدادهای ملی و بین المللی کمک کند.

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • کاشان میزبان مسابقات بسکتبال کشوری شد
  • اردبیل میزبان مسابقات بین‌المللی تکواندوی جام صفوی شد
  • سنگ جدید اینبار برای دوچرخه برقی؛ شرط محال برای استفاده زنـان!
  • جلسه هماهنگی مسابقات تور بین المللی دوچرخه سواری خزر
  • مهاباد میزبان رویداد ورزشی کشور
  • مرحله نهایی جشنواره قرآنی حیات در مشهد برگزار خواهد شد
  • ملی پوشان دوچرخه سواری کوهستان ایران بدرقه شدند
  • نگاهی بر چند خبر ورزشی شانزدهم اردیبهشت استان قزوین
  • مروری بر چند خبر ورزشی شانزدهم اردیبهشت استان قزوین
  • دوچرخه سواران قزوینی راهی مسابقات قهرمانی آسیا می‌شوند