Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-08@02:25:20 GMT

دستور عاجل استاندار در خصوص راه دسترسی نمایشگاه قم

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۶۳۳۷۶

دستور عاجل استاندار در خصوص راه دسترسی نمایشگاه قم

ایسنا/قم استاندار قم گفت: تا دهه فجر به راهداری و دیگر عوامل دخیل در پیگیری راه دسترسی نمایشگاه زمان می‌دهیم تا مشکل این راه را بررسی و این نمایشگاه به بهره‌برداری برسد.

بهرام سرمست ظهر امروز در جلسه شورای راهبردی تصادفات استان که در محل سالن کرامت استانداری قم برگزار شد، گفت: یکی از مهمترین اقدامات در قم، اهمیت مساله کاهش حجم تصادفات، است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: به هرکدام از دستگاه‌های مربوطه ضرب الاجلی فوری داد تا مانند یک اضلاع مثلث در کنار هم و با انسجام با برگزاری جلساتی با پیگیری معاونت امور عمرانی استانداری به دستاوردهای مطلوبی دست‌یافته و برای رسیدن به عوامل کاهش تصادفات استان همکاری کنند.

وی با بیان اینکه هرچند جلسات این شورا هر شش ماه یک‌بار برگزار خواهد شد اما این به این معنی نباید باشد که از جلسات کارگروه‌های مرتبط به تصادفات غافل شویم، ابراز کرد: باید تا قبل از شش ماه دوم سال خروجی و دستاورد مهمی از جلسات کارگروه‌های مرتبط به امر ترافیک و تصادفات استان با پیگیری معاونت امور عمرانی داشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد: همه این دستگاه‌هایی که در این جلسه حضور دارند و مرتبط به امر تصادف هستند مانند اضلاع یک مثلث با همکاری و تعامل پیگیر عوامل دخیل در رشد و افزایش تصادفات باشند و پیشران و مبنای اصلی تصمیم‌گیری و مصوبات هم ستاد فرماندهی نیروی انتظامی است.

به گفته استاندار قم، باید در یک پروسه زمانی کوتاه که معاونت عمرانی پیگیر جلسات آن خواهد بود خروجی مطلوب و یکپارچه‌ای از دل این جلسات بیرون آید، هم‌چنین باید پیگیری نصب دوربین‌های هوشمند در سطح شهر و محورهای استان هم باشیم و در اولویت کاری باشد.

وی عنوان کرد: باید به سمت کاهش تصادفات قدم برداریم دستگاه‌های درگیر این امر با بهره‌گیری از ظرفیت معاونت سیاسی و اجتماعی و سند تحول فرهنگی و اجتماعی که از کاهش تصادفات هم مواردی ذکر شده گزارش‌های مطلوبی خارج شود و به کاهش تصادفات کمک کند.

سرمست افزود: تا دهه فجر هم به راهداری و دیگر عوامل دخیل در پیگیری راه دسترسی نمایشگاه زمان می‌دهم تا مشکل این راه را بررسی و این نمایشگاه به بهره‌برداری برسد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی منطقه قم نمايشگاه کاهش تصادفات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۶۳۳۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مفقود شدن دختر ۲۴ ساله در جنگل دشت شاد میامی/ دستور استاندار سمنان برای جست‌وجوی دقیق

ایسنا/سمنان به‌دنبال مفقود شدن یک دختر جوان در جنگل دشت شاد میامی، استاندار سمنان خواستار بسیج امکانات برای یافتن این دختر ۲۴ ساله شد.

سیدمحمدرضا هاشمی شامگاه سه‌شنبه، ۱۸ اردیبهشت طی یک دستور فوری، خواستار بسیج تمامی امکانات و نیروی انسانی، به‌منظور پیدا کردن دختر ۲۴ ساله مفقودی در شهرستان میامی شد.

استاندار سمنان با توجه به اعلام مفقودی این دختر جوان در جنگل دشت شاد شهرستان میامی، ضمن تماس تلفنی با مسئولان‌ مرتبط از جمله فرماندار شهرستان میامی، دستور داد تمامی امکانات، تجهیزات و توان نیروی انسانی موجود به همراه تیم‌های کمکی از سایر شهرستان‌ها و در صورت نیاز از سایر استان‌های همجوار، نسبت به جست‌وجوی دقیق منطقه تا حصول نتیجه اقدام شود.

وی تاکید کرد: از هیچ کوششی در این زمینه به منظور رفع دغدغه‌مندی خانواده این دختر مفقود شده دریغ نشود.

گفته می‌شود، دختر ۲۴ ساله حوالی ساعت ۱۴ روز سه‌شنبه، ۱۸ اردیبشهت به قصد پیاده‌روی از منزل خارج شده و به سمت جنگل دشت شاد حرکت کرده ولی تاکنون باز نگشته است. به دنبال اعلام این خبر، نیروهای مردمی و امدادی با استفاده از تجهیزات و امکانات موجود، به‌صورت گسترده عملیات جست‌وجو را آغاز کرده‌اند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مفقود شدن دختر ۲۴ ساله در جنگل دشت شاد میامی/ دستور استاندار سمنان برای جست‌وجوی دقیق
  • آنچه که باید درباره نمایشگاه کتاب بدانیم + مکان‌های دسترسی، ساعت و نحوه خرید آنلاین
  • هر آنچه که باید درباره نمایشگاه کتاب بدانیم + مکان‌های دسترسی، ساعت و نحوه خرید آنلاین
  • لغو جلسات علنی شورای شهر مشهد در هفته شوراها
  • موافقت رئیس جمهور با پیشنهاد استاندار کرمانشاه برای تشکیل کارگروه اشتغالزایی
  • جرایم مدیران شهری در البرز تحت رصد معاونت پیگیری پرونده‌های خاص
  • ضرب‌الاجل یک‌هفته‌ای استاندار برای پیگیری بیکاری لرستان
  • قول وزیر نیرو برای رها کردن بخش دیگری از حق آبه قزوین از سد طالقان
  • شناسایی 22 نقطه حادثه خیز شهری در کردستان
  • زیرساخت، فرهنگ، قانون؛ عوامل کاهش تصادفات