Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- تبیین راهکار اساسی جهت رعایت دقیق پروتکل بهداشتی در بازار و رفع مشکل استعلام واحدهای صنفی شهرستان بابل .    
به گزارش خبرنگارآریادفترمازندران درشهرستان بابل : در جلسه ای با حضور مسئولین شبکه بهداشت و اتاق اصناف شهرستان بابل راهکار اساسی برای همکاری و هماهنگی بیشتر جهت جلوگیری از شیوع بیماری کرونا و رفع مشکل استعلام واحدهای صنفی بخش های شهرستان بابل مورد بررسی قرار گرفت و تصمیمات لازم اتخاذ گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

           
در این جلسه که با حضور دکتر جوانیان معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و رئیس شبکه بهداشت -مهندس میرزایی مسئول بهداشت محیط – نبی زاده عضوهیات رئیسه و دبیر اتاق اصناف شهرستان بابل و هیات همراه در مرکز شبکه بهداشت برگزارشده بود دکتر جوانیان ضمن خیرمقدم گویی به مسئولین بازار شهرستان بابل چنین گفت : ما بعد از 100 سال شاهد بیماری و ویروسی بنام کرونا هستیم می دانیم شرایط موجود برای مردم و اصناف زحمتکش بسیار سخت می باشد متاسفانه در حال حاضر بیش از 120 نفر در بابل بستری هستند مردم نباید فکر کنند که این بیماری کم شده است چون اگر پروتکل های بهداشتی را رعایت نکنیم بیماری شیوع بیشتری پیدا خواهد کرد بنده از مردم و اصناف می خواهم حتما ماسک بزنند تا بتوانیم از شیوع این بیماری جلوگیری نمائیم.     
وی خطاب به مسئولین بازار شهرستان بابل خاطر نشان کرد: ما هم عقیده داریم فعالیت اقتصادی باید انجام شود از  مردم و اصناف انتظار داریم با رعایت کامل  پروتکل های بهداشتی به فعالیت شان ادامه دهند        .
رئیس شبکه بهداشت شهرستان بابل درادامه  به همه هشدار داد و چنین گفت : متاسفانه در استانهایی که پروتکل بهداشتی را رعایت نکرده اند بیماری شیوع بیشتری داشته است چون کرونا بزرگ و کوچک نمی شناسد افرادی که پروتکل را رعایت نکند و ماسک نزند احتمال اینکه به این بیماری مبتلا شوند زیاد می باشد.   
دکتر جوانیان ضمن تشکر از مردم خوب شهرستان بابل بخاطر رعایت پروتکل های بهداشتی یادآورشدند: در استان مازندران بویژه شهرستان بابل رعایت پروتکل بهداشتی خوب بوده است از مردم انتظار داریم تا ریشه کن شدن کامل کرونا این پروتکل را رعایت نمایند    .
وی در ادامه خطاب به مسئولین اتاق اصناف شهرستان بابل چنین گفت : اصناف می تواند نقش کلیدی در کاهش بیماری کرونا داشته باشد از مسئولین اتاق اصناف انتظار داریم به واحدهای صنفی ابلاغ نمایند ضمن استفاده از ماسک ، حداقل فاصله را در واحدهای صنفی رعایت نمایند . همچنین انتظار داریم در رستوران ها  فاصله حداقلی رعایت گردد.          
وی افزود: از مسئولین اتاق اصناف و روسای اتحادیه های صنفی شهرستان بابل انتظار داریم پروتکل های بهداشتی را در سطح بازار رعایت نمایند تا کسب و کار و چرخه اقتصادی ادامه یابد. ما به فکر تعطیلی بازار نیستیم بلکه انتظار داریم با همکاری و تعامل هم پروتکل بهداشتی را بهتر و بیشتر رعایت نمائیم تا  سلامت مردم در خطر نیافتد.     
رئیس شبکه بهداشت شهرستان بابل آمادگی این شبکه را برای همکاری همه جانبه با مسئولین اتاق اصناف و اتحادیه های صنفی اعلام و ابراز  امیدواری نمود با برگزاری جلسات مستمر، زمینه برای اجرای بیشتر پروتکل های بهداشتی در سطح بازار شهرستان و رفع مشکلات واحدهای صنفی فراهم گردد.           
به گفته دکتر جوانیان، همه ما فقط با زدن ماسک ساده می توانیم بر بیماری کرونا غلبه نمائیم از واحدهای صنفی به جد انتظار داریم هم خودشان و هم از مشتری بخواهند حتما ماسک بزنند.       
وی در ادامه افزود:  با توجه به فرا رسیدن فصل سرما (پاییز و زمستان) و شیوع انواع بیماریها اگر همه از ماسک استفاده نمائیم  می توانیم ار شیوع  بیشتربیماری کرونا در این فصول جلوگیری نمائیم.          
دکتر جوانیان در پایان خطاب به حاضرین درجلسه چنین گفت : ما در خدمت شما بزرگواران هستیم تا با همکاری و کمک هم بتوانیم هم پروتکل بهداشتی را رعایت نمائیم و هم بتوانیم از شیوع بیماری جلوگیری نمائیم امیدواریم این همکاری برای مردم شهرستان بابل ثمربخش باشد.        
در ادامه این جلسه نبی زاده عضوهیات رئیسه و دبیر اتاق اصناف شهرستان بابل ضمن تشکر از مساعی خوب مسئولین شبکه بهداشت با بازار این شهرستان خطاب به این عزیزان چنین گفت: ما می دانیم با توجه به شیوع بیماری کرونا ، تامین سلامت مردم بیشترین دغدغه شما بزرگواران است همکاری شبکه بهداشت با اتاق اصناف که بیش از 30 هزار واحد صنفی را تحت پوشش دارد می تواند درجهت جلوگیری ازشیوع بیماری بسیار مثمرثمر باشد. متاسفانه این بیماری خطرناک و خاموش است باید فرهنگ سازی اساسی شود تا  همه مردم از این بیماری احساس خطر نمایند.
وی افزود: به زعم ما بهترین مکانی که می تواند آگاهی کامل به مردم در خصوص این بیماری ارائه نمایند واحد های صنفی هستند چون مردم هر روز  برای خرید به واحدهای صنفی مراجعه می نمایند با همکاری شبکه بهداشت و اتاق اصناف می توانیم  زمینه را برای رعایت بیشتر مردم و واحدهای صنفی از پروتکل های بهداشتی مهیا نمائیم اتاق اصناف شهرستان بابل این آمادگی را دارد در جلسه ای با حضور مسئولین شبکه بهداشت و روسای اتحادیه های صنفی با تبیین راهکاری اساسی دغدغه شما عزیزان را به مردم و واحدهای صنفی برای رعایت دقیق پروتکل بهداشتی اعلام و ابلاغ نمایند.        
دبیر اتاق اصناف شهرستان بابل خطاب به مسئولین شبکه بهداشت چنین گفت : واحدهای صنفی شهرستان بابل بخاطر شیوع بیماری کرونا خسارت زیادی متحمل شدند باید چرخه اقتصادی بگردد تا این عزیزان بیشتر از این خسارت نبینند . انتظار ما اینست با همکاری هم شرایط را طوری برنامه ریزی نمائیم تا هم پروتکل های بهداشتی در سطح واحدهای صنفی کاملا رعایت شود و هم چرخه اقتصادی ادامه یابد.        
وی افزود: خوشبختانه بازاریان شریف شهرستان بابل پس از شیوع بیماری کرونا،  ماسک بصور ت رایگان در اختیار مردم قرار دادند. اتاق اصناف شهرستان بابل این آمادگی را دارد با همکاری شما عزیزان بازدیدهای مشترک در سطح بازار برقرار نماید تا پروتکل های بهداشتی کاملا در سطح بازار اجرایی گردد             .
نبی زاده در ادامه چنین گفت : اتاق اصناف شهرستان بابل ارتباط تنگاتنگی با مسئولین شبکه بهداشت دارد چون واحدهای صنفی برای گرفتن پروانه کسب باید از شبکه بهداشت استعلام بگیرند ما در خصوص اخذ استعلام از سوی واحدهای صنفی دغدغه داریم. شهرستان بابل بسیار بزرگ است واحدهای صنفی مستقر در بخش های شهرستان برای گرفتن استعلام مجبور می شوند چندین بار از بخش به شبکه بهداشت و از شبکه بهداشت به بخش در رفت و آمد باشند انتظار ما اینست ترتیبی اتخاذ گردد که استعلام بخش ها در همان بخش برای واحدهای صنفی صادر گردد   .
وی افزود: ما اعتقاد راسخ داریم ضوابط بهداشتی باید اجرا گردد ولی انتظار ما اینست مسیراستعلام  برای واحدهای صنفی سهل و آسان و کوتاه گردد.    
دبیراتاق اصناف درپایان سخنانش خطاب به مسئولین شبکه بهداشت شهرستان بابل چنین گفت : بخاطر مشکلاتی که در مسیر اخذ پروانه کسب وجود دارد در حال حاضربیش از 10 هزار واحد صنفی بدون پروانه  در شهرستان بابل وجود دارد برای ساماندهی این واحدها به همکاری شما بزرگواران نیاز داریم انتظار ما اینست  راهکاری تدوین گردد تا در ارائه استعلام تسریع گردد. ما می  خواهیم ارتباط اصناف با شبکه بهداشت بیشتر از گذشته گردد تا هم بهداشت در واحدهای صنفی رعایت گردد و هم مشکل واحدهای صنفی مرتفع شود. 
در ادامه این جلسه تقی زاده رئیس اتحادیه صنف برنج فروشان شهرستان بابل ضمن تشکر از همکاری خوب مسئولین شبکه بهداشت با بازار شهرستان بابل از این عزیزان خواست در ارائه استعلام به برنج فروشان خرده فروش همکاری بیشتری نمایند.    
همچنین مهندس میرزایی مسئول بهداشت محیط شبکه بهداشت شهرستان بابل ضمن تشکر از مساعی مسئولین بازار چنین گفت : مهمترین دغدغه ما در بخش واحدهای صنفی رعایت پروتکل بهداشتی می باشد امیدواریم با همکاری بیشتر مسئولین بازار این دغدغه مرتفع گردد.        
وی در ادامه آمادگی شبکه بهداشت برای همکاری بیشتر با مسئولین بازار برای رفع مشکلات واحدهای صنفی را اعلام و ابراز امیدواری نمود با تعامل و همکاری بیشتر، زمینه برای رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی در بازار مهیا گردد.
در این جلسه مسئولین شبکه بهداشت شهرستان بابل قول مساعد دادند با تبیین راهکاری اساسی ضمن رفع مشکل واحدهای صنفی خرده فروشی برنج فروشان ، با تفویض اختیارات به بخش های شهرستان بابل ، نسبت به رفع مشکل استعلام واحدهای صنفی در بخش ها اقدام نمایند     .
همچنین در این جلسه مقرر شد برای همکاری بیشتربین  مسئولین شبکه بهداشت با مسئولین بازار جلسات ایچنینی  به صورت مستمربرگزار و مسئولین شبکه بهداشت شهرستان بابل با حضور در جلسه روسا و  هیات مدیره  اتحادیه های صنفی،  راهکارهای اساسی برای رعایت پروتکل های بهداشتی در واحدهای صنفی را تبیین و تشریح  نمایند.         

 

 

 

 

 

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: تبیین راهکار اساسی جهت رعایت دقیق پروتکل بهداشتی اتاق اصناف شهرستان بابل پروتکل های بهداشتی مسئولین شبکه بهداشت مسئولین اتاق اصناف شیوع بیماری کرونا اتحادیه های صنفی خطاب به مسئولین پروتکل بهداشتی شبکه بهداشت مسئولین بازار بازار شهرستان شبکه بهداشت دکتر جوانیان واحدهای صنفی همکاری بیشتر انتظار داریم رعایت پروتکل سطح بازار برای همکاری ضمن تشکر برای رعایت رفع مشکل چنین گفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۷۴۰۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۷ پرونده تعزیراتی برای نانوایان مشهدی تشکیل شد

محسن صیادی گفت: در طرح نظارت بر واحدهای صنفی نانوایی، ۴۲۸ مورد بازرسی از ابتدای امسال از نانوایی های مشهد انجام شده که منجر به تشکیل ۵۷ پرونده تعزیری به ارزش بیش از ۱۳ میلیارد ریال شده است.

وی بیان کرد: تخلفات این واحدهای صنفی کم فروشی، گرانفروشی و عرضه خارج از شبکه آرد بوده است که در این زمینه ۲ واحد صنفی نانوایی به دلیل تکرار در کم فروشی و گرانفروشی پلمب شدند.

حدود ۲ هزار و ۳۰۰ نانوایی دارای پروانه کسب در مشهد فعالیت دارند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • کشف و ضبط بیش از ۴ تن لبنیات سنتی غیربهداشتی در کرمانشاه
  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در رامهرمز
  • مراسم تودیع و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیریک
  • پلمب۲ تالار متخلف در صومعه‌سرا
  • جوجه ریزی بدون دریافت گواهی بهداشت ‌غیرمجاز است
  • آغاز برداشت گل محمدی در بابل + فیلم
  • تقاضای ارتقاء جایگاه مسئولین فنی بهداشتی دامپزشکی در جلسه هم اندیشی نیشابور
  • ۵۷ پرونده تعزیراتی برای نانوایان مشهدی تشکیل شد
  • تاکید بر جذب منابع پایدار و افزایش سهم بازار محور همایش بررسی عملکرد و تبیین اهداف واحدهای بانک ملی ایران در سال ۱۴۰۳
  • زنگ سلامت در مدارس دامغان به صدا درآمد