Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرداس طاهری گفت: علاوه بر تیم نظارتی تیم شهرستانی دیگر در جهت نظارت بر رعایت پروتکل‌ها و دستورالعمل‌های بهداشتی به‌صورت تصادفی از مدارس شهرستان بازدید می‌کنند و همه پروتکل های بهداشتی در مدارس این شهرستان رعایت می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مرداس طاهری فرماندار شهرستان فارسان در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز اظهار کرد: مقرر شد تیم‌های نظارتی و اختصاصی  مدارس در سطح شهرستان فعالیت داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
وی در ادامه افزود: علاوه بر تیم نظارتی تیم شهرستانی دیگر در جهت نظارت بر رعایت پروتکل‌ها و دستورالعمل‌های بهداشتی به‌صورت  تصادفی  از مدارس  شهرستان بازدید می‌کنند.
 
طاهری خاطرنشان شد: به همه والدین  اطمینان خاطر  می‌دهیم  که کلیه موارد و دستورالعمل‌های بهداشتی  در مدارس  رعایت می شود  ضمن اینکه حضور  دانش آموزان اختیاری است و اجباری در کار نیست.
 
وی اظهار داشت: موارد  مورد بحث دیگر بحث آگاه‌سازی مردم از حقوق و مسئولیت‌های اجتماعی آن‌هاست  که در دستور  کار کلیه دستگاه‌های  اجرایی  قرار گرفت  تا اینکه  بتوانیم در بحث کرونا  زندگی خود را سالم و سلامت ادامه دهیم.
 
وی به دغدغه‌های عمومی به خاطر شیوع ویروس همه‌گیر کرونا در مدارس اشاره و بیان کرد: از همه والدین درخواست داریم در صورت مشاهده علائم مشکوک به کرونا یا سرماخوردگی در هر یک از اعضای خانواده، از فرستادن فرزندان خود به مدرسه خودداری کنند.
 
رئیس آموزش‌وپرورش شهرستان فارسان گفت: حضور دانش آموزان در مدارس به‌صورت کاملاً اختیاری است.
 
تیموری افزود: دانش آموزان باید به یکی از 3 فرصت‌های آموزشی  به‌صورت حضوری به‌صورت فضای مجازی برنامه شاد یا از طریق شبکه آموزش دسترسی داشته باشند.



انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: دستورالعمل های بهداشتی دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۹۵۳۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلاس‌های مدارس ابتدایی استان بوشهر تا ۱۹ اردیبهشت‌ماه دایر است

علی موحدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: به منظور برگزاری کلاس‌های درس در مدارس استان بوشهر اقدامات لازم صورت گرفته و زمان پایان کلاس‌ها و امتحانات هر مقطع مشخص شده است.

وی از ادامه آموزش در همه مدارس استان تا ۱۹ اردیبهشت‌ماه خبر داد و اضافه کرد: در پایه‌های اول تا پنجم ابتدایی دانش‌آموزان تا نوزدهم اردیبهشت در مدارس خواهند بود و دانش‌آموزان پایه ششم به خاطر امتحان هماهنگ کشوری تا ۸ خرداد در مدارس حضور خواهند داشت.

مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر افزود: برای اینکه دانش‌آموزان آمادگی لازم را داشته باشند ۲ روز قبل‌از شروع امتحانات یعنی از هفدهم اردیبهشت کلاس‌های درس تعطیل می‌شود.

وی با بیان اینکه امتحانات دانش‌آموزان پایه متوسطه اول تا ۱۳ خرداد ادامه دارد بیان کرد: کلاس‌های درس دانش‌آموزان متوسطه دوم نیز تا ۱۹ اردیبهشت ادامه خواهد داشت.

موحدی با اشاره به برگزاری امتحانات نهایی دانش‌آموزان متوسطه دوم تا ۳۰ خرداد افزود: امتحانات پایه‌های دهم تا دوازدهم به‌صورت هماهنگ کشوری برگزار می‌شود و برنامه امتحانی ابلاغ شده است.

کد خبر 6090491

دیگر خبرها

  • ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۱۹ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در رامهرمز
  • آغاز ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۱۹ اردیبهشت
  • آیا دختران ازدواج کرده می توانند در مدارس روزانه هم تحصیل کنند؟
  • کلاس‌های مدارس ابتدایی استان بوشهر تا ۱۹ اردیبهشت‌ماه دایر است
  • تقویت هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای از اولویت‌های جدی ما است
  • اجرا آموزش فرهنگ ترافیک در ۱۰ مدرسه همدان 
  • فعالیت مدارس استان بوشهر تا ۱۹ اردیبهشت
  • آموزش ۳۰۰ ساعت مهارت‌آموزی به دانش‌آموزان متوسطه نظری
  • زنگ سلامت در مدارس دامغان به صدا درآمد