Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط: دکتر سیما سادات لاری، سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، گفت: از دیروز تا امروز ۲ مهر ۱۳۹۹ و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، سه هزار و ۶۰۵ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شد که یک هزار و ۵۹۴ نفر از آن‌ها بستری شدند و مجموع بیماران کووید ۱۹ در کشور به ۴۳۲ هزار و ۷۹۸ نفر رسید.

به گزارش تسنیم، لاری افزود: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۸۴ بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۲۴ هزار و ۸۴۰ نفر رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گفته وی، خوشبختانه تا کنون ۳۶۵ هزار و ۸۴۶ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده اند البته ۳۹۴۸ نفر از بیماران مبتلا به کووید ۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

وی گفت: تا کنون سه میلیون و ۸۲۸ هزار و ۳۳۰ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.

بر اساس اعلام سخنگوی وزارت بهداشت استان‌های تهران، اصفهان، قم، آذربایجان شرقی، خراسان جنوبی، سمنان، قزوین، لرستان، اردبیل، خوزستان، کرمانشاه، گیلان، بوشهر، زنجان، ایلام، خراسان رضوی، مازندران، البرز، آذربایجان غربی، مرکزی، کرمان، خراسان شمالی، همدان و یزد در وضعیت قرمز و استان‌های کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، هرمزگان، فارس و گلستان نیز در وضعیت هشدار قرار دارند.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: کرونا ویروس کرونا وزیر بهداشت شیوع ویروس کرونا صراط کووید ۱۹

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۹۵۶۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزان بارش باران در ۷۲ ساعت گذشته خراسان جنوبی اعلام شد

میزان بارش باران در ۷۲ ساعت گذشته خراسان جنوبی از سوی اداره کل هواشناسی این استان اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان‌جنوبی و به نقل از روابط عمومی اداره کل هواشناسی، میزان بارندگی ایستگاه‌های هواشناسی در استان خراسان‌جنوبی اعلام شد.

بنابراین گزارش، بیرجند ۲۳ میلی‌متر، قائن ۲۶ میلی‌متر، سربیشه ۴۰ میلی‌متر، طبس ۱۱ میلی‌متر، حاجی‌آباد زیرکوه ۲۲ میلی‌متر و خوسف ۲۶ میلی‌متر اعلام شد.

همچنین در محمد شهر ۴۱ میلی‌متر، فردوس ۱۴ میلی‌متر، عشق آباد ۲۰ میلی‌متر، سرایان ۱۷ میلی‌متر، زهان ۲۷ میلی‌متر باران بارید.

به گزارش ایمنا، شهرستان بیرجند، قاین، خوسف، سربیشه و زهان بیشترین بارش را طی ۷۲ ساعت گذشته داشتند.

سامانه بارشی که از پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت تا عصر شنبه پانزدهم اردیبهشت در استان خراسان‌جنوبی فعال بود، باعث خسارت‌های زیادی به راه‌های مواصلاتی و باغات و منازل برخی شهرهای استان خراسان‌جنوبی شد که نیروهای امدادی و راهداری درحال رفع مشکل و بازگشایی معابر هستند.

کد خبر 750762

دیگر خبرها

  • زنگ خطر کاهش ولادت در خراسان رضوی به صدا در آمد
  • وضعیت مخازن سد حوضه‌های آبریز دریاچه ارومیه و ارس
  • کاهش چشمگیر میزان تولد نوزاد مبتلا به تالاسمی/ تهران حدود ۲ هزار بیمار تالاسمی دارد
  • هوای چهار منطقه کلانشهر مشهد «سالم» است
  • وضعیت تولید داروی بیماران SMA در کشور
  • بارندگی‌ها تا روز چهارشنبه در آذربایجان‌غربی ادامه دارد
  • میزان بارش باران در ۷۲ ساعت گذشته خراسان جنوبی اعلام شد
  • ۸۱ دستگاه خودرو متخلف در مشهد توقیف شدند
  • تصادف ۱۷۱ خودرو طی ۷۲ ساعت گذشته در آذربایجان شرقی
  • شوط پربارش‌ترین شهر آذربایجان‌غربی در ۲۴ ساعت گذشته بود