Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-07@03:07:00 GMT

حل اختلافات فعالان اقتصادی با کمیته مصلحین

تاریخ انتشار: ۲ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۹۹۶۰۸

حل اختلافات فعالان اقتصادی با کمیته مصلحین

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان محمدرضا عدالتخواه عصر امروز در ستاد اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی با تاکید بر لزوم رفع موانع تولید اظهار کرد: نباید تولیدکنندگان واقعی در قبال سودهای معوقه ترکیبی تحت فشار قرار گیرند و فعالیت اقتصادی آنها متوقف شود.

وی گفت: در این باره نیازمند بررسی‌های جامع و مصداقی هستیم تا فعالیت‌ها طوری پیش رود که بیت‌المال صیانت و منافع قانونی سپرده‌گذاران تامین شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کل دادگستری استان همدان ایجاد سازش و مصالحه را یکی از محورهای تحول دستگاه قضا عنوان کرد و افزود: بسیاری از اختلافات فعالان اقتصادی در قالب طرح ابتکاری دستگاه قضایی استان در راه‌اندازی کمیته‌های مصلحین قابل حل و فصل است.

وی ادامه داد: تشکیل مجتمع ویژه فعالان اقتصادی با همت بخش خصوصی در تأمین محل و امکانات نیز می ‌تواند زمینه ساز ازائه خدمات قضایی بهتر به فعالان اقتصادی شود.

انتهای پیام/ ۸۹۰۰۱

منبع: فارس

کلیدواژه: دستگاه قضا رئیس کل دادگستری همدان فعالان اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۹۹۶۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۳۷ دستگاه گاز صفحه‌ای قاچاق در لرستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان؛فرمانده انتظامی دورود گفت: مأموران پلیس آگاهی دورود در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا حین کنترل خودرو‌های عبوری با هماهنگی مقام قضایی یک دستگاه خودروی پژو پارس حامل بار قاچاق را متوقف کردند.
 سرهنگ مجتبی نوریان افزود: در بازرسی از خودروی توقیفی ۳۷ دستگاه گاز صفحه‌ای قاچاق به ارزش سه میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال کشف و ضبط شد.
 در این زمینه یک نفر دستگیر و تحویل مراجع قضایی شد .

 

 

دیگر خبرها

  • کمیته انضباطی جریمه ۲ میلیاردی عبدالله ویسی را گردن نمی‌گیرد!+ عکس
  • کشف بیش از ۴۷ هزار آمپول قاچاق در تبریز
  • اطمینان خاطر فعالان اقتصادی با ابزار‌های موثر بانک مرکزی
  • کشف ۳۷ دستگاه گاز صفحه‌ای قاچاق در لرستان
  • پیام پر از طعنه و تذکر سپاهان به کمیته انضباطی
  • اعتصاب طلافروشان برای فرار از شفافیت/ سامانه‌های مودیان و جامع تجارت به نفع فعالان قانونی است
  • بیانیه چهار بندی سپاهان در واکنش به حکم‌ کمیته انضباطی
  • بیانیه چهار بندی در واکنش به حکم‌ کمیته انضباطی
  • حکم 10 ساله محرومیت هوادار سپاهان؛ رسیدگی قضایی به تخلف در دادسرا
  • الکترونیک محور شدن مجوزها به معنی افزایش شفافیت و پیش‌بینی‌پذیری اقتصادی کشور است