Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، حجت‌الاسلام جعفر ریگانی امام جمعه موقت ریگان در خطبه‌های نماز جمعه ریگان با بیان اینکه دفاع مقدس از ابتدا تا انتها از عقلانی‌ترین و مدبرانه‌ترین حرکت ملت ایران بود، اظهار داشت: با اتحاد و همکاری و دست خداوند متعال ملت ایران پیروز شد و همه ما باید این انقلاب را حفظ کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به نابودی درختان کهور منحصر به فرد ایرانی در ریگان اشاره و ابراز کرد: درختان کهور منحصر به فردی ایرانی با قدمت زیاد در این شهرستان در حال نابودی است و با از بین رفتن درختان کهور صدها روستا در این شهرستان نابود خواهند شد.

ریگانی با توجه به شرایط آب و هوایی ریگان خواستار احیای این جنگل در این شهرستان شد و افزود: علی رغم به روی آوردن جوانان ریگان به اشتغال‌های کاذب، معدن مس ریگان همچنان بلاتکلیف است.

امام جمعه موقت ریگان افزود: معدن مس ظفتک ریگان با عیار بالا نیاز به راه‌اندازی دارد و مسئولان باید توجه ویژه‌ای به آن داشته باشند.

فرد انقلابی باید ولایتمدار باشد

حجت‌الاسلام مرتضی جعفری امام جمعه کوهبنان اظهار داشت: از جمله کارهای پسندیده حضور سردار حاج‌قاسم سلیمانی و همکاران ایشان در زمان حوادث در مناطق مختلف کشور و خدمت‌رسانی صادقانه به آسیب دیدگان بود که کار بسیجیان امروز ادامه دهنده راه این مرد الهی و بی‌ادعاست .

وی تاکید کرد: مقام معظم ‌رهبری بر انقلابی بودن، انقلابی ماندن، انقلابی حرف زدن و... تاکید دارند در حالی که شهید حاج قاسم سلیمانی انقلابی بود التزام به اسلام داشت تقوای الهی فردی و اجتماعی را رعایت می‌کرد و تا لحظه شهادت انقلابی ماند.

جعفری بیان داشت: شناخت درست ارزش‌ها و پایبندی به اصول انقلاب، حرکت کردن در خط حضرت امام (ره)، پرهیز از وابستگی حزبی، داشتن اخلاص و... از جمله ویژگی‌های سردار دل‌ها بود.

وی تصریح کرد: مکتب حاج قاسم سلیمانی مکتب انبیا و اولیای الهی است سردار دل‌ها همواره خود را سرباز پا به رکاب ولایت و رهبری می‌دانست و در خط امامین انقلاب حرکت می‌کرد و گوش به فرمان ولایت بود این جاست که همه باید پاسدار و بسیجی تابع ولایت و رهبری باشیم.

امام جمعه کوهبنان ادامه داد: فرد انقلابی باید ولایتمدار باشد و تبعیت خردمندانه از ولایت و رهبری داشته باشد و در مواقع خاص برخی از بیانات ایشان را به نفع خویش تفسیر نکند.

توانایی ایران در دفاع مقدس آشکار شد

حجت‌الاسلام حسن منتظری امام جمعه شهرستان انار در خطبه‌های نماز جمعه امروز ضمن گرامیداشت شهادت امام حسن مجتبی (ع) (بنا به روایتی) گفت :علت مظلومیت امام، عدم بصیرت مردم بود، همه مردم بی‌دین نبودند ولی تحلیل سیاسی نداشتند، یک شایعه را دشمن پخش می‌کرد، فوراً قبول می‌کردند.

وی به بیانات رهبر معظم انقلاب در آغاز هفته دفاع مقدس اشاره کرد و گفت :در دفاع مقدس نظام جمهوری اسلامی در مقابل صدام و همه حامیانش پیروز شد، در آن دورانی که همه دنیا متحد شدند نظام جمهوری اسلامی را ساقط کرده و دوباره به کشور ما مسلط شده و ایران را تجزیه کنند، نتوانستند هیچ غلطی بکنند و این بزرگترین پیروزی بود.

منتظری بیان داشت :دفاع مقدس برکات فراوانی از جمله بروز استعدادها، بروز فضائل اخلاقی و عروج معنوی، سرمایه‌سازی برای کشور، برملا شدن ذات دشمن و تمدن غرب، آشکار شدن توانایی و ظرفیت‌های ملت ایران را در برداشت.

فرهنگ‌سازی مکتب سپهبد سلیمانی ضروریست

حجت‌الاسلام علی رفیعی امام جمعه فاریاب با تسلیت سالروز شهادت امام حسن مجتبی (ع) گفت: امام حسن مظلوم بود لذا هم در زمان خودش و هم بعد از شهادتش دشمنان دست به تحریف زدند و حقایق را وارونه جلوه دادند.

وی بیان داشت: خطر تحریف در زمان ما هم هست و همین است که مقام معظم رهبری در سخنرانی به مناسبت هفته دفاع مقدس  این مسئله را گوشزد کردند لذا درایت امام راحل، تدبیر و معنویت و کلام نافذ ایشان را در مدیریت جنگ و رشادت دلاورمردان و برکات جنگ را باید به نسل جدید انتقال داد.

امام جمعه فاریاب عنوان کرد: برگزاری یادواره شهدا و فرهنگ سازی مکتب سپهبد سلیمانی می‌تواند از عوامل موثر در انتقال این میراث عظیم باشیم.

انتهای پیام/3388/ق

منبع: فارس

کلیدواژه: دفاع مقدس مس امام جمعه ریگان حجت الاسلام امام جمعه دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۱۴۹۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم سالگرد پدر ۴ شهید دفاع مقدس در مبارکه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ امام جمعه شهر مبارکه در این مراسم گفت: خانواده‌های معظم شهدا الگوی بی نظیری برای ملت هستند و توانستند ‏درس بزرگ صبر و فداکاری را برای همه ما به ارمغان بیاورند‎ و عزت امروز کشور مرهون ایثار و مجاهدت و فداکاری شهدا و ایثارگران و ‏خانواده‌های آنان است‎. ‎
حجت الاسلام سید مهدی موسوی افزود: پدران و مادران شهدا با تربیت فرزندانی شجاع و دلیر، در زمان ۸ سال دفاع مقدس، جان برکف در جبهه‌ها حاضر شدند و از آرمان‌های امام (ره) و انقلاب اسلامی دفاع کردند.
مرحوم ضیایی، ۱۸ اردیبهشت سال ۱۴۰۲ در سن ۸۴ سالگی به فرزندان شهیدش پیوست.
شهید مجید ضیائی درسن ۱۲ سالگی در تظاهرات پیش از انقلاب به دست نیرو‌های پهلوی همچنین اصغر ضیایی برادر این شهید بزرگوار ۱۲ شهریور سال ۶۰ در ۱۶ سالگی در جنوب کرخه، خدابخش ضیایی، نیمه آذر سال ۶۰ در ۱۸ سالگی در عملیات طریق القدس و محمدرضا ضیایی، ۱۱ آبان سال ۶۱ در عملیات محرم در محور عین خوش در ۱۴ سالگی به شهادت رسیدند.

دیگر خبرها

  • تشییع دو شهید گمنام دفاع مقدس در مسجد مقدس جمکران
  • پیکر مطهر ۲ شهید گمنام در مسجد جمکران آرام گرفت
  • برگزاری مراسم سالگرد پدر ۴ شهید دفاع مقدس در مبارکه
  • جوانان در راستای اشتغال و ورود به بازار کار تلاش و همت کنند
  • نباید با ایجاد دوقطبی‌های کاذب دشمن را به طمع بیندازیم
  • مردم قم با ۲ شهید گمنام دوران دفاع مقدس وداع کردند
  • یادواره شهدای سنگر سازان بی سنگر مرند
  • پیکر مطهر شهید دفاع مقدس پس از ۴۲ سال شناسایی شد
  • شناسایی پیکر مطهر شهید دفاع مقدس پس از ۴۲ سال
  • جامعه امروز ما نیاز به تفکر معلمان شهید دارد