Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-29@05:47:30 GMT

بازگشت محدودیت های کرونایی به آران و بیدگل

تاریخ انتشار: ۶ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۳۸۰۰۴

بازگشت محدودیت های کرونایی به آران و بیدگل

مدیر شبکه بهداشت، درمان و آموزش پزشکی شهرستان آران و بیدگل از تصمیم ستاد کرونا برای بازگشت محدودیت های کرونایی به این شهرستان خبر داد.

دکتر «اعظم باقری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل با اشاره به تغییر وضعیت شیوع کرونا در این شهرستان از سفید به نارنجی گفت: بر همین اساس ستاد کرونا شهرستان آران وبیدگل جهت پیشگیری از موج سوم کرونا نشستی را با حضور فرماندار و مسؤولان شهرستان برگزار کرد که این نشست مصوباتی را برای اعمال محدودیت های های جدید به همراه داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر شبکه بهداشت و درمان و آموزش پزشکی شهرستان آران و بیدگل افزود: در این نشست، با توجه با در پیش بودن اربعین حسینی، برگزاری هرگونه مراسم پیاده روی و عزاداری روز اربعین در کل شهرستان ممنوع شد.

 

باقری در ادامه بیان داشت: همچنین مقرر شد محدودیت هایی جهت عدم حضور مردم در پارک، بوستان و تفرج گاه های شهرستان توسط شهرداری اعمال شود و نظارت ها بر مراکز تجاری، باشگاه های ورزشی تفریحی تشدید شود.

 

این مسؤول بیان داشت: در این نشست توصیه شد با توجه به روند افزایشی بیماری کرونا در منطقه، برگزاری مجالس روضه خانگی و تجمع در فضای سرپوشیده  جدا خودداری شود.

 

باقری در ادامه بیان داشت: استفاده از ماسک برای تمامی ادارات دولتی، بانک ها، اصناف وبازاریان به ویژه مراکز خرید فروشگاهی و مراجعین به این مراکز اجباری شد و مسئولیت عدم رعایت کارکنان و ورود مراجعین بدون ماسک با مسئولین واحدها خواهد بود و در این زمینه برابر مقررات برخورد خواهد شد.

 

مدیر شبکه بهداشت و درمان و آموزش پزشکی شهرستان آران و بیدگل اظهار داشت: با توجه به اینکه اکثر افرادی که در طی هفته اخیر تست مثبت کرونا داشته اند والدین دانش آموزان بوده اند جهت جلوگیری از تجمعات مخاطره آمیز بر مکانیسم های آموزش غیرحضوری تاکید شد.

 

باقری افزود: برگزاری فریضه عبادی سیاسی نماز جمعه تا اطلاع ثانوی تعطیل و زیارت قبور در تمامی آرامستان ها و مراسم تشییع جنازه و ترحیم در مساجد و حسینیه ها تا اطلاع ثانوی ممنوع شد.

 

مدیر شبکه بهداشت و درمان و آموزش پزشکی شهرستان آران و بیدگل تصریح کرد: بر این اساس برگزاری هرگونه نمایشگاه، همایش و ویژه برنامه مناسبتی ممنوع شد و رستوران ها، فست فودها و آشپزخانه ها فقط به صورت غذای بیرون بر می توانند فعالیت داشته باشند./

پایان پیام/513

منبع: شبستان

کلیدواژه: شبکه بهداشت و درمان آران و بیدگل شهرستان آران و بیدگل ویروس کرونا آران و بیدگل کرونا اصفهان مدیر شبکه بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۳۸۰۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برداشت موز گلخانه‌ای در شهرستان داراب


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان داراب گفت: برای نخستین بار گلخانه‌ای به سطح ۳۸۰ متر مربع با ۱۰۳ درخت موز در شهرستان داراب ایجاد شد.
وی افزود: تاکنون ۶ هزار و ۵۰۰ کیلوگرم موز از این گلخانه برداشت شده است.
فتحی گفت: تغییر الگوی کشت و اجرای کشت گلخانه‌ای یکی از مهم‌ترین سیاست‌های اقتصاد مقاومتی دولت در بخش کشاورزی است که شرایط را برای حرکت به سمت کشاورزی پیشرفته و علمی فراهم می‌کند.
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان داراب بیان کرد: کشاورزی در محیط گلخانه، علاوه بر آن که اثربخشی مستقیم بر مبارزه با آفات و امراض گیاهی دارد، در مدیریت مصرف آب هم نقش به‌سزایی داشته و برای شهرستانی چون داراب که با کمبود منابع آبی همراه است، بهترین روش برای استفاه مناسب از منابع آبی موجود خواهد بود.

دیگر خبرها

  • پرداخت ۷۲۴ میلیاردی مستمری تامین اجتماعی آران و بیدگل
  • انتخاب معلم دزفولی به عنوان معلم نمونه کشوری
  • بازگشت به تحصیل ۶۰ هزار تارک تحصیل در کشور
  • تأکید مدیر شبکه آموزش بر پاسداشت زبان فارسی و شعر و موسیقی اصیل ایرانی
  • ابراز خرسندی شهروندان آران و بیدگل از بهسازی معابر شهر + فیلم
  • برداشت موز گلخانه‌ای در شهرستان داراب
  • اردوی هفت گردی به مناسبت هفته فرهنگی در منطقه ۷ شهرداری اصفهان
  • آمریکا و رژیم صهیونیستی بیش از پیش منزوی شده اند
  • فعالیت ۴۱۶سفیر دانش‌آموز رضوی در آران و بیدگل
  • برگزاری دومین رویداد جمعیت در پایان اردیبهشت