Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@05:37:08 GMT

مرزبانان در ایفای وظایف دفاعی خود خوش درخشیدند

تاریخ انتشار: ۷ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۴۸۱۰۴

مرزبانان در ایفای وظایف دفاعی خود خوش درخشیدند

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: مرزبانان در ایفای وظایف دفاعی خود خوش درخشیدند و زمینه زندگی توام با آرامش را برای مرزنشینان در مرزها فراهم کرده‌اند.

به گزارش ایسنا به نقل از ارتش، امیر سرتیپ کیومرث حیدری با حضور در ستاد مرزبانی ناجا با سردار گودرزی فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی دیدار کرد.

وی در این دیدار ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدای گلگون کفن هشت سال جنگ تحمیلی، گفت: عملکرد نیروهای مسلح در تأمین امنیت کشور بسیار مطلوب بوده و توان بازدارندگی موثر جمهوری اسلامی ایران، نشان دهنده اقتدار، مجاهدت و تلاش نیروهای مسلح است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده نیروی زمینی ارتش با تاکید بر اینکه باید راهبردهای تأمین و توسعه امنیت پایدار در مرزهای کشور با حضور مقتدر مرزبانان محقق شود، تصریح کرد: مرزبانی موثرترین مولفه در تأمین امنیت مرزهای کشور است؛ بحمدالله مرزبانان در ایفای وظایف دفاعی خود خوش درخشیده اند و زمینه زندگی توام با آرامش را برای مرزنشینانِ مرزهای کشور فراهم کرده اند.

وی در پایان انتصاب سردار "گودرزی" در سمت فرماندهی مرزبانی نیروی انتظامی را تبریک گفت و برای وی در سنگر دفاع از مرزهای ایران اسلامی آرزوی موفقیت کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: فرمانده نيروي زميني ارتش فرمانده مرزبانی ناجا مرزبانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۴۸۱۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هم‌اکنون ۳۳ هزار نیروی نظامی ناتو در مرزهای روسیه مستقر هستند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، سرگئی شویگو، وزیر دفاع روسیه امروز سه‌شنبه در نشست هئیت مدیره وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که هم‌اکنون تعداد نیروهای نظامی ناتو در مناطق مرزی با روسیه به ۳۳ هزار نظامی رسیده است.

وی دراین‌باره گفت: علاوه بر ۳۳ هزار نظامی ،۳۰۰ تانک و بیش از ۸۰۰ خودروی زرهی ناتو در مرزهای روسیه حضور دارد.

وزیر دفاع روسیه هچنین گفت: در حال حاضر مجموعه‌ای از تمرینات نظامی نیروهای مسلح مشترک ناتو در حال انجام است. بالغ بر نود هزار نفر به منظور آموزش برای دفع تجاوز ادعایی روسیه در این رزمایش شرکت کرده‌اند. ائتلاف ناتو تلاش دارد تا فعالیت خود را در قطب شمال تشدید کند.

کد خبر 6086645

دیگر خبرها

  • ماجرای بازداشت مرزبانان ایرانی توسط طالبان چه بود؟
  • علت انتقال ۶ نیروی مرزبانی به خاک افغانستان چه بود؟
  • توقیف ۳ شناور با ۱۱ میلیارد تومان قاچاق در بوشهر
  • رهایی پرندگان کمیاب زینتی از دست قاچاقچیان در مرزهای سیستان و بلوچستان
  • توقیف محموله تلفن همراه آیفون قاچاق در بانه
  • شکایت فرمانده فراجا از دروازه‌بان باشگاه استقلال صحت ندارد
  • هم‌اکنون ۳۳ هزار نیروی نظامی ناتو در مرزهای روسیه مستقر هستند
  • افزایش همکاری‌های مرزی ایران و کویت
  • گسترش همکاری مرزبانان ایران و کویت در مرزهای مشترک دریایی
  • تاکید بر تقویت همکاری مرزبانان ایران و کویت در مرزهای مشترک دریایی