Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، زهرا آهنگرزاده کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: باد به عنوان پدیده جوی غالب خراسان رضوی  عصر روز‌های پنجشنبه و جمعه در نواحی بادخیز شامل جنوب و جنوب شرقی خراسان رضوی به نسبت شدید و همراه با گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.

او افزود: همچنین از عصر امروز دهم مهر ماه تراکم ابر در آسمان مناطق شمالی خراسان رضوی رو به افزایش خواهد رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کارشناس اداره‌کل هواشناسی خراسان رضوی همچنین به وضعیت دمای هوا در خراسان رضوی اشاره و ادامه داد: میانگین دمای هوا در خراسان رضوی امروز پنجشنبه افزایش می‌یابد.

آهنگر زاده بیان کرد: با این وجود دمای هوا در سطح خراسان رضوی تا روز‌های ابتدایی هفته آینده تغییر محسوسی نخواهد داشت.

او تصریح کرد: بر این اساس بیشینه دمای امروز هوا در مشهد ۲۵ درجه سلسیوس پیش‌بینی شده که نسبت به دیروز نهم مهر ماه سه درجه افزایش نشان می‌دهد.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی خراسان رضوی تاکید کرد: کمینه دمای دیشب هوای مشهد شش درجه سلسیوس بود که در شب‌های آینده چند درجه افزایش خواهد یافت.

آهنگرزاده اظهار کرد: فریمان در مرکز خراسان رضوی با کمینه دمای یک درجه سلسیوس و سبزوار در غرب خراسان رضوی با بیشینه دمای ۲۵ درجه به ترتیب سردترین و گرمترین شهرستانهای خراسان رضوی در ۲۴ ساعت گذشته بودند.

او افزود: بیشترین شدت وزش باد در همین مدت از سبزوار با سرعت ۳۱ کیلومتر بر ساعت گزارش شد.   انتهای پیام//ف.ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آب و هوا وضعیت هوا هواشناسی خراسان رضوی وزش باد خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۸۶۲۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی افزایش غبار در البرز / دمای هوا بالا می‌رود

آرش بهاروند احمدی در گفت وگو با خبرنگار مهر گفت: تحلیل آخرین الگوهای پیش یابی حاکی از استقرار جوی پایدار، روند افزایش نسبی دما و نیز افزایش غبار به ویژه در روزهای دوشنبه و سه شنبه در منطقه و استان البرز است و روز چهارشنبه ورود سامانه تندری را به منطقه خواهیم داشت.

مدیرکل هواشناسی استان البرز عنوان کرد: امروز جمعه آسمان صاف تا قسمتی ابری همراه با روند افزایش دما تا انتهای هفته و شنبه آسمان صاف تا کمی ابری است و برای روز یکشنبه آسمانی صاف تا کمی ابری همراه با غبار محلی در بعضی ساعات پیش بینی می‌شود.

مدیرکل هواشناسی استان البرز از پیش بینی آسمانی صاف تا کمی ابری همراه با افزایش غبار، عصر و شب رشد ابر و در ارتفاعات احتمال رگبار خفیف و رعد و برق برای دوشنبه خبر داد و افزود: روز سه شنبه نیز آسمان صاف تا کمی ابری همراه با افزایش غبار خواهد بود.

کد خبر 6088905

دیگر خبرها

  • افزایش دمای هوا در آذربایجان‌غربی
  • آسمان صاف و آفتابی قم تا روز سه شنبه
  • روند افزایشی دما در خراسان جنوبی / تضعیف سامانه بارشی در استان
  • خراسان رضوی هفته ای سرد و بارانی را پیش رو خواهد داشت
  • پیش بینی وزش شدید باد در زنجان
  • وزش باد و ریزش باران در خراسان رضوی ادامه دارد
  • پیش بینی افزایش غبار در البرز / دمای هوا بالا می‌رود
  • ورود سامانه بارشی به غرب کشور | افزایش نسبی دما در غالب مناطق تا اواسط هفته آتی
  • سامانه بارشی در راه غرب کشور / افزایش نسبی دما در غالب مناطق تا اواسط هفته آتی
  • آفتاب گرم بهاری در مازندران