Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-29@00:58:49 GMT

راهکار مقامات اسپانیا برای مهار شیوع کرونا

تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۹۳۶۴۵

راهکار مقامات اسپانیا برای مهار شیوع کرونا

به گزارش افکارنیوز،

 تدابیر مقامات اسپانیا برای محاصره شهر مادرید، پایتخت این کشور، ساکنان این شهر را که یک سوم موارد جدید آلودگی به ویروس کرونا را طی دو هفته اخیر در خود جای داده است شوکه کرده است.

با این حال، سرانجام وزیر بهداشت اسپانیا از همان اقدامی خبر داد که مردم مادرید نگران آن بودند. «سالوادور ایلا» گفت آنچه می‌گویم کاری است که باید با قاطعیت انجام دهیم تا کنترل همه گیری را در منطقه خودمختار مادرید به دست بگیریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حال حاضر این مهمترین کاری است که باید انجام دهیم زیرا سلامت مهمترین مسئله است.

از این پس ورود و خروج ساکنان مادرید به محلات دیگر مگر برای رفتن به سرکار، رساندن کودکان به مدرسه و رفتن نزد پزشک ممنوع است. با این حال مردم می توانند آزادانه داخل محله خود تردد کنند. اما پارک ها تعطیل شده اند و تجمع بیش از  ۶ نفر ممنوع شده است. کافه ها و رستوران ها نیز از ساعت یازده شب  تعطیل خواهند بود.بخشی از مردم مادرید به شدت به این تدابیر اعتراض دارند.

مردی می گوید این اقدام برای من ناراحت کننده است زیرا من تنها زندگی می کنم و آمدن به پارک برای من اهمیت زیادی دارد. اگر آن ها پارک ها را تعطیل کنند ، این برای من بسیار ناراحت کننده خواهد بود. زیرا قرنطینه شدن در خانه بر ما اثر زیادی می‌گذارد. در خانه ماندن روح و روان را هدف قرار می دهد.

 علاوه بر مادرید و سه میلیون سکنه آن، ۹ منطقه در اطراف مادرید هم شامل این تدابیر می‌شوند. حدود ۴۴ درصد موارد جدید آلودگی به ویروس کرونا در اسپانیا مربوط به مادرید است. اسپانیا از جمله آلوده‌ترین کشور‌های اروپایی به ویروس کروناست. این کشور از ابتدای همه گیری حدود ۳۲ هزار مورد مرگ به ثبت رسانده است. 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: ویروس کرونا اسپانیا کرونا شیوع کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۹۳۶۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلاس‌های پیام نور امروز به مدت ۲ ساعت تعطیل شد

به گزارش خبرگزاری مهر، بر اساس اعلام معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور، بـا توجه به موج حمایت دانشگاهیان امریکایی و اروپایی از مردم مظلوم غزه و اعتراضات گسترده علیه نسل کشی رژیم سفاک صهیونیستی و نیز برنـامه های فرهنگی و اجتماعی درنظر گرفته شـده در دانشـگاهها به همین مناسبت، دانشگاه پیام نور همگام با سایر دانشگاهها و مراکز آموزش عالی، ضـمن محکوم کردن فجایع رژیم خبیث اسرائیل و در حمایت از مردم بی دفاع غزه، امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ از ساعت ۱۲ الی۱۴ کلیۀ کلاـس هـا را تعطیل اعلام می کند.

تا به همین مناسـبت دانشـگاهیان عزیز کشورمان با برپایی تجمعات گسترده پس از اقامه نماز در مساجد و میدان های اصلی دانشگاهها، حمایت خود را از استادان و دانشجویان معترض به جنایات رژیم کودک کش اسرائیل، اعلام دارند.

کد خبر 6090566

دیگر خبرها

  • تشکیلات خودگردان؛ از مهار اعتراضات ضد صهیونیستی تا سرکوب آن
  • کلاس‌های پیام نور امروز به مدت ۲ ساعت تعطیل شد
  • راهکار ساماندهی وضعیت خودرو از نگاه معاون علمی ریاست جمهوری
  • پرس در اندیشه تغییر ساختار مالکیت باشگاه رئال مادرید
  • سرآشپز پخت تورم در ایران
  • خلاصه‌بازی رئال‌مادرید و رئال سوسیداد + فیلم
  • تلاش برای مهار وکنترل آب‌ها در سیستان و بلوچستان
  • تشدید تدابیر امنیتی در آستانه مسابقات قهرمانی اروپا در آلمان
  • راهکار اصلاح رابطه با خدا چیست؟
  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود