Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام با اشاره به برپایی ۵ پیش اجلاس نماز در سال جاری در البرز گفت: هم افزایی « نماز، خانه، مدرسه و مسجد» در تربیت نسل دانش آموخته انقلابی موثر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « حجت الاسلام ابوالفضل مرادی» طی نشست خبری که شنبه 12 مهر در ستاد اقامه نماز استان البرز برگزار شد گفت: هم افزایی نماز، خانه، مدرسه و مسجد در تربیت نسل دانش آموخته انقلابی موثر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سرپرست ستاد اقامه نماز استان البرز با اشاره به برپایی پنجمین اجلاس سراسری نماز که به میزبانی البرز برگزار شد افزود: رهبرمعظم انقلاب هرساله به مناسبت برپایی اجلاس سراسری نماز، پیامی را مطرح می فرمایند که بسیار حائز اهمیت است.

 

وی افزود: در اجلاس 27 رهبرمعظم انقلاب به عدم اهتمام و توجه ما به حقیقت نماز و اهمیت جایگاه آموزش و پرورش اشاره می فرمایند و آن را برترین تضمین برای سلامتی جامعه می خوانند از این رو توجه ویژه به جایگاه مسجد، محله، مدرسه و خانه مورد توجه قرار می گیرد.

 

برپایی مسابقه صدای آشنا با هدف بهره مندی از موذن های استانی

 

حجت الاسلام مرادی ادامه داد: متناسب با شرائط شیوع بیماری کرونا مسابقه ای با عنوان « صدای آشنا» با همکاری و همراهی صدا و سیمای استانی البرز طرح ریزی شده است که هدف بهره مندی از ظرفیت پتانسیل های مذهبی استان در زمینه اذان، اقامه و قرائت کلام الله مجید است.

 

وی بیان کرد: بیست و نهمین اجلاس نماز که با عنوان و محوریت « نماز، خانه، مدرسه و مسجد» برگزار می شود هریک از این عناصر جایگاه ویژه ای دارند.

 

وی افزود: ابتدا خانه و خانواده پس از آن مدرسه و در نهایت مسجد که هم افزایی و پیوند این چند محور با یکدیگر در بحث تربیت جوان انقلابی دانش آموخته نسل جدید می تواند موثر باشد.

 

سرپرست ستاد اقامه نماز استان البرز بیان کرد: طرح مفتاح از دیگر طرح های ستاد اقامه نماز است که با رویکرد آموزشی اجرا می شود و در جریان این طرح از ظرفیت های بنیاد مهدویت برای تفسیر قرآن استفاده می شود. 

 

 

پایان پیام/481

منبع: شبستان

کلیدواژه: طرح مفتاح ستاد اقامه نماز مدرسه و مسجد دانش آموخته هم افزایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۰۷۴۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاخ سفید این گونه به مسجد تبدیل شد

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 7 نماز جماعت توسط بیش از ۵۰۰۰ نفر از تظاهرات کنندگان حامی فلسطین در پایتخت آمریکا، واشنگتن دی سی و در مجاورت کاخ سفید اقامه شد. لحظاتی از این نماز جماعت دیدنی را تماشا می‌کنید.

دیگر خبرها

  • معلم انقلابی باید در کشور تربیت شود
  • آیین نامه ترویج نماز در هیات دولت تصویب شد
  • کدام مرجع تقلید بر پیکر عروس امام ( ره) اقامه نماز کرد؟ +عکس
  • (تصاویر) اقامه نماز جمعه در میان ویرانه‌های مسجد غزه
  • فعالان ستاد اقامه نماز جمعه خاش تجلیل شدند
  • (ویدئو) اقامه نماز یک دانشجوی بازداشت شده با دستبند
  • تقدیر از سازندگان پویانمایی قالی در یزد
  • اقامه نماز جماعت ۵ هزار نفری در قلب آمریکا (فیلم)
  • کاخ سفید این گونه به مسجد تبدیل شد
  • ۴۵ هزار فلسطینی نماز جمعه را در مسجد الاقصی اقامه کردند