Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@00:30:11 GMT

واکنش لمپارد به صحنه جنجالی دیدار چلسی- پالاس

تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۱۰۹۸۴

واکنش لمپارد به صحنه جنجالی دیدار چلسی- پالاس

فرانک لمپارد سرمربی چلسی به صحنه تنش بین تامی آبراهام و جورجینیو روی ضربه پنالتی دوم چلسی واکنش نشان داد.

به گزارش "ورزش سه"، چلسی در مسابقه ای که نیمه اول آن با تساوی بدون گل خاتمه یافته بود، در نیمه دوم موفق شد چهار گل وارد دروازه کریستال پالاس کند و حریف خود را شکست دهد تا بعد از سه هفته پر فراز و نشیب، به نوعی آرامش به تیم فرانک لمپارد بازگشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرانک لمپارد در پایان بازی پیرامون پیروزی تیمش برابر کریستال‌پالاس گفت: " در مسابقه امروز به دنبال این بودیم هر طور که شده به پیروزی دست پیدا کنیم و این اتفاق رخ داد. در نیمه اول نتوانستیم نفوذ چندانی به دفاع حریف داشته باشیم اما در نیمه دوم بازی شرایط کاملا تغییر کرد و ما توانستیم چهار گل به ثمر برسانیم."

 

 

 

 

بن چیلول، خرید جدید چلسی امروز بازی فوق العاده ای را از خود به نمایش گذاشت و آمار یک گل و یک پاس گل را به ثبت رساند. لمپارد در تمجید از این مدافع گفت: " به طور کلی بن چیلول عملکرد بسیار خوب و کم نقصی را از خود ارائه داد. هماهنگی خوبی بین او و سایر بازیکنان تیم شکل گرفت و توانست یک گل بزند و یک پاس گل نیز ارسال کند."

 

لمپارد در ادامه پیرامون تنش ایجاد شده در صحنه پنالتی بین بازیکنان چلسی یعنی آسپلیکوئتا، آبراهام و جورجینیو نیز گفت: " کاملاً تامی آبراهام را درک می کنم. او به دنبال این بود هر طور که شده در بازی امروز گلزنی کند. البته فکر می‌کنم او کاملاً شایسته این اتفاق بود اما در عین حال باید به قوانین موجود احترام بگذارد."

 

 

 

 

لمپارد در پایان پیرامون انتقال احتمالی هادسون اودوی به بایرن مونیخ نیز گفت: " نمی توانم در این باره اظهار نظر قطعی داشته باشم. ما به دنبال صلاح تیم و باشگاه هستیم. البته که تا روز دوشنبه هر اتفاقی ممکن است رخ دهد اما در مقطع کنونی روی کالوم حساب باز می کنم."

چلسی فرانک لمپارد

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: چلسی فرانک لمپارد فرانک لمپارد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۱۰۹۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پوچتینو: امری یکی از بهترین سرمربیان دنیاست؛ همه ما باید اثبات کنیم لایق حضور در چلسی هستیم

مائوریسیو پوچتینو معتقد است غیاب کول پالمر چلسی را با مشکلاتی مواجه کرده است.

طرفداری | چلسی فردا شب در هفته 35 لیگ برتر انگلیس مهمان استون ویلا است. مائوریسیو پوچتینو در کنفرانس خبری پیش از این دیدار حاضر شد و در مورد مسائل مختلفی صحبت کرد. پوچتینو در مورد شرایط مصدومان تیمش گفت:

کولویل و ریس جیمز هنوز قادر به همراهی ما نیستند اما به بازگشت نزدیک شده اند. در بخشی از تمرینات حضور داشتند اما هنوز قادر به همراهی ما نیستند. در مورد پالمر فکر می کنم که همراه ما خواهد بود. کول پالمر بازیکنی بسیار خوب و کلیدی برای ما است و نشان داده که در غیاب او، با مشکلاتی مواجه هستیم. این حقیقتی است که نمی توان منکر آن شد.

فقدان شخصیت و باور در تیم؟

این حقیقت ندارد چون ما گل اول را پس از چهار دقیقه دریافت کردیم و سپس تیم تلاشش را کرد. ما موقعیت هایی خلق کردیم. سپس نیمه دوم را آغاز کردیم و تنها پس از شش یا هفت دقیقه گل دوم را دریافت کردیم. شاید در نیمه دوم کمی از نظر باور به خودمان مشکل داشتیم اما در نیمه اول این طور نبود. فقدان باور گاهی اتفاق می افتد. پس از ناامیدی مقابل منچسترسیتی، زمانی برای ریکاوری نداشتیم و به مصاف تیمی رفتیم که پر از اعتماد به نفس بود. به همین علت رنج کشیدیم.

پیروزی در ویلا پارک؟

بازی متفاوت، رقابت متفاوت. در این مورد صحبت می کنیم که پایان فصل، سخت ترین مقطع است. بله ما نیاز داریم باور داشته باشیم که می توانیم بهتر رقابت کنیم. مقابل آرسنال سرسخت نبودیم و نیاز داریم همان حسی را داشته باشیم که در رقابت مقابل منچسترسیتی یا اورتون داشتیم.

اونای امری؟

سرمربیان برتر نیاز به سازماندهی و تیم های برتر دارند و باید ابزار لازم برای عملکرد مد نظرشان برای آن ها فراهم شود. امری سرمربی برتری است و یکی از بهترین هاست. سخت است بگوییم چه کسی بهترین سرمربی است اما قطعاً او یکی از بهترین هاست.

مصدومیت انزو فرناندز؟

او احساس درد داشت و این درد او را محدود کرده بود. مهم ترین چیز این است که مشکل او برطرف شود. اگر بخاطر این مصدومیت قادر به بازی نباشد، آن وقت به ضرر خودش و تیم است.

انگیزه دادن به بازیکنان؟

ما مسئول انگیزه دادن به بازیکنان هستیم؟ پذیرش این مسئله سخت است. وقتی در چلسی بازی می کنید، انگیزه خودش به سراغ شما می آید.

تلاش بازیکنان برای کسب جایگاه در چلسی؟

به نظر می رسد فقط من نیاز به پیشرفت دارم، نه؟ همیشه فقط سرمربی مد نظر است. ما همه مسئول هستیم و باید ثابت کنیم لایق حضور در این باشگاهیم.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • استون ویلا ۲ - ۲ چلسی/ کامبک آبی‌ها در ویلاپارک+ فیلم
  • کمک داور ویدیویی مانع از کامل شدن بازگشت چلسی در ویلا پارک
  • پوچتینو: VAR به فوتبال صدمه زده است؛ تصمیم داوران بازی باورنکردنی بود
  • واکنش مائوریسیو پوچتینو به مردود شدن گل چلسی مقابل استون ویلا + عکس
  • زور چلسی به شگفتی‌ساز فصل نرسید
  • کارشناسی صحنه جنجالی در شکست پرسپولیس برابر آلومینیم
  • (ویدئو)کارشناس داوری جنجالی‌ترین صحنه پرسپولیس - آلومینیوم؛ اورنوف روی گل اول خطا کرد؟
  • کارشناسی صحنه جنجالی در شکست پرسپولیس
  • جیمی ردنپ: کوین دی بروین از استیون جرارد و فرانک لمپارد هم بهتر است
  • پوچتینو: امری یکی از بهترین سرمربیان دنیاست؛ همه ما باید اثبات کنیم لایق حضور در چلسی هستیم