Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@06:51:41 GMT

«ماجرای عجیب یک جشن تولد»‌ چاپ چهارمی شد

تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۲۴۲۰۳

«ماجرای عجیب یک جشن تولد»‌ چاپ چهارمی شد

به گزارش خبرنگار مهر، کتاب «ماجرای عجیب یک جشن تولد» نوشته جواد کلاته عربی به‌تازگی توسط نشر ۲۷ بعثت به چاپ چهارم رسیده است.

این‌کتاب شامل خاطرات و زندگی مستند شهید مهدی ثامنی‌زاد از شهدای مدافع حرم است که در حلب به شهادت رسید و به‌تازگی توسط نشر ۲۷ بعثت به چاپ رسیده است. چاپ دوم این‌کتاب روز سه‌شنبه ۲۷ تیر رونمایی شد و چاپ سومش نیز مرداد امسال راهی بازار نشر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«مگر چشم تو دریاست»، «فرمانده لاله‌ها»، «مگر چشم تو دریاست»، «مگر چشم تو دریاست» و «هیاهوی سکوت» با رویکرد مستندنگاری از زندگی شهدای دفاع مقدس از دیگر موارد موجود در کارنامه جواد کلاته عربی نویسنده این‌کتاب هستند.

مهدی ثامنی‌راد یکی از شهدای مدافع حرم است که تا چند سال پیش به‌عنوان شهید جاویدالاثر شناخته می‌شد اما از سال گذشته که پیکرش به کشور بازگشت و همسرش از مردم به‌خاطر بدرقه باشکوه پیکر وی قدردانی کرد، این عنوان از نام او برداشته شد. با این حال، هنوز خیلی از شهدایی که همراه وی در استان حلب سوریه به شهادت رسیدند، به کشور بازنگشته‌اند.

این‌شهید متولد سال ۱۳۶۱ در شهر ری بود که تا مقطع کارشناسی تحصیل ‌کرده و در ورامین ساکن بود. به‌گفته اقوام این شهید، او و همسرش سال‌ها در انتظار فرزند بودند و وقتی ثامنی‌راد به شهادت می‌رسد، تنها چندماه از تولد دختر خردسالش می‌گذشته است.

چاپ چهارم «ماجرای عجیب یک جشن تولد» با ۳۴۰ صفحه، شمارگان هزار نسخه و قیمت ۳۰ هزار تومان عرضه شده است.

کد خبر 5040149 صادق وفایی

منبع: مهر

کلیدواژه: نشر 27 بعثت مدافعان حرم حضرت زینب سوریه شهید مهدی ثامنی راد چهل سالگی دفاع مقدس هفته دفاع مقدس ترجمه رایزنی فرهنگی موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران تازه های نشر دفاع مقدس انتشارات سروش ادبیات جهان پرویز قاسمی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان دفاع مقدس جنگ تحمیلی جایزه ادبی تجدید چاپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۲۴۲۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادواره شهدای حسین آباد دورود

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان ؛یادواره شهدای منطقه حسین آباد با حضور خانواده های معظم شهدا مردم شهید چپرور این منطقه دورود بر زار شد 
 محله حسین آباد شهرستان دورود ۹۰ شهید والا مقام تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی



دیگر خبرها

  • پارک شهدای سنندج به پاتوق فرهنگی تبدیل می‌شود
  • (تصاویر) ماجرای درگیری عجیب و باورنکردنی محمد صلاح و یورگن کلوپ
  • یادواره شهدای حسین آباد دورود
  • تاریخ برده‌داری به زبان طنز
  • ببینید | ماجرای اذان عجیب در جعبه سیاه
  • انتشار کتاب یوسف گم گشته باز آید در ماهشهر
  • برگزاری جشن تولد برای مجموعه کتاب‌های پیامبران اولوالعزم در نمایشگاه کتاب
  • ماجرای عجیب گم شدن یک حلقه ازدواج
  • ماجرای عجیب سارقی که با پابند الکترونیکی به سرقت می‌رفت
  • کتاب «یوسف گم گشته باز آید» در ماهشهر منتشر شد