Web Analytics Made Easy - Statcounter

دین پرست گفت: اطلاعات مربوط به وضعیت منابع و مصارف بانک ها و موسسات مالی و اعتباری دولتی و خصوصی استانها به معاون اول رئیس جمهور منعکس شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور؛ بابک دین پرست معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزارت کشور گفت: با توجه لزوم بررسی و ارزیابی میزان مشارکت وهمکاری بانک ها و موسسات مالی واعتباری و بالاخص بانک ها وموسسات مالی و اعتباری خصوصی، در راستای تحقق برنامه های دولت و درجهت حمایت از واحدهای تولیدی، اجرای طرح های سرمایه گذاری، ایجاد اشتغال وتحقق شعار سال مبنی بر"جهش تولید"، اطلاعات مربوط به وضعیت منابع و مصارف بانک ها و موسسات مالی و اعتباری دولتی و خصوصی استانها از استانداران سراسرکشور اخذ و جمع بندی مربوطه در نامه ای به تاریخ ۱۳۹۹.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۷.۸، به دکتر جهانگیری معاون اول محترم رئیس جمهور منعکس شد.

وی افزود: معاون اول رییس جمهور در هامش نامه مذکور خطاب به رییس کل بانک مرکزی نوشت: " جناب آقای دکتر همتی، توجه به نظرات استانداران و حمایت از آنها برای پیشرفت امور بسیارضروری است، با نظر مساعد پیشنهادات بررسی و اقدام لازم انجام شود".

 دین پرست در ادامه اشاره کرد: این موضوع در نامه‌ای در تاریخ ۱۴ مهرماه از سوی رئیس دفتر معاون اول رئیس جمهور به رییس کل بانک مرکزی منعکس و تاکید گردید ضمن رصد مستمر نحوه عملکرد بانک های استان، موضوع افزایش جذب همکاری بانک ها خصوصاً بانک های خصوصی در دستور کار آن استان قرار گیرد و همچنین این معاونت را در جریان نتیجه اقدامات قرار دهد.

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: دین پرست معاون وزیر کشور بابک دین پرست دین پرست بانک ها و موسسات مالی موسسات مالی و اعتباری معاون اول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۵۲۳۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسینی: اینکه عده‌ای مطرح می‌کنند شنبه‌ها تعطیل باشد، جای تعجب دارد + فیلم

معاون پارلمانی رییس جمهور تاکید کرد : دولت از ابتدا نظرش درمورد تعطیلی‌های طول هفته مشخص بوده است و متعجبیم از کمیسیون اجتماعی که تردید‌های زیادی بین شنبه یا پنج شنبه دارد.

سید محمد حسینی معاون پارلمانی رییس جمهور در حاشیه جلسه هیأت دولت در پاسخ به خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو گفت : دولت از ابتدا نظرش درمورد تعطیلی‌های طول هفته مشخص بوده است و متعجبیم از کمیسیون اجتماعی که تردید‌های زیادی بین شنبه یا پنج شنبه دارد.

وی افزود: عملا در تهران پنج شنبه‌ها تعطیل است، همچنین مدارس و دانشگاه‌ها نیز پنج شنبه‌ها تعطیل است، همچنین بسیاری از استان‌ها نیز پنج شنبه‌ها تعطیل هستند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

حسینی اظهارداشت : دیروز مجلس اشکالات شورای نگهبان در خصوص لایحه ساماندهی اجاره بها را مرتفع ساخت و امیدواریم شورای نگهبان هم زودتر این مهم را مصوب کند.

وی افزود: مجلس نیز تحقیق و تفحصی در دستور کار داشت که بیشتر به عملکرد دولت قبل بر می‌گردد.

حسینی ابراز داشت : وزارتخانه های مختلف و ذی ربط مکلف شدند که حداقل ۵ هنرستان وابسته و جوار را مبتنی بر ظرفیت‌های خود ایجاد کنند.

معاون پارلمانی رییس جمهور تاکید کرد : همچنین در خصوص کمبود دارو‌ها نیز مصوبه‌ای وجود داشت تا تخلفات به قوه قضاییه ارسال نشود. کمبود‌ها و کم کاری‌هایی در موضوع دارویار وجود دارد که البته جرم نیست.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • معاون پارلمانی رئیس جمهور به اظهارات قالیباف پاسخ داد
  • تداوم کاهش نرخ رشد ۱۲ ماهه نقدینگی/ مهار خلق پول در بانک‌ها و موسسات اعتباری ناتراز
  • تداوم کاهش نرخ رشد ۱۲ ماهه نقدینگی/مهار خلق پول در بانک‌ها و موسسات اعتباری ناتراز
  • پاسخ معاون پارلمانی رئیس جمهور به انتقادات ارزی رئیس مجلس
  • پاسخ معاون پارلمانی رئیس جمهور به اظهارات قالیباف
  • رشد ۲۳ درصدی منابع ۶۰۰ هزار میلیاردی بودجه، برای مصارف حمایتی
  • رشد۲۳ درصدی منابع ۶۰۰ هزار میلیاردی بودجه، برای مصارف حمایتی
  • معاون رئیس جمهور: پرورش در مدارس مورد کم توجهی قرار گرفته است
  • حسینی: اینکه عده‌ای مطرح می‌کنند شنبه‌ها تعطیل باشد، جای تعجب دارد + فیلم
  • معاون وزیر اقتصاد: استقلال و پرسپولیس رسما واگذار شدند