Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-29@23:45:03 GMT

«دوربین فرانسوی» آماده نمایش شد

تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۶۶۴۸۸

«دوربین فرانسوی» آماده نمایش شد

تولید مستند کوتاه «دوربین فرانسوی» به کارگردانی اردوان زینی‌سوق به پایان رسید.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، این مستند که چهارمین مستند زینی‌سوق است سال گذشته در استان‌های فارس و تهران تصویربرداری شده است و موضوعی اجتماعی دارد. 

مستند 30 دقیقه‌ای «دوربین فرانسوی» درباره یک خانواده فرانسوی است که با دوچرخه به کشورهای مختلف سفر  می‌کنند و در مسیر سفر به ایران، اتفاقاتی برای آن‌ها می‌افتد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فیلم به دنبال آن اتفاقات، به بررسی موضوع از منظر مردم‌شناسی و جامعه‌شناسی می‌پردازد.

چهره‌های فرهنگی، هنری و اجتماعی مطرح کشور همچون محمدرضا اصلانی، دکتر صادق زیباکلام، دکتر نعمت‌الله فاضلی و... در این مستند حضور دارند. 

پیش‌بینی می‌شود رونمایی و اولین اکران مستند کوتاه «دوربین فرانسوی» در چهاردهمین جشنواره بین‌المللی سینماحقیقت اتفاق بیفتد. 

عوامل مستند «دوربین فرانسوی» عبارتند از: طراح و کارگردان: اردوان زینی سوق، تهیه‌کنندگان: کیوان کثیریان و اردوان زینی سوق، مجری طرح: گلاره عباسی، تدوین: احسان شادمانی، فیلم‌بردار: وکیل زعفرانی، صدابردار علیرضا نوین‌نژاد و محمدحسن شریعتی، صداگذار: احسان افشاریان، اصلاح رنگ: حسام رحمانی، عکاس: احسان آقایی، طراح پوستر: افشین ضیائیان، مشاور رسانه‌ای: زهرا نجفی، محصول موسسه فرهنگی هنری هفت رخ معاصر.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: صادق زیباکلام مستند اجتماعی کیوان کثیریان محمدرضا اصلانی دوربین فرانسوی اردوان زینی سوق دوربین فرانسوی زینی سوق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۶۶۴۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| تصاویری از کنسرت خواننده عصر جدید در کشورهای عربی/خوانندگی احسان یاسین در تونس

 احسان یاسین، خواننده‌ای که در مسابقه عصر جدید شناخته شد، مدتی است به دعوت کشور تونس به این کشور سفر کرده و در مطرح ترین برنامه تلویزیونی تونس "carthage" اجرا می‌کند. او همچنین دو همایش و کنسرت در این کشور به عنوان اولین خواننده ایرانی برگزار کرده است.

دیگر خبرها

  • افشای اطلاعات جدید درباره آیفون 16
  • آغاز به کار سامانه و سایت مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی از ۱۷ اردیبهشت
  • قیمت گوشی s۲۳ ultra + مشخصات و مقایسه با آیفون ۱۵ پرومکس امروز ( ۱۰ اردیبهشت)
  • دومین برنامه‌ سینماتک خانه سینما به مستندخوانی اختصاص یافت 
  • قیمت گوشی سامسونگ a۵۴ امروز (۹ اردیبهشت) + مشخصات و دوربین galaxy a۵۴ Samsung
  • وقتی «خانه خدا» سینماها را شلوغ کرد
  • از رکوردها تا یک تفاهم‌نامه تئاتری و...
  • عکس| تصاویری از کنسرت خواننده عصر جدید در کشورهای عربی/خوانندگی احسان یاسین در تونس
  • حاج‌صفی یک فصل دیگر در یونان؟
  • فیلمی که گدار یک روز قبل از مرگ خودخواسته کامل کرد