Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@03:50:08 GMT

توجه دولت به مسکن اقتصاد کشور را فعال می کند

تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۷۶۹۳۸

توجه دولت به مسکن اقتصاد کشور را فعال می کند

ایسنا/گیلان امام جمعه رشت، با اشاره به رابطه وضعیت اقتصادی با مسئله مسکن، افزود: متاسفانه در سال های اخیر توجهی به مسکن مردم نشده است، در حالی که فعالیت در بخش مسکن می تواند بسیاری از بخش های اقتصادی کشور را فعال کند.

آیت الله رسول فلاحتی در خطبه های نماز جمعه شهر رشت که در مصلای امام خمینی(ره) برگزار شد، تصویب قانون کاپیتولاسیون به دست وکلای ملت در سال ۴۳ را چیزی جز ذلت برای مردم ایران ندانست و اظهار کرد: امام خمینی(ره) مخالفت خود با این قانون ننگین را اعلام و اسلام و قرآن را مایه عزت و استقلال و آزادی ملت معرفی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه دشمنی آمریکا با ملت ایران ادامه دارد، تصریح کرد: امرور با هدایت های داهیانه مقام معظم رهبری همه توطئه های دشمنان نقش بر آب شده و جمهوری اسلامی را در دنیا به عزت و اقتدار می شناسند.

نماینده ولی فقیه در گیلان، با اشاره به رابطه وضعیت اقتصادی با مسئله مسکن، افزود: متاسفانه در سال های اخیر توجهی به مسکن مردم نشده است، در حالی که فعالیت در بخش مسکن می تواند بسیاری از بخش های اقتصادی کشور را فعال کند.

امام جمعه رشت، با بیان اینکه دولت ها باید مسکن مردم را یکی از اولویت های کاری خود بدانند، گفت: ورود بخش خصوصی به مسئکه مسکن خسارت زاست و دولت باید تامین مسکن مردم را بر عهده بگیرد، زیرا ساخت و ساز توسط بخش خصوصی برای بی مسکنان سودی ندارد؛ همچنین دولت باید اشتغال را به سمت مسکن ببرد.

وی ادامه داد: قرار بود هر دولت یک میلیون مسکن در کشور بسازد که به آن بی توجهی شده است و ملت می خواهد دولت و مجلس این بخش مهم که موجب تامین معیشت مردم نیز می شود را جدی بگیرند.

آیت الله فلاحتی، با اشاره به نقش عربستان سعودی در توطئه علیه مسلمانان، یادآور شد: عادی سازی روابط امارات متحده عربی با رژیم صهیونیستی با حمایت عربستان شکل گرفته است و اکنون می خواهند خودشان با اسرائیل رابطه داشته باشند.

وی با بیان اینکه خیانت علیه مسلمانان چیزی جز ذلیل شدن برای حکومت سران نگون بخت عرب ندارد، اضافه کرد: افرادی خیره سری که در دنیای اسلام جا خوش کرده و بنده نظام سلطه هستند، بیشترین ضرر را به مسلمانان می رسانند و امیدواریم روزی نابود شوند.

امام جمعه رشت، حیا و عفت را لازمه دین داری دانست و اضافه کرد: شهوت رانی در اسلام جایگاهی ندارد، زیرا موجب ریزش اخلاقی می شود و افرادی که در مسائل جنسی عفت می ورزند، مورد محبت خداوند قرار می گیرند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی نماز جمعه مسكن کاپیتولاسیون مسکن مردم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۷۶۹۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتقاد عملی به اقتصاد مقاومتی لازمه تحقق حماسه اقتصادی است

امام جمعه کیش با بیان اینکه باید فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی اجرا شود، گفت: امروز کشور نیاز به یک حماسه اقتصادی دارد که لازمه آن اعتقاد عملی به اقتصادی مقاومتی است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کیش، حجت‌الاسلام علیرضا بی‌نیاز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه کیش با اشاره به شعار امسال و فرمایشات مقام معظم رهبری در جهت مشارکت مردم در توسعه اقتصادی ، افزود: هرجا مردم حضور داشتند، موفقیت به بهترین شکل میسر شده است.

وی با بیان اینکه امروز مقوله اقتصادی به خط مقدم جبهه جهاد تبدیل شده، افزود: مسوولان باید فرمایشات مقام معظم رهبری را در تمام حوزه‌ها از جمله اقتصاد در دستور کار قرار دهند و باید از توانمندی مردم و بخش خصوصی در انجام امور بهره گیرند.

امام جمعه کیش در بخش دیگری از صحبتهای خود با اشاره به روز کارگر و روز معلم و با بیان اینکه هر دو این قشر نقش بسیار مهمی در رشد و بالندگی این جامعه دارند، گفت: مسوولان باید سعی کنند تا مشکلات کارگران و معلمان به حداقل برسد .

حجت‌الاسلام بی‌نیاز روز دهم اردیبهشت ماه روز ملی خلیج فارس را نیز مورد اشاره قرار داد و گفت: خلیج فارس بخشی از هویت ملی ایرانیان می‌باشد که دشمنان همواره سعی در تغییر و تحریف آن داشتند که هیچگاه در دستبابی به اهداف شومشان موفق نبودند.

وی هفتم اردیبهشت روز حمل و نقل را نیز مورد اشاره قرار داد و بر بهبود وضعیت جاده‌های کشور و صنعت خودروسازی تاکید کرد.

انتهای پیام/7558

دیگر خبرها

  • دولتی‌ها به جای رقابت، نظارت کنند
  • باید از غول‌های رسانه جلوتر باشیم
  • مردمی کردن اقتصاد چگونه محقق می‌شود؟
  • اعتقاد عملی به اقتصاد مقاومتی لازمه تحقق حماسه اقتصادی است
  • مهمترین پیشران تولید، مشارکت واقعی مردم است
  • امام جمعه اهواز به مسئولان: تنها تا مهر و آبان ماه جاری برای کار کردن وقت دارید
  • کارگران رکن مهم اقتصاد کشور هستند
  • تقویت اقتصاد کشور دشمنان را ناامید خواهد کرد
  • بروکراسی فلج‌کننده اداری مانع ورود تولیدکنندگان به اقتصاد می‌شود
  • بنای اقتصاد کشور به دست کارگران ساخته می‌شود