Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@23:31:11 GMT

تلاش برای رفع مشکل آنتن‌دهی مسیر تهم - چورزق

تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۸۳۲۵۷

تلاش برای رفع مشکل آنتن‌دهی مسیر تهم - چورزق

ایسنا/زنجان فرماندار شهرستان طارم گفت: مشکل آنتن‌دهی مسیر ارتباطی تهم - چورزق با ایجاد دو سایت شرکت ایرانسل در این مسیر تا پایان دولت مرتفع خواهد شد.

ستار صفری صبح امروز (۱۹ مهرماه) در جلسه شورای هماهنگی ترافیک شهرستان طارم، ضمن بررسی مسایل و مشکلات ترافیکی این شهرستان بر جدیت مدیران جهت حل مشکلات مردم تاکید کرد و افزود: با توجه به وضعیت اقتصادی کشور و کمبود اعتبارات، مدیران در رفع مشکلات مردم باید اولویت‌ها را در نظر گرفته و از هیچ تلاشی در راه خدمت‌رسانی صادقانه و حل مشکلات مردم دریغ نکنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به وجود نقاط حادثه‌خیز در برخی از مناطق شهرستان از تصویب ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار در کمیته برنامه‌ریزی استان جهت رفع نقاط حادثه خیز و نواقصات ترافیکی خبر داد.

فرماندار شهرستان طارم تاکید کرد: مدیران مربوطه باید ضمن انجام بازدید جهت بررسی دقیق مشکلات ترافیکی شهرستان، اولویت‌های منطقه را جهت استفاده از این اعتبار لحاظ کنند تا شاهد حل برخی از مشکلات در این حوزه باشیم.

وی با اشاره به پیگیری برق‌رسانی به روستای شیرمیشه طارم، یادآور شد: تا پایان دولت، از محل اجرای این پروژه، دو سایت ایرانسل در محور تهم - چورزق ایجاد خواهد شد که با توجه به این اقدام مشکل آنتن‌دهی این مسیر ارتباطی برطرف خواهد شد.

صفری با تاکید بر ضرورت اهتمام‌ جدی در اجرای مصوبات شورای ترافیک، یادآور شد: اجرای این مصوبات می‌تواند نقش موثری در کاهش ترافیک شهری و تصادفات داشته باشد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: زنجان آنتن دهی تلفن همراه استانی شهرستانها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۸۳۲۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چاره‌اندیشی کوتاه مدت ترافیکی برای میدان سپاه قم

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم از آغاز طرح کوتاه‌مدت پروژه میدان سپاه خبر داد و گفت: طرح ترافیکی کوتاه مدت پروژه میدان سپاه پس از ارزیابی نهایی، پروفیل‌های طولی و عرضی ابلاغ شد و از خرداد سال جاری اجرایی خواهد شد.

رضا خانه‌زاد یزدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قم با اشاره به انتقاداتی که درباره ترافیک میدان سپاه مطرح می‌شود، اظهار کرد: در خصوص پروژه میدان سپاه دو طرح کوتاه مدت و بلند مدت وجود دارد.

وی با اشاره به طرح بلند مدت میدان سپاه، افزود: با توجه به عملکرد قُطری بلوار جمهوری و اتصال بلوار عمار یاسر و جعفر طیار (ع) به این میدان در طرح جامع حمل‌ونقل و ترافیک، تقاطع غیرهمسطح پیش‌بینی شده است.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم خاطرنشان کرد: مشاوران این طرح پیشنهاد تقاطع سه سطحی در میدان سپاه داشته‌اند که در بودجه سال جاری برای آغاز مراحل اجرایی پروژه، از سوی شورای اسلامی شهر قم بودجه‌ای لحاظ شده و به تصویب رسیده است.

خانه‌زاد یزدی با اشاره به زمان اجرای این طرح، تصریح کرد: بودجه اجرایی برای پروژه میدان سپاه در سال جاری پیش‌بینی شده است و این طرح پس از طی مراحل تطبیق طراحی به صورت سازه، آغاز می‌شود.

وی اضافه کرد: طرح کوتاه مدت این میدان پس از آمارگیری و شبیه‌سازی‌ها در کمیته فنی شورای ترافیک و شورای هماهنگی ترافیک استان تصویب شده است.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم ادامه داد: کلیات طرح به این شکل است که عملکرد میدان به یک سمت محدود و ضلع شرقی میدان سپاه مسدود می‌شود.

خانه‌زاد یزدی افزود: با توجه به جهت حرکت جنوب به غرب در میدان سپاه، یک دور برگردان در نزدیکی بلوار عطاران پیش‌بینی و طراحی شده و مراحل مقدماتی طرح در حال انجام است.

وی با اشاره به سنگینی ترافیک و مطالبات مردم، عنوان کرد: مراحل جابه‌جایی تأسیسات شهری و درختانی که در طرح هستند را در نخستین اقدام انجام می‌دهیم تا پس از ارزیابی همه جانبه این طرح در هفته آینده، پروفیل‌های طولی و عرضی ابلاغ و ماه خرداد اجرا شود.

کد خبر 748503

دیگر خبرها

  • وضعیت ترافیک شهرستان همدان بهتر شده است
  • تاکید فرماندار ارومیه بر هم‌افزایی با دستگاههای اجرایی برای تحقق شعار سال
  • ضرورت مدیریت صحیح منابع آبی در فصل زراعی/ مدیران پای کار باشند
  • چاره‌اندیشی کوتاه مدت ترافیکی برای میدان سپاه قم
  • نبود سالن ورزشی مشکل اصلی روستاهای دهستان الوندکوه غربی
  • مدیران نگاه عابربانکی را از شهرداری‌ها بردارند
  • وضعیت ترافیکی شهر تهران در شنبه هشتم اردیبهشت ماه
  • وضع برخی جاده‌های شرق اصفهان در بدترین شرایط است
  • حل مشکلات تولیدکنندگان کشتارگاه اقلید نیازمند اراده مسوولان است
  • مسوولان دستگاه قضا به مشکلات کارگری شهرستان البرز ورود کنند