Web Analytics Made Easy - Statcounter

فدایی از نبود امکانات کافی در صورت عدم کنترل روند کنونی بیماری ابراز نگرانی کرد و افزود: در نتیجه ممکن است دچار افزایش آمار فوتی ها باشیم لذا درخواست ما از مردم و مسئولان این است که نظارت و رعایت نکات بهداشتی بیشتر باشد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمان، محمدجوادفدایی، شنبه(19 مهر) در جلسه ستاد استانی مدیریت کرونا از همکاری مردم و موکب ها در برگزاری مراسم اربعین با رعایت شیوه نامه های بهداشتی قدردانی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

استاندار کرمان با تأکید مکرر بر فعال بودن گشت های نظارتی ویژه کووید 19 گفت: در گزارش بازرسی ها از برخورد گشت ویژه کووید 19 گزارشی داده نمی شود و آمار مبتلایان به کرونا در استان کرمان نگران کننده است.

 

 

وی همچنین از نبود امکانات کافی در صورت عدم کنترل روند کنونی بیماری ابراز نگرانی کرد و افزود: در نتیجه ممکن است دچار افزایش آمار فوتی ها باشیم لذا درخواست ما از مردم و مسئولان این است که نظارت و رعایت نکات بهداشتی بیشتر باشد.

 

 

فدایی با بیان اینکه تعطیلی کامل مدارس در اختیار استان نیست و باید مجوز از مرکز کشور دریافت شود؛ ادامه داد: هفته گذشته این درخواست از استان داده شده و پیگیر هستیم.

 

 

وی دورکاری کارمندان را در اختیار مدیر دستگاه دانست تا هرگونه به نفع دستگاه و مقابله با بیماری است اقدام شود و در پایان اعلام کرد: روزهای پایانی ماه صفر هیچ کاروان و پیاده روی از استان کرمان به سمت مشهد مقدس نخواهیم داشت.

 

پایان پیام/80

منبع: شبستان

کلیدواژه: کمبود امکانات درمانی کووید ۱۹ استاندار کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۸۸۱۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست استاندار جدید لرستان برای خودداری از نصب بنر تبریک

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان؛دکتر ابوطالب شفقت استاندار جدید لرستان، از دستگاه‌های دولتی و اشخاص حقیقی و حقوقی خواست از چاپ بنر تبریک و ارسال گل به مناسبت این انتصاب خودداری کنند.

ایمان خسروی سرپرست اداره کل حوزه استانداری لرستان گفت:بنا به توصیه استاندار،مدیران و همکاران بخش‌های دولتی و غیردولتی از ارسال هرگونه پیام تبریک، تاج گل و سایر اقدامات مشابه از جمله درج آگهی تبریک به هر شکل در رسانه‌ها و غیر آن  خودداری کنند.

دیگر خبرها

  • گلایه اهالی روستای کالدشت بالا از کمبود امکانات رفاهی + فیلم و تصاویر
  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در رامهرمز
  • ابراز نگرانی اپوزیسیون از بیداری دانشجویان آمریکایی + فیلم
  • آمار قابل توجه حوادث کوهستان در کرمانشاه
  • کلنگ زنی و افتتاح پروژه‌های بهداشتی و درمانی خراسان شمالی با حضور معاون وزیر بهداشت
  • بهره‌برداری از طرح بهداشتی و درمانی در اسفراین
  • درخواست استاندار جدید لرستان برای خودداری از نصب بنر تبریک
  • رعایت نکات بهداشتی در استفاده از حشره کش‌های خانگی
  • تمام مدارس غیردولتی استان کرمان شهریه‌های متفاوتی دارند
  • ساخت پایگاه سلامت در محله تاریخی کهنه‌دژ سمنان آغاز شد