Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- مدیرکل کمیته امداد استان ایلام گفت: ۳۰ درصد دانش آموزان ایلامی از داشتن ابزارهای ارتباطی برای خدمات آموزش مجازی بی‌بهره هستند. - اخبار استانها -

قنبر موسی نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ایلام ، اظهار داشت: "مشق احسان"  که با هدف تأمین نوشت افزار دانش آموزان نیازمند در مناطق کم برخوردار آغاز شده است از جمله پویش‌های موفق کشوری است که در استان ایلام نیز مورد استقبال خیرین قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام گفت: از قِبَل این طرح بیش از 6 هزار دانش آموز ایلامی ‌بسته تحصیلی و نوشت افزار دریافت کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه مجری طرح  "مشق احسان"  در کشور، ستاد اجرایی فرمان امام(ره) است افزود: با مساعدت و نگاه ویژه ستاد اجرایی فرمان امام(ره) به استان ایلام که نگاه توجه به مناطق کم برخوردار و محروم است، تمام دانش‌آموزان تحت پوشش کمیته امداد دراستان ایلام از بسته‌های تحصیلی و نوشت افزار برخوردار شده‌اند.

پویش "مشق احسان" و توزیع 32 هزار بسته لوازم التحریر در هرمزگان از دریچه دوربین تسنیم آغاز رزمایش مشق احسان با توزیع 32 هزار بسته لوازم‌التحریر در هرمزگان آغاز پویش "مشق احسان" و "احسان سلامت" ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان کرمان به‌روایت تصویر‌

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام گفت: برآوردهای آماری نشان می‌دهد که  30 درصد دانش آموزان ایلامی از داشتن ابزارهای ارتباطی برای خدمات آموزش مجازی بی‌بهره‌اند و برای برخورداری این درصد از دانش آموزان از امکانات استفاده از خدمات آموزشی مجازی کمیته امداد با تولید کنندگان داخلی قرارداد بسته و درصدد است تا نسبت به تامین ابزارهای مورد نیاز آموزش مجازی "تبلت" و "گوشی" اقدام کند.

وی تلاش کمیته امداد برای‌کاهش شکاف برخورداری از فضای مجازی در بین دانش‌آموزان را یادآورشد و گفت: در توافق حاصله برای هرکدام از دانش‌آموزان نیازمند به ابزارهای آموزشی 30 میلیون ریال برای هر تبلت در نظر گرفته شده است و علاوه بر این 5 میلیارد ریالی نیز توسط خیران اختصاص یافته است.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام، خاطرنشان کرد: علاوه بر اجرای موفق طرح "مشق احسان" ، اقدامات دیگری مانند تامین نیازمندی پوشاک دانش آموزان مناطق کم برخوردار انجام شده است.

وی گفت:  انتظار داریم، خیرین و افراد توانمند با مشارکت در طرح "مشق احسان" و سایر طرح‌ها و پویش‌های کمک به محرومان و نیازمندان، کمیته امداد را در مسیر خدمتگزاری و تلاش در راستای محرومیت‌زدایی یاری کنند که علاوه بر اجر اُخروی در شاد کردن دانش‌آموزان محروم نیز برخوردار شوند.

انتهای پیام/180/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مدیرکل کمیته امداد استان ایلام آموزش مجازی خدمات آموزش دانش آموزان مشق احسان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۲۲۰۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتقای سطح سلامت روان اقشار کم‌برخوردار

به گزارش خبرگزاری مهر، علی فتحی آشتیانی، در مراسم گرامیداشت روز روانشناس که در کمیته امداد برگزار شد، با اشاره به ارتباط نزدیک کمیته امداد و سازمان نظام روانشناسی و مشاوره گفت: کلینیک‌های مشاوره رز با مجوز سازمان نظام روانشناسی و مشاوره فعالیت خود را از سال ۱۴۰۱ آغاز کرده‌اند.

وی افزود: کلینیک‌های رز تا امروز خدمات بسیار خوبی در حوزه مشاوره به خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد ارائه کرده‌اند.

فتحی آشتیانی از همکاری بیش از هزار روانشناس و مشاور در قالب کلینیک‌های راه زندگی خبر داد و اضافه کرد: این اتفاق خوبی است که سبب گسترش خدمات مشاوره و ارتقای سطح بهداشت روحی و روانی اقشار کم برخوردار شده است.

رئیس سازمان نظام روانشناسی و مشاوره خاطرنشان کرد: سازمان نظام روانشناسی و مشاوره هرگونه کمکی که کمیته امداد در حوزه تخصصی این سازمان نیاز داشته باشد، آمادگی همکاری دارد.

وی با اشاره به فعالیت ۳۱ مرکز مشاوره راه زندگی در مراکز استان‌ها تاکید کرد: در هر کلینیک تعدادی از مشاوران و روانشناسان در حال ارائه خدمات تخصصی به جامعه هدف کمیته امداد هستند.

فتحی با بیان اینکه تعرفه خدمات مشاوره برای خانواده‌های نیازمند بالا است، گفت: این خدمات در مراکز کلینیک رز به صورت رایگان به مددجویان ارائه می‌شود.

کد خبر 6091485

دیگر خبرها

  • ساخت ۵۴ کلاس درس در مناطق محروم ۵ استان کشور
  • فرهنگ خیر و احسان ایرانی در حوزه برون‌مرزی ترویج می‌شود
  • پرداخت ۱۰۶ میلیارد تسهیلات به مددجویان کمیته امداد
  • ارتقای سطح سلامت روان اقشار کم‌برخوردار
  • افزایش ۳۰ درصدی مستمری مددجویان ایلام در سال جاری
  • پرداخت سه هزار و ۵۷۰ میلیارد ریال مستمری و کمک معیشت به مددجویان ایلامی
  • پرداخت ۳۵۷ میلیارد تومان کمک معیشت به مددجویان و نیازمندان ایلام
  • حل مشکلات حقوقی بیش از ۳هزار مددجوی البرزی
  • جهاد دندانپزشکان در خدمت به کویرنشینان آران وبیدگل
  • ۳هزار و ۴۵۵ دانش‌آموز و دانشجو تحت پوشش کمیته امداد سراوان هستند