Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-29@23:43:57 GMT

ربیعی: سایه سار دیگران باشیم

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۳۵۴۴۵

ربیعی: سایه سار دیگران باشیم

در این نشست که سه‌شنبه گذشته با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در فضای باز مجموعه فرهنگی و ورزشی شهربانو برگزار شد، سخنگوی دولت با ابراز خرسندی از اینکه روزگاری ساکن محله جوادیه بوده، گفت: «ما به صداهای آشنا از محله‌ها نیاز داریم، محله‌های جوادیه و نازی‌آباد، خود حوزه تمدن بودند؛ محله‌هایی که احساس یک هویت داشتند و با یک سبک زندگی می‌کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»دکتر «علی ربیعی» افزود: «در دوران جدید نیاز داریم در کنار هم باشیم، مثل شهدا پل باشیم و سایه سار دیگران باشیم.

در این روزها که مشکلات زندگی مردم بیشتر شده، در هیچ دوره‌ای آنقدر تبلیغات منفی نداشتیم، باید از ناامید کردن و تبلیغات منفی به دور باشیم. رسانه‌ها با آشنا کردن مردم با محتوا و اهداف توسعه، جلب مشارکت‌های کارشناسان و صاحب‌نظران، نظارت عمومی و کمک به مسئولان در تحقق توسعه نقش بسزایی دارند. رسانه‌های محلی باعث ایجاد انسجام، همبستگی و مشارکت اجتماعی می‌شوند.» «پیمان پورنصر» شهردار منطقه۱۶ هم در این نشست گفت: «امروزه رسانه‌ها و نشریه‌های محلی همزمان با گسترش شبکه ارتباطات جهانی و شکل‌گیری جامعه شبکه‌ای، جایگاه و اهمیت خود را در کشورها حفظ کرده و بر آن افزوده‌اند.

رسانه‌های محلی به‌عنوان موتور محرک توسعه جوامع محلی می‌توانند به خاطر سطح تماس وسیعی که با مردم مناطق و نواحی خود دارند و با آگاهی‌بخشی بالایی که به جامعه محلی می‌دهند، می‌توانند در بخش‌های مختلف به نقش‌آفرینی بپردازند و با هموار ساختن مسیر توسعه کمی و کیفی، در راستای توسعه پایدار و فراگیر انسان محور و شهروند محور حرکت کنند. منطقه۱۶ هم با تقدیم ۳هزار و ۵۰۰شهید که یک‌هزار و ۱۰۰تن آنها دانش‌آموز بودند، از فرهنگ بالایی برخوردار است و رسانه‌های محلی می‌توانند با توجه به این نکات و نیازسنجی از محله‌ها در راستای تربیت جوانان و الگوسازی و ارتقای فرهنگ منطقه گامی اساسی بردارند.» در پایان این نشست نقاشی دیواری مجموعه شهربانو که نماد مهر و محبت مادر است، رونمایی و با اهدای لوح و هدیه از اصحاب رسانه‌های محلی تقدیر شد.

کد خبر 557010 برچسب‌ها سخنگوی دولت همشهری محله شهرداری منطقه ۱۶

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: سخنگوی دولت همشهری محله شهرداری منطقه ۱۶ رسانه های محلی رسانه ها محله ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۳۵۴۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردم باید ثمره کلنگ زنی ها را ببینند/ لزوم تحقق پروژه ها

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد موحد عصر دوشنبه در آیین کلنگ زنی مینی پالایشگاه دهدشت، افزود: در مقابل هیچ سرمایه گذاری تعارف نداریم و هرجایی ببینیم مسیر درست نیست، آن پروژه از طرح های تعریف شده خارج می شود و تاکید ما بر پروژه های ثمر بخش برای مردم است.

وی ابراز داشت: باید دنبال کلنگ زنی طرح هایی باشیم که مردم ثمره آن را ببینند.

موحد با بیان اینکه دولت، دولت امید است، عنوان کرد: باید تعهدات عملیات اجرایی پالایشگاه از فردا آغاز شود.

وی با بیان اینکه مردم در انتخابات نشان دادند تمام قد پای نظام هستند، گفت: انتظار می رود موانع توسعه برطرف و پیگیری برای تحقق سایر پروژه ها را نیز داشته باشیم.

کد خبر 6092384

دیگر خبرها

  • مردم باید ثمره کلنگ زنی ها را ببینند/ لزوم تحقق پروژه ها
  • سیاسی‌بازی در شوراها مانع خدمت‌رسانی می‌شود
  • توسعه استان اصفهان با توسعه اقتصاد دانش‌بنیان و گردشگری
  • ضرورت اقناع سازی مخاطبین در خصوص فرزندآوری توسط رسانه‌ها
  • جشن‌های دهه کرامت در همه مساجد و محله‌های لرستان برگزار می‌شود
  • مهم‌ترین مانع اجرای عدالت، دنیاطلبی و دنیاگرایی است
  • اجرای آیین دو هزار ساله بیل‌گردانی
  • بافت تاریخی بندر بوشهر با مشارکت مردم بازآفرینی می‌شود
  • فعالیت معدن یا احیای منابع آبی! / منابع محلی خبر از حفاری در نزدیکی سرچشمه کامو می‌دهند
  • باید از غول‌های رسانه جلوتر باشیم