Web Analytics Made Easy - Statcounter

پویش موکب مهربانی به رسم بی خبر نبودن از زنان ، کودکان و مردان نیازمند شهر مشهد در مجاورت امام مهربانی ها آغاز و تا پایان دهه صفر ادامه دارد.

به گزارش قدس آنلاین، این روزها بسیاری از نیک اندیشان از کنار سختی های معیشتی همنوعان خویش بی تفاوت نمی گذرند . مدت هاست این همدلی و مهربانی با پویش "موکب مهربانی" به رسم بی خبر نبودن از زنان و کودکان و مردان نیازمند شهرمان برپا شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
پویشی که هدف آن اینست که در مجاورت امام مهربانی ها کسی سر گرسنه بر بالین نگذارد و این روز ها این نگاه زیبا آغاز و تا پایان دهه صفر ادامه می یابد.
در همین راستا مدیر عامل موسسه خیریه گلستان علی( ع )در گفت و گو با خبرنگار ما می گوید : درراستای پویش موکب مهربانی روز گذشته نیز۲۵۰ پرس غذا در یکی از مدارس کم برخوردار شهرمان در ناحیه یک ، منطقه بابانظر به خانواده های آن مدرسه توزیع شد.
پویشی موکب مهربانی
سید حمید رضازاده درباره این پویش با بیان آن که موسسه خیریه گلستان علی (ع) پویشی را از چند روز مانده به اربعین بنام "موکب مهربانی" را ه انداخته است ،می افزاید: در این پویش ازکسانی که نذر اربعین دارند و یا برای دهه پایانی صفر نذوراتی را درنظر گرفته اند،تقاضا شد این نذورات را به" موکب مهربانی" هدایت کنند تا ما بتوانیم از نیازمندان شهرامام مهربانی ها دستگیری کنیم.
وی تاکید می کند : متاسفانه این روزها که شیوع بیماری کرونا اجازه پیاده روی اربعین و دهه پایانی صفر را از ما گرفته است امیدواریم بتوانیم این اقدام زیبا را در قالب موکب مهربانی انجام بدهیم .
خانواده ای بزرگ
سید حمید رضازاده تصریح می کند : موسسه خیریه گلستان علی (ع ) حدود ۲۵۰ کودک بی سرپرست و بدسرپرست را در ۱۰ خوابگاه به تفکیک جنسیت و سن مورد سرپرستی قرارداده است و این در حالیست که علاوه برآن ۴۰۰ خانواده را که هر خانواده حدود میانگین ۵ نفر عضو خانواده هستند و حدود ۲ هزار نفر می باشند را نیز تحت پوشش قرارداده است.
وی در ادامه یادآور می شود : علاوه بر آن‌ در مناطق کم برخوردار نیزمناطقی را به صورت پایلوت قرارداده ایم که افراد معتمد محل در شناسایی خانواده های نیازمند و بی بضاعت به ما کمک می کنند تا در اوقاتی که غذا به ما اعلام برای توزیع می شود، بتوانیم کمک رسانی و توزیع غذا را به دست نیازمندان برسانیم .

جبران فقر غذایی
مدیر عامل موسسه خیریه گلستان علی (ع) توضیح می دهد:بدون تردید با توجه به وضعیت اقتصادی که وجوددارد ، این مشکل دشواری هایی را برای مردم ایجاد کرده است و بطور طبیعی خانواده های نیازمند این سختی هابرایشان به مراتب بیشتر از سایر مردم است و این در حالیست که متاسفانه
برخی ازاین خانواده هاروزها و هفته های متوالی امکان و تمکن خوردن غذای گرم را نداشته اند وخوشبختانه از طریق این پویش بخشی از فقر غذایی شان را می توانیم جبران می کنیم.

همراهی همدلانه
وی با اظهار خرسندی از این که بسیاری از خیرینی که از گذشته با موسسه خیریه گلستان علی (ع) همکاری می کردند از ابتدای کرونا تا کنون به این پویش ورود پیدا کرده اند ،اظهار می دارد : خوشبختانه این خیرین  همکاری های شان رادر این قالب ادامه دادند و با کمک شرکت فراپخت ،برادران غروری و ریس اتحادیه داران مشهد و آقای عباسی هتل ره پویان  و همچنین  به همت آقای دکتر رجب پور و  به نیت امام زمان به مدت ده شب غذا در مناطق محروم توسط گلستان علی (ع) توزیع شده است.
انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: مشهد دهه آخر صفر خیران و نیکوکاران موسسه خیریه گلستان علی موکب مهربانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۴۳۵۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت رکورد پرمخاطب‌ترین روز سال برای «ملت» و «باغ کتاب»

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی موسسه تصویر شهر، با اضافه شدن فیلم «مست عشق» به چرخه اکران، سینماهای این موسسه در ۲ روز پایانی هفته گذشته ۱۸ هزار مخاطب را جلب کردند که در روز جمعه ۷ اردیبهشت ماه سینماهای ملت و باغ کتاب رکورد پرمخاطب ترین روز سال را برای خود ثبت کردند.

«پردیس سینما گالری ملت» با ۴۳ درصد ضریب اشغال صندلی که قریب به ۷ هزار مخاطب را به خود اختصاص داده است که بیشترین آمار استقبال آن مربوط به فیلم‌های «مست عشق»، «تمساح خونی»، «بی بدن» بوده است.

«پردیس سینمایی باغ کتاب» که از بهمن ماه سال گذشته پس از چهار سال وقفه، دوباره فعالیت خود را آغاز کرده است، در ۲ روز پایانی هفته گذشته با نزدیک به ۵ هزار مخاطب، بیشترین سهم از فروش فیلم «مست عشق» را داشته است.

«پردیس سینمایی راگا» نیز از پرمخاطب‌ترین سینماهای جنوب شهر تهران، با یک سالن مدرن و ۲ سالن ممتاز، در این ۲ روز با بیش از ۵۰ درصد ضریب اشغال صندلی، بیش از ۳ هزار نفر را به سینما کشانده است.

در پردیس‌های سینمایی «تماشا» و «رازی» نیز «مست عشق»، «تمساح خونی»، «سال گربه» و «بی بدن» پرمخاطب‌ترین‌های این ۲ سینما بوده اند و هر کدام از سینماها به ترتیب تعداد ۱۸۰۰ و ۱۰۰۰ مخاطب را در ۲ روز پایانی هفته گذشته ثبت کرده اند.

موسسه تصویر شهر از موسسه های زیرمجموعه سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران است که مدیریت پنج پردیس سینمایی را برعهده دارد که پردیس سینما گالری ملت با ۱۲ سالن نمایش، پردیس سینمایی باغ کتاب با ۱۱ سالن نمایش، سینماهای راگا و تماشا در منطقه شهرری و یافت آباد هر کدام با سه سالن نمایش و پردیس سینمایی رازی در میدان رازی با ۲ سالن نمایش میزبان شهروندان و علاقه‌مندان به سینما است.

کد خبر 6090010

دیگر خبرها

  • ۴۰۰۰ موکب به زائران اربعین حسینی خدمات رسانی می کنند
  • توزیع مهربانی در نانوایی | ببینید
  • نخستین نشست ستاد اربعین حسینی استان مرکزی
  • مواکب اربعینی استان سمنان تجمیع می‌شوند
  • ثبت رکورد پرمخاطب‌ترین روز سال برای «ملت» و «باغ کتاب»
  • فعالیت ۲۹ موکب همدان در ایام اربعین در نجف و کربلا
  • برگزاری پنج دوره تخصصی توانمندسازی مشاغل گردشگری در گلستان
  • معضل بیکاری به سراغ اقتصاد آلمان آمد
  • دومین زائرسرای ویژه محرومان کمیته امداد در مشهد بهره برداری شد
  • اختصاص ۱۰۰ قطعه زمین در بینالود به خانواده‌های دارای ۴ فرزند