Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@03:45:53 GMT

کشف ۱۱۱ راس دام قاچاق در مرزهای استان ایلام

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۸۶۶۳۹

کشف ۱۱۱ راس دام قاچاق در مرزهای استان ایلام

به گزارش خبرنگار مهر، سردار کیاست سپهری ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مرزبانان دهلرانی در راستای مبارزه با قاچاق و تشدید برخورد با قاچاقچیان در نقطه صفر مرزی موفق به مهار ۱۱۱ راس احشام قاچاق، یک راس الاغ، یک دستگاه موتور سیکلت فاقد مدارک و دستگیری دو نفر قاچاقچی شدند.

وی گفت مرزبانان دهلرانی در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق احشام، تشدید اقدامات کنترلی و اجرای کمین هدفمند در حوزه پاسگاه مرزی قافله جا و در نقطه صفر مرزی موفق شدند قاچاقچیان را از هدف شوم خود بازدارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در اجرای این عملیات موفق مرزبانان توانستند، دو نفر قاچاقچی با هویت معلوم، ۱۱۱ راس احشام قاچاق و یک دستگاه موتورسیکلت ۱۲۵ فاقد پلاک و مدارک را قبل خروج از خط مرز به طرف خاک عراق را با رعایت ملاحظات حفاظتی مهار و متهمین به همراه احشام و اقلام مشکوفه تحویل مقامات قضائی دهند.

سپهری بیان کرد: همچنین روز گذشته نیز مرزبانان تلاشگر هنگ مرزی دهلران در حوزه گروهان مرزی عین خوش با انجام اقدامات تخصصی مسیر تردد قاچاقچیان را شناسایی طی عملیاتی منسجم موفق شدند از خروج ۷۵ راس احشام قاچاق به آن سوی کشور جلوگیری و قاچاقچیان را در رسیدن به هدف شوم خود ناکام بگذارند.

کد خبر 5051464

منبع: مهر

کلیدواژه: مرزبانی ایلام قاچاق دام ایلام ویروس کرونا اربعین 99 شیراز بوشهر آمار کرونا شیوع کرونا شهرکرد گرگان اربعین حسینی شهدای مدافع حرم مجلس شورای اسلامی شهادت امام رضا ع کرمانشاه مراسم عزاداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۸۶۶۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت مرزبانان ایرانی از افغانستان

مرزبانی ایران در بیانیه ای اعلام کرد ۶ مرزبان استان خراسان جنوبی به کشور بازگشتند.

به گفته مرزبانی ایران بعدازظهر ۶ اردیبهشت تعداد ۶ نفر از کارکنان گروهان احتیاط مرزی استان خراسان جنوبی که برای رصد و پایش نوار مرز در نقطه صفر مرزی حضور یافتند، با نیروهای طالبان مواجه می‌شوند.

این افراد به‌دلیل جلوگیری از بروز هرگونه تنش مرزی و انجام درخواست نیروهای طالبان مبنی بر رفع سوتفاهم پیش آمده، به مذاکره می‌پردازند.

پس از چند ساعت با ورود مرزبان درجه ۲ و انجام ملاقات مرزی با همتای کشور مقابل موضوع خاتمه یافت و کارکنان مرزبانی با کمال احترام و در صحت و سلامت کامل به خاک مقدس کشور عزیزمان بازگردانده شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • کشف بیش‌از ۱۱۳ میلیارد ریال کالای قاچاق در آب‌های استان بوشهر
  • ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرزهای خراسان رضوی کشف شد
  • کشف بیش از ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرز دوغارون
  • کشف بیش از ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرزهای خراسان رضوی
  • بیش از ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرزهای خراسان رضوی کشف شد
  • بازگشت مرزبانان ایرانی از افغانستان
  • ماجرای بازداشت مرزبانان ایرانی توسط طالبان چه بود؟
  • کشف ۷۲ هزار نخ سیگار قاچاق توسط مرزبانان هنگ مرزی تایباد 
  • ۳ شناور حامل کالای قاچاق در آب‌های استان بوشهر توقیف شد
  • رهایی پرندگان کمیاب زینتی از دست قاچاقچیان در مرزهای سیستان و بلوچستان