Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@22:20:17 GMT

زیرساخت‌های حمل و نقل شهری شهرکرد توسعه می‌یابد

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۸۹۶۹۲

زیرساخت‌های حمل و نقل شهری شهرکرد توسعه می‌یابد

ایسنا/چهارمحال و بختیاری شهردار شهرکرد گفت: اعتبارات سازمان اتوبوسرانی و تاکسیرانی از ۳۰ میلیارد تومان به ۵۰ میلیارد تومان افزایش یافته است و در حال توسعه زیرساخت‌های مربوط به حمل و نقل شهری هستیم.

بهادر عبدالغنی در گفت‌وگو با ایسنا با بیان اینکه یکی از معضلات چهارمحال و بختیاری بحث اشتغال است، اظهار کرد: پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های خوبی برای ایجاد اشتغال توسط شهرداری شهرکرد وجود دارد، حدود هفت پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۵۰ میلیارد تومان پروژه برای شهر شهرکرد جهت اجرا تا سال آینده تعریف شده است، این پروژه‌های بزرگ می‌تواند برای ۲۰۰۰ نفر اشتغال ایجاد کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار شهرکرد اضافه کرد: احداث شهرک بازیافت شهرکرد نیز در اولویت شهرداری شهرکرد قرار دارد، یکی از نارضایتی‌های مردم شهرکرد از بحث ارائه خدمات در حوزه خدمات شهری است، پیمانکاری به مدت ۱۱ سال در این حوزه مشغول ارائه خدمات بود که مردم رضایت کافی از عملکرد این پیمانکار نداشتند.

وی خاطرنشان کرد: در بحث خدمات شهری این پیمانکار حقوق پاکبانان را به موقع پرداخت نمی‌کرد، همچنین آمار دقیقی از تناژ زباله‌های شهر و نیروهای پاکبان در هر محله نداشتیم و جمع‌آوری زباله نیز به نحو مطلوبی انجام نمی‌شد.

عبدالغنی با اشاره به اینکه شهرداری تا تعیین تکلیف پیمانکار خدمات شهری به صورت امانی وظیفه خدمات شهری را بر عهده گرفته است، گفت: این کار به صورت موقت انجام می‌شود، تاکنون دو فراخوان برای جذب پیمانکار خدمات شهری صورت گرفته است اما استقبالی از سوی شرکت‌ها صورت نگرفت.

شهردار شهرکرد در خصوص اعتبارات سازمان سیما و منظر و فضای سبز شهری، توضیح داد: اعتبارات این سازمان به چهار میلیاردتومان افزایش پیدا کرد، همچنین دو بوستان در محله ۳۲ مهدیه و خیابان پژمان شهرکرد در حال احداث است.

وی با اشاره به اینکه احداث جاده سلامت در ضلع شمالی پارک تهلیجان و تپه نورالشهدا در حال انجام است، خاطرنشان کرد: طبق تفاهم‌نامه انجام شده برای آبیاری فضای سبز شهرکرد ۵۰ لیتر بر ثانیه از پساب فاضلاب اختصاص یافته است.

عبدالغنی اضافه کرد: اعتبارات سازمان اتوبوسرانی و تاکسیرانی از ۳۰ میلیارد تومان به ۵۰ میلیارد تومان افزایش یافته است و در حال توسعه زیرساخت‌های مربوط به حمل و نقل شهری هستیم.

شهردار شهرکرد در پایان بیان کرد: در بحث خدمات شهری پیگیری‌ها برای خرید نردبان ۴۲ متری برای مباحث آتش‌نشانی در ساختمان‌های بلندمرتبه در حال انجام است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی منطقه چهارمحال و بختیاری خدمات شهری پاکبان شهرداری شهردار شهرکرد میلیارد تومان خدمات شهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۸۹۶۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر بهداشت: مراکز دندانپزشکی دولتی افزایش می‌یابد

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، بهرام عین‌اللهی، از برنامه وزارت بهداشت برای گسترش مراکز دندانپزشکی دولتی خبر داد و گفت: در دولت سیزدهم تا کنون ۶۷ مرکز جدید دندانپزشکی در بخش دولتی ایجاد شده است.

وی با بیان اینکه تلاش ما فعالیت مراکز دندانپزشکی دولتی به صورت دو یا سه نوبته در طول شبانه روز است، افزود: یکی از راه‌های تقویت خدمات دندانپزشکی، افزایش تعداد مراکز و ساعات کاری آنها در بخش دولتی است و حتی به دنبال برون سپاری خدمات دندانپزشکی هستیم تا دندانپزشکان بتوانند با استفاده از امکانات بخش دولتی، خدمات مورد نیاز را با تعرفه دولتی به مردم ارائه کنند.

بیشتر بخوانید: عین‌اللهی: درمان کودکان زیر ۷ سال رایگان شد

عین اللهی، حضور در بین مردم و دیدار چهره به چهره با آنها را از برنامه‌های وزارت بهداشت در دولت عنوان کرد و گفت: در سفرهای استانی رئیس جمهور، میز ارتباطات مردمی وزارت بهداشت برای رسیدگی به مشکلات مردم برپا شده و باعث آشنایی با مشکلات مردم و اتخاذ تصمیماتی برای مقابله با کاستی‌ها می‌شود.

وزیر بهداشت، عمده مشکل مردم در این منطقه از تهران را مربوط به بیمه اتباع بیگانه فاقد شناسه و دسترسی به برخی داروهای خاص دانست و افزود: در این منطقه داروخانه‌های زیادی فعال هستند؛ اما نیاز است که خدمات دارویی تقویت و داروخانه‌های مرجع همانند ۱۳ آبان از سوی دانشگاه علوم پزشکی ایران، راه اندازی شود. البته برخی از مشکلات مردم این منطقه مربوط به سایر دستگاه‌های اجرایی است که به آنها منعکس می‌شود.

عین اللهی همچنین در خصوص دسترسی به برخی داروهای بیماران خاص، گفت: داروها دو دسته‌اند؛ برخی از آنها جنبه درمانی و برخی دیگر جنبه نگهداری دارند. متأسفانه برخی بیماری‌های ژنتیکی، دارو و درمان مؤثری ندارند و داروهای آنها بیشتر جنبه نگهداری دارند. خوشبختانه شرکت‌های دانش بنیان داروهای مشابه خارجی را با کیفیت بالا تولید می‌کنند؛ اما برخی بیماران به استفاده از داروهای خارجی اصرار دارند که این موضوع، تخصصی و نیازمند نظرات پزشکان متخصص است اما آنچه مسلم است، نه تنها در کشور بلکه در بسیاری از کشورهای منطقه، تقاضا برای داروهای تولید شده در شرکت‌های دانش بنیان ایرانی وجود دارد.

منبع: مهر

انتهای پیام/

کد خبر: 1228471 برچسب‌ها وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی

دیگر خبرها

  • تدابیر لازم نسبت به بارندگی‌های پایان هفته در شیراز
  • آغاز عملیات توسعه بخش دیالیز بیمارستان امام خمینی (ره) خاش
  • توجه مدیریت شهری به توسعه زیرساختی شهر چالوس
  • جلوگیری از تخلفات ساختمانی نیازمند هم افزایی دستگاه‌های مسئول است
  • تدبیر مدیران شهری در تحول زیرساخت‌های بوستان کوهستانی دراک
  • ساخت ۱۷ بوستان جدید در شهر قم
  • بهره برداری از واحد تخصصی فیزیوتراپی کف لگن در شهرکرد
  • زیرساخت‌های گردشگری شهر دژکرد اقلید تقویت و توسعه می‌یابد
  • وزیر بهداشت: مراکز دندانپزشکی دولتی افزایش می‌یابد
  • حل گره‌های ترافیکی شهرکرد دغدغه شورای شهر ششم است