Web Analytics Made Easy - Statcounter

در این سال ها سریال های جنجالی و پرطرفداری پخش شده که از میان آنها میتوان به شهرزاد، ساخت ایران، مانکن، دل، ممنوعه، خواب زده، رقص روی شیشه، سال های دور از خانه، شام ایرانی، هیولا (به کارگردانی مهران میدری که فصل دوم آن در دست ساخت است)، کرگدن، گلشیفته، نهنگ آبی، موچین، همگناه، عاشقانه (که فصل دوم آن به کارگردانی منوچهر هادی و با بازی محمدرضا گلزار در دست ساخت است) و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. اشاره کرد که همگی آنها در آرشیو وبسایت دوستی ها به صورت قانونی جهت دانلود موجود است. از میان سریال هایی که در این سال ها از شبکه نمایش خانگی پخش شده است و توجه همگان را به خود جلب کرده، سریال جذاب و پرطرفدار آقازاده است. سریالی جنجالی و سیاسی که با مقبولیت اکثر جامعه مواجه شده و حقایقی پنهان از روابط سیاسی را به نمایش گذاشته است. از نظر سیاسی سریال آقازاده اتفاقات واقعی در دولت را همانند سریال تلویزیونی پرطرفدار گاندو معرفی میکند. هرچه از قسمت های هیجان انگیز این سریال میگذرد، شباهت هایی بزرگ و ریزبینانه بین اخبار واقعی و قصه ی آن دیده میشود. مانند طعنه به زمین های لواسان، استفاده از قدرت رانت، پارتی بازی و... که خبرساز شد. البته در بطن قصه حواشی زیادی مشاهده شد که از میان این حاشیه های چالش برانگیز میتوان به صیغه موقت اشاره کرد!

حواشی و جنجال های آقازاده

پس از انتشار قسمت ششم سریال آقازاده، صفحه رسمی این سریال در فضای مجازی از سانسور بخشی از صحنه‌های قسمت ششم آن خبر داد. صفحه رسمی آقازاده با انتشار عکس‌هایی از صحنه‌های سانسور شده نسبت به این عمل اعتراض نشان داد. با بررسی بیشتر این صحنه‌ها متوجه ممیزی یا مشکل خاص دیگری نمی‌توان شد و بسیاری از کاربران فضای مجازی با این پرسش مواجه شدند که مگر موضوع سریال آقازاده چیست و به چه علت این اتفاق افتاده است. حامد عنقا، تهیه‌کننده سریال آقازاده درباره سانسور این سریال در مصاحبه‌ای گفت: تردید نکنید هر اتفاقی بی افتد مثل ماجرای قسمت 6 رسانه‌ای خواهد شد، چون ما داریم درباره فساد ستیزی صحبت می‌کنیم و خودمان را مقید کرده‌ایم هر چیزی در بطن سریال اتفاق می‌افتد با مردم به اشتراک بگذاریم و شفاف باشیم.

سریال آقازاده

برای دنبال کردن این سریال تماشایی و مهیج که هر قسمت از آن جنجال و حواشی بسیاری در پی داشته است میتوانید به بخش دانلود سریال آقازاده در رسانه اینترنتی دوستی ها مراجعه کنید. تا کنون بهرنگ توفیقی و حامد عنقا در سریال های متعددی در کنار هم کار کرده اند که سریال پدر از جمله آنهاست که از شبکه دو سیما با بازی ریحانه پارسا و سینا مهراد پخش مسد و توانست مخاطبان گسترده ای را جذب کند.

سریال قورباغه هومن سیدی

اما میرسیم به سریال جدید شبکه نمایش خانگی به نام قورباغه (Frog Series) که قرار است از آبان ماه سال 1399 در وبسایت دوستی ها منتشر شود. سریال قورباغه به نویسندگی، تدوین و کارگردانی هومن سیدی و تهیه‌کنندگی علی اسدزاده (که قبلا سریال شهرزاد، شاهگوش و بسیاری از فیلم ها را سرمایه گذاری کرده است)، محصول سال ۱۳۹۸ و ۱۳۹۹ در شبکه نمایش خانگی می‌باشد که نخستین سریال ساخته شده توسط هومن سیدی در شبکه نمایش خانگی است. این سریال در ایران و کشور تایلند تصویربرداری شده است. گفته شده برای پخش این سریال در نتفلیکس مذاکراتی صورت گرفته است. این اولین باری نیست که یک سریال ایرانی مذاکراتی را با سرویس معروف پخش آنلاین Netflix داشته است بلکه چندی پیش نیز خبری در مورد سریال آپاندیس منتشر شد که نشان می‌داد عوامل این مجموعه نیز مذاکراتی را با نتفلیکس داشته‌اند اما این مذاکرات به نتیجه نرسید. این چهارمین همکاری هومن سیدی با نوید محمدزاده پس از فیلم های سیزده، خشم و هیاهو و مغزهای کوچک زنگ زده است.

موزیک متن سریال قورباغه

موسیقی متن این سریال طبق اخباری که از آن بدست آمده بسیار شبیه به موسیقی متن سریال خارجی و پرطرفدار دارک است که از این منظر میتواند یک نکته مثبت و پیشرفت در یک سریال ایرانی باشد.

آنطور که توسط عوامل سریال مطرح شده، قصه ی این سریال به مشکلات جامعه و تأثیرات آن بر روی افراد می‌پردازد. لازم به ذکر است که سازندگان این سریال یک خلاصه داستان برای این سریال منتشر کرده اند که با مقایسه آن با تریلر منتشر شده روشن می شود که ظاهرا همان متن دیالوگی است که صابر ابر در هنگام مرگ بیان کرد. در خلاصه داستان این سریال آمده است: من همیشه یه صندلی واسم کم بوده، کتم واسم تنگ بوده، کفشام برام کوچیک بوده، ساعتم خواب می‌مونده و من ازش جلوتر حرکت می‌کردم، دنیا برای من جای کوچیکیه، احساس می‌کنم همه جا بستس و نمی‌تونم نفس بکشم، انگار همه این لحظه‌ها رو قبلاً دیدم، درختا، صدای آبشار، قورباغه‌ها، اونا رو زمانی می‌بینم که در حال مردنم…

در این سریال بازیگرانی همچون: نوید محمدزاده، صابر ابر، فرشته حسینی، سحر دولتشاهی، آناهیتا افشار، مهران غفوریان، محمدامین شعرباف، احسان منصوری، نیما مظاهری، سعید حاج علی، سیامک اتفاقیان، نوید پورفرخ و هومن سیدی به ایفای نقش پرداخته اند.

قسمت اول سریال قورباغه و جدیدترین فیلم هایی که اکران آنلاین آنها انجام شده همانند زن ها فرشته اند 2 و دیگر آثار سینمایی و محصولات فرهنگی را میتوانید از سایت دوستی ها که از قدیمی ترین و کامل ترین سایت های فیلم و سریال ایران با مجوز از سازمان صوت و تصویر فراگیر (ساترا) می باشد، دانلود کنید. جهت دانلود سریال قورباغه به صورت قانونی و با مصرف ترافیک نیم بها به آرشیو غنی و ارزشمند دوستی ها مراجعه کنید. آنطور که در تیزر و عکس های منتشر شده این سریال قورباغه می‌بینیم، ظاهرا باید منتظر سریالی در ژانر هیجان‌انگیز، اکشن، ترسناک و جنایی باشیم که حتی رگه هایی از فانتزی نیز دارد. داستان قورباغه در مناطق پایین شهر اتفاق افتاده پس می‌توان حدس زد که قورباغه احتمالا موضوعاتی مرتبط با مواد مخدر و فروش آن و تاثیر آن در انسان ها و جامعه دارد.

دانلود قانونی فیلم و سریال ایرانی

با سایت دوستی ها همراه باشید تا در جریان جدیدترین آثار و محصولات فرهنگی شبکه نمایش خانگی و سینمایی قرار بگیرید. علاوه بر آن میتوانید جدیدترین سریال های تلویزیونی را با کیفیت عالی هرشب دانلود کنید. فصل هفتم خندوانه با اجرا و کارگردانی رامبد جوان، فصل دوم مسابقه عصر جدید به تهیه کنندگی و اجرای احسان علیخانی و فصل پنجم دورهمی به کارگردانی و اجرای مهران مدیری و سریال های فوق لیسانسه ها، پایتخت و کلکسیونی از سریال های جذاب را در این سایت میتوانید دانلود کنید.

2121

کد خبر 1445137

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: شبکه نمایش خانگی سریال قورباغه سریال آقازاده سایت دوستی ها هومن سیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۹۰۴۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شیدا یوسفی بازیگر «زودیاک»: دوستداران قصه‌های واقعی رئالیتی‌شو ها را می‌بینند

شیدا یوسفی که تجربه بازی در سینما، تلویزیون، تئاتر و شبکه خانگی را در کارنامه‌اش دارد، پیش از شروع فعالیت حرفه‌ای خود در سینما و تئاتر در حوزه منشی صحنه مشغول بوده و نخستین تجربه حرفه‌ای خود و بستر معرفی‌اش به جامعه را سریال «ممنوعه» می‌داند.

این هنرمند پس از حضور در تلویزیون، وارد پلتفرم‌های شبکه خانگی شده و تا امروز در رئالیتی‌شوها و سریال‌های مختلفی نقش‌آفرینی کرده و بازیگری را به صورت حرفه‌ای دنبال می‌کند. حضور او در فصل دوم گیم‌شوی «زودیاک» بهانه‌ای شد تا با او به گفت‌وگو بپردازیم.

چه شد در گیم‌شوها حضور پیدا کردید؟ 

این روزها بازی مورد علاقه‌ام مافیاست. نخستین باری که بازی در «شب‌های مافیا» را تجربه کردم، شرکت‌کنندگان برنامه فقط خانم‌ها بودند که با یک ماه تمرین، بازی را یاد گرفتم. از آن زمان هم در همه مسابقات مافیا حاضر بودم. از سری اول «زودیاک» به بعد هم، هفته‌ای دو بار جدا از تمرینات با بچه‌ها جمع می‌شویم و بازی می‌کنیم و این بازی برایم بسیار جذاب شده در حدی که گاهی در دورهمی‌های خانوادگی حوصله‌ام سر می‌رود و دوست دارم با دوستانم مافیا بازی کنم.



با کدام فیلم یا سریال به مردم معرفی شدید؟

به نظر خودم سریال «ممنوعه» سبب معرفی من به مردم شد که نخستین کارم در شبکه خانگی بود. در این سریال جزو نقش‌های اصلی بودم که سبب شد بیشتر دیده شوم. البته طبق تجربیات من تا امروز، مخاطبان صداوسیما و نمایش خانگی دو دسته کاملاً مجزا از هم هستند. به عنوان مثال در شهرستان‌ها جوانان من را به واسطه حضورم در «شب‌های مافیا» یا «مافیا زودیاک» و حتی «ممنوعه» که تماماً تولید شبکه نمایش خانگی هستند می‌شناسند اما افراد مسن‌تر به واسطه نقشم در سریال‌های صداوسیما با من آشنا هستند.

شما در صداوسیما هم سابقه حضور در سریال‌های پرمخاطبی مثل «نون‌خ»، «بچه مهندس» و آثار دیگر را دارید، به عنوان یک بازیگر، حضور در صداوسیما برای شما دلنشین‌تر است یا در نمایش خانگی؟

هر کدام از این مدیوم‌ها مزایای خوش را دارد، اما مسائلی هست که شاید در هیچ کجای دنیا از لحاظ مناسبات دغدغه بازیگران نباشد مثلاً طراحی لباس یا گریم در صداوسیما بسیار سختگیرانه است اما در شبکه نمایش خانگی بازیگران فضای آزادتری دارند. بازی در محصولات پلتفرم‌های نمایش خانگی جذابیت خودش را دارد. مخاطب ایرانی این روزها درگیر برنامه‌ها و سریال‌های خانگی شده و مورد پسندش است حتی به نظرم در جامعه امروز مردم به حدی دغدغه فکری دارند که سریال‌های طولانی را پس می‌زنند و به دنبال مینی‌سریال‌ها می‌روند و آن‌ها را راحت‌تر می‌پذیرند.

تکرار ساخت رئالیتی‌شو در مورد بازی مافیا مخاطب را خسته نمی‌کند؟

شخصاً «زودیاک» را از تمام بازی‌های مافیا بیشتر دوست دارم و فکر می‌کنم کسی که بازی مافیا را دوست داشته باشد درگیر این سناریو و این برنامه می‌شود. یکی از جذابیت‌های این بازی این است که حتی اگر بازیکن حرفه‌ای هم باشید، ممکن است در روند بازی دچار اشتباه‌های جبران‌ناپذیری بشوید که این دقیقاً مثل زندگی ماست که سراسر تجربه است و قطعاً از اشتباهاتمان درس بیشتری می‌گیریم. ضمن اینکه مافیا بازی خسته‌کننده‌ای نیست زیرا حتی در جمع‌های خصوصی هم هیچ وقت دست‌ها تکراری نمی‌شود و همیشه بازی‌ها و اتفاق‌های جدید رخ می‌دهد.

از طرفی هم فکر می‌کنم بازی خانم‌ها و آقایان با یکدیگر روند برنامه را بهتر کرده چون معمولاً در بازی، خانم‌ها کمتر به هم اعتماد می‌کنند یا با هم تعارف و رودربایستی دارند اما زمانی‌ که در بازی خانم‌ها و آقایان کنار هم حضور دارند، بازی حرفه‌ای‌تر می‌شود. همچنین حضور شخصیت‌های معروف ورزشی یا اهالی موسیقی در برنامه، مخاطبان برنامه را بیشتر کرد. «زودیاک» بستری برای مخاطب ایجاد کرد تا رفتار و احساس افراد مورد نظر را ببیند و آن را حس کند.


در گذشته بسیاری از هنرمندان با این تفکر که حضور در رئالیتی‌شو می‌تواند آینده شغلی آن‌ها را تهدید کند در این برنامه‌ها شرکت نمی‌کردند، امروز این تصور چقدر تغییر کرده است؟

برای پاسخ به این پرسش از خودم مثال می‌زنم، من در حوزه بازیگری تحصیلات آکادمیک دارم و قطعاً شغل خودم را بازیگری می‌دانم اما دوست دارم در برنامه‌های اینچنینی نیز حضور داشته باشم. برنامه‌های رئالیتی‌شو جذابیت‌های خاص خود را دارند که علاوه بر سرگرمی و جذابیت، از لحاظ اقتصادی نیز برای شرکت‌کنندگان قابل توجیه است که با توجه به وضعیت خود مجاب به حضور در این برنامه‌ها بشوند. گذشته از این مسائل، همان طور که خانم «شبنم مقدمی» در رئالیتی‌شو «صداتو» به عنوان داور حضور دارد یا «محسن کیایی» به عنوان مجری به این برنامه می‌آید، به همین صورت تمام بازیگران کم‌کم به سمت این برنامه‌ها خواهند آمد زیرا رئالیتی‌شوها معمولاً مورد پسند مردم واقع می‌شوند و مگر غیر از این است که ما بازیگران یکی از اهداف اصلیمان سرگرم کردن مردم و ساخت اوقاتی خوش است؟ مثلاً مردم در برنامه «صداتو» به صدای یک شخص عادی که در نانوایی کار می‌کند اما صدای خوبی دارد و آواز می‌خواند گوش می‌کنند و لذت می‌برند، بنابراین کسی که دوست دارد قصه بشنود تماشای برنامه‌های رئالیتی‌شو را انتخاب می‌کند.

دیگر خبرها

  • شکایت آموزش و پرورش از یک سریال نمایش خانگی
  • شکایت آموزش و پرورش علیه یک سریال‌ نمایش خانگی و درخواست توقف پخش آن
  • شکایت آموزش و پرورش از یک سریال‌ نمایش خانگی
  • آموزش و پرورش علیه یک سریال نمایش خانگی شکایت کرد
  • آموزش و پرورش از یک سریال نمایش خانگی شکایت کرد
  • شکایت آموزش و پرورش علیه یک سریال نمایش خانگی
  • پدر مددکاری اجتماعی ایران: تعطیل کردن نمایش خانگی دردی از بحران‌های اجتماعی دوا نمی‌کند
  • شیدا یوسفی بازیگر «زودیاک»: دوستداران قصه‌های واقعی رئالیتی‌شو ها را می‌بینند
  • بازیگری متفاوت عمو پورنگ؛ منتظر این سریال در نمایش خانگی باشید
  • عمو پورنگ با «لالایی» بازیگر می‌شود / جزئیات پخش سریال عمو پورنگ در شبکه نمایش خانگی