Web Analytics Made Easy - Statcounter

جمالی پور گفت: از هر مدیری که در سیستم اداری استان کار می کند، انتظار است حمایت از سرمایه گذار برای او در اولویت نخست باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، «هدایت الله جمالی پور» در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی که امروز (چهارشنبه ۳۰ مهر) در سالن اجتماعات استانداری قزوین برگزار شد، بیان کرد: هیچ مدیری حق ندارد با سرمایه گذار مانند فرد عادی برخورد کند و ما این موضوع را ابلاغ کردیم و خود بنده هم این کار را انجام می دهم و اگر هم نتوانم سرمایه گذار را ملاقات کنم وقت برای ملاقات با این فرد می گذارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

استاندار قزوین ادامه داد: ما برای حل مشکلات مردم اینجا هستیم و دولت برای این امر ایجاد شده است؛ با توجه به اینکه مردم نمی توانند کار خود را انجام دهند، سازو کاری به نام دولت ایجاد کردند که این دولت کار مردم را انجام دهد.

 

وی عنوان کرد:  کسی حق ندارد در سیستم اداری و مدیریتی ما به سرمایه گذار وقت ندهد و او را معطل کند، ما حتی موردی را داشتیم که به مدیر تذکر دادیم و تکلیف شرعی ماست که پاسخگوی سرمایه گذاران باشیم.

 

جمالی پور اعلام کرد: این افرادی که به ترکیه، گرجستان و دبی رفته و آنجا سرمایه گذاری کردند، کسانی هستند که آمدند و ما تحویل نگرفتیم و حال میلیاردها دلار از پول مملکت در دیگر کشورها سرمایه گذاری می شود و این نتیجه رفتار ماست و بنده این موضوع را نمی پذیریم.

 

وی تصریح کرد: از هر مدیری که در سیستم اداری استان کار می کند، انتظار است حمایت از سرمایه گذار برای او در اولویت نخست باشد، امروز موضوع بحث بیکاری پدیده خطرناکی در کشور شده است و این سرمایه گذاران اشتغالزایی را برای ما دارند.

 

استاندار قزوین تأکید کرد: ما از مدیران خواهش می کنیم سرمایه گذاران را به عنوان ذخیره، سرمایه و حافظان کشور و کسانی بدانند که امنیت ملی ما را تضمین می کنند و این فرهنگ بستن در روی مردم فرهنگ خوبی نیست ما فکر کردیم مدیر شدیم پاسخ مردم ندهیم در حالی که این مدیریت نیست

 

وی در ادامه با اشاره به طرح احداث پالایشگاه نفتی در قزوین اظهار کرد: سیاست وزارت نفت ممنوعیت خام فروشی است و از همین رو هم این مینی پالایشگاه ها را در سطح کشور ایجاد می کنند.

 

جمالی پور خاطر نشان کرد: این پروژه اگر بتواند موافقت دستگاه های ذیربط یعنی محیط زیست، صنعت و وزارت نفت را کسب کند، کار خوبی است و ما تائید می کنیم ولی مشروط بر اینکه دستگاه های ذیربط آن را تائید کرده و مجوزها را اخذ کنند و در این صورت ما در استان هم حمایت کرده و کمک می کنیم.

 

وی یادآور شد: اگر مجوزها اخذ شده باشد مانعی برای انجام این پروژه وجود ندارد و با کلیات طرح موافق هستیم، به شرط اینکه محیط زیست موافقت کند و ما هیچ طرح صنعتی را بدون اجازه محیط زیست انجام نمی دهیم.

 

پایان پیام/293

منبع: شبستان

کلیدواژه: رفع مشکلات مردم استاندار قزوین سرمایه گذاری سرمایه گذاران سرمایه گذار جمالی پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۱۱۱۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمایه‌گذار معروف: هوش مصنوعی راهی برای کلاهبرداری است

براساس گزارش بیزنس اینسایدر، وارن بافت، سرمایه‌گذار معروف آمریکایی و مدیرعامل شرکت برکشر هاتاوی، زنگ هشدار هوش مصنوعی را به صدا درآورده و گفته است که این فناوری تحول‌آفرین باعث افزایش و پیشرفته‌تر شدن روش‌های کلاهبرداری خواهد شد.

به گزارش زومیت، بافت معتقد است تصاویر و ویدئوهایی که توسط هوش مصنوعی ساخته می‌شوند، به‌حدی قانع‌کننده هستند که دیگر واقعی یا ساختگی بودن آن‌ها را نمی‌توان به‌آسانی تشخیص داد.

بافت اعلام کرد که کلاهبرداران برای دریافت پول نقد از افراد، یک ویدئو با کمک فناوری دیپ‌فیک از او ساخته بودند. او همچنین مانند سال گذشته هوش مصنوعی را به بمب اتم تشبیه کرد.

سرمایه‌گذار معروف آمریکایی از خطرناک‌ بودن هوش مصنوعی صحبت می‌کند و این در حالی است که بافت قبل از انتشار ChatGPT از پتانسیل هوش مصنوعی تعریف می‌کرد.

مدیرعامل سرشناس برکشر هاتاوی پیش‌تر تأکید کرده بود که در زمینه‌ی فناوری هوش مصنوعی متخصص نیست؛ اما اهمیت آن را هم انکار نخواهد کرد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • ساخت ۴۵۰۰ مگاوات نیروگاه تجدیدپذیر تسریع شود
  • جزییات مطالبه‌گری سرمایه‌گذاران مال باختگان شرکت طراوت نوین
  • بهره‌برداری از ۱۱ واحد تولیدی با سرمایه خارجی در خراسان رضوی
  • بهره‌برداری از ۱۱ واحد تولیدی با سرمایه‌گذاری خارجی در شهرک‌های صنعتی استان خراسان‌رضوی
  • سرمایه‌گذار معروف: هوش مصنوعی راهی برای کلاهبرداری است
  • مدیران برای برنامه ریزی استان تهران نیاز‌ها و ضروریات را شناسایی کنند
  • مدیران برای برنامه‌‌ریزی استان تهران نیازها و ضروریات را شناسایی کنند
  • مدیران برای برنامه‌ ریزی در استان تهران نیازها را شناسایی کنند
  • همسایگی و قرابت فرهنگی عامل تقویت ارتباطات تجاری کیش و ترکیه
  • ظرفیت‌های استان بوشهر برای مشارکت مردم در جهش تولید پای کار بیاید