Web Analytics Made Easy - Statcounter

رایزنی فرهنگی ایران در پاریس در «هفته فرهنگ‌های خارجی»، نمایش چهل تابلو نفیس از مجموعه آثار چاپ دستی استاد بابک گرمچی با موضوع حکایت‌های شاهنامه فردوسی را به نمایش گذاشت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رایزنی فرهنگی ایران در پاریس در «هفته فرهنگ‌های خارجی»، نمایش چهل تابلو نفیس از مجموعه آثار چاپ دستی استاد بابک گرمچی با موضوع حکایت‌های شاهنامه فردوسی  را به نمایش گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این آثار در گالری رایزنی فرهنگی ایران بر به نمایش گذارده شده و علاقه‌مندان از آن بازدید به عمل آوردند.

با توجه به محدودیت‌های ناشی از بیماری کرونا، بازدید حضوری از این نمایشگاه با هماهنگی و با عدم حضور بیش از ۳ نفر بازدید کننده به طور همزمان بوده است. علاوه بر آن، رایزنی فرهنگی با طراحی سایت نمایشگاه شاهنامه فردوسی امکان بازدید مجازی از این آثار را برای علاقه‌مندان فراهم آورده است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: رایزنی فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۳۹۸۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عادل فردوسی‌پور پس از چند سال در صداوسیما

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 11 عادل فردوسی پور برای اولین بار پس از چند سال در صداوسیما برای مراسم یادبود مسعود اسکویی در مسجد بلال حضور یافت. این لحظات را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • عادل فردوسی‌پور پس از چند سال در صداوسیما
  • مشاوران شما بیت‌هایی بهتر از شاهنامه را می‌توانستند پیدا کنند
  • ۶۰۰ اثر از هنرمندان ایرانی در نمایشگاه هنر جهانی دبی به نمایش درآمد
  • جنجال شعرخوانی علم الهدی درباره منیژه از شاهنامه | لااقل بیت هایی بهتر پیدا می‌کردید
  • همایش شاهنامه و امر سیاسی برگزار می‌شود
  • جنجال شعرخوانی علم الهدی درباره منیژه از تریبون نماز جمعه /مشاوران شما بیت هایی بهتر از شاهنامه را می توانستند پیدا کنند
  • رایزنی عمار حکیم و معاون رسانه‌ای وزارت ارشاد ایران
  • شعر میرنوروز آمیخته با مضامین قرآنی است
  • منیژه، زنی که آفتاب تن برهنه اش را ندیده است / از محو شبانه نقاشی شاهنامه تا توسل به فردوسی برای حجاب!
  • علم‌الهدی: وقتی نیرو‌های نخبه نظام به دنبال اجرای شرع و قانون بیفتند، باید حمایت مردم نیز پشتیبان آنها باشد/ حجاب متعلق به فرهنگ ایران است؛ در شاهنامه، فردوسی از قول منیژه نقل می‌کند «منیژه منم، دخت افراسیاب، برهنه ندیده تنم آفتاب»