Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@02:10:29 GMT

وضعیت بیماری کرونا در شهرستان خرمدره حاد است

تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۷۰۸۸۷

وضعیت بیماری کرونا در شهرستان خرمدره حاد است

حجت محمدی در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه وضعیت بیماری کرونا در شهرستان خرمدره خوب نیست، گفت: این شهرستان وضعیت حادی در استان دارد.

وی با بیان اینکه از زمان شیوع بیماری کرونا تاکنون ۴۸ نفربراثر بیماری کرونا درشهرستان خرمدره جان خود را از دست دادند، اظهار کرد: تنها طی دو روز گذشته ۲۹ واحد صنفی و خدماتی درشهرستان خرمدره به علت عدم رعایت بهداشت فردی و اجتماعی پلمب شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار خرمدره، با بیان اینکه خرمدره مهاجر پذیر است، ابراز کرد: در حال حاضر رعایت بهداشت فردی و اجتماعی دراین شهرستان نسبت به گذشته بهتر شده است.

محمدی با بیان اینکه ۷۰ درصد تخت‌های شهرستان به بیماران کرونایی اختصاص یافته است، ابراز داشت: محدودیت‌های ویژه کرونایی درشهر ستان خرمدره ازپنجم آبان ماه در این شهرستان آغاز شده است.

وی با بیان اینکه نظارت و بازرسی از اصناف و اماکن عمومی در این شهرستان تشدید می‌شود، تصریح کرد: برگزاری مراسم عروسی، ترحیم و دورهمی ها باعث شده این شهرستان در سطح کشور جزو شهر ستانهای بحرانی باشد و جلوی این مراسم‌ها دراین شهرستان گرفته می‌شود.

فرماندار خرمدره، تاکید کرد: پروتکل‌های بهداشتی ویژه برای شهرستان خرمدره هدف گذاری شده و در صورت رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی برخورد قانونی با متخلفین صورت می‌گیرد.

کد خبر 5057019

منبع: مهر

کلیدواژه: حجت محمدی ویروس کرونا ویروس کرونا آمار کرونا شیراز شیوع کرونا بوشهر شهرکرد نیروی انتظامی کرمانشاه گرگان شهادت امام رضا ع هفته ناجا مواد مخدر سانحه تصادف ستاد ملی مقابله با کرونا شهرستان خرمدره بیماری کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۷۰۸۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایش مزارع خرمشهر پژوهشگران

یاسر شریفی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان خرمشهر گفت : نقش تغذیه اصولی در کاهش آفات و بیماری های نخلستان در طرح ترویجی پایین به بالا در سطح ۶۰ هکتار از نخلستانهای خرمشهر بررسی شد.

او از برگزاری برنامه های ترویجی در جهت کاهش آفات و بیماری ها در نخلستان خبر داد و گفت : بررسی نقش تغذیه اصولی در کاهش آفات و بیماری های نخلستان در طرح ترویجی پایین به بالا در سطح ۶۰ هکتار از نخلستانهای این شهرستان انجام شد.

این مسئول گفت : تغذیه اصولی و صحیح، نقش مهمی در مدیریت تلفیقی آفات دارد و در این برنامه های آموزشی ترویجی که طبق دستورالعمل طرح ترویجی پایین به بالا اجرا خواهد شد نقش این عامل  در کاهش میزان آسیب آفات و بیماری ها در در نخلستان های این شهرستان بررسی و برای کشاورز شرح داده میشود.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • یک میلیون و ۹۰۰ هزار نوبت سر دام در اراک ایمن سازی سازی شد
  • فیلم| وضعیت بیماری مالاریا در سیستان و بلوچستان
  • اقامت در مجموعه آب درمانی محلات ۵۷ درصد افزایش یافت
  • اجرای ۹ طرح آبرسانی در شهرستان خرمدره
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • آخرین وضعیت بیماری ترانه علیدوستی
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • چهارهزار نفر در اردستان مبتلا به دیابت هستند
  • پایش مزارع خرمشهر پژوهشگران
  • آخرین وضعیت سلامتی صدیقه وسمقی