Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه لرستان گفت: توسط قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه لرستان با بهره گرفتن امکانات دولتی، سپاه و خیران تاکنون در ۸ دهستان محروم اقدامات زیرساختی بسیار خوبی انجام شده که تا پایان سال به ۱۲ دهستان می‌رسد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد سردار عباس علیشاهی ظهر امروز در جلسه انعقاد تفاهم نامه همکاری بین قرارگاه پیشرفت سپاه سازندگی و برخی از دستگاه‌های اجرایی استان لرستان جهت ارائه خدمت در مناطق روستایی و محروم که در سالن جلسات سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان برگزار شد با اشاره به ورود قرارگاه سازندگی پیشرفت و آبادانی استان لرستان به محرومیت‌زدایی در مناطق محروم اظهار داشت: خوشبختانه طی دو ماهه گذشته بر اساس توافق با برخی دستگاه‌های دولتی جهت حضور در مناطق محروم  تاکنون اقدامات بسیار خوبی انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در استان لرستان با بهره گرفتن  امکانات دولتی، سپاه و خیران تاکنون در  هشت دهستان محروم  اقدامات زیرساختی بسیار خوبی با اعتباری بالغ بر60 میلیارد تومان  انجام شده که تا پایان سال به 12 دهستان می‌رسد.

جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه لرستان عنوان کرد:  قرارگاه سازندگی پیشرفت و آبادانی سپاه پاسداران با حضور در مناطق محروم  به عنوان مطالبه گران مردم کارهای خود را همانند سال‌های اول انقلاب با وسعت بیشتری در پیش گرفته و خوشبختانه در این رابطه خیران نیز با اعتمادی که به سپاه دارند ورود کرده‌اند.

محرومیت‌زدایی اردوهای جهادی در شهرستان خلخال / مدارس آسیب‌دیده تعمیر می‌شود + فیلماراده سپاه پاسداران برای محرومیت‌زدایی در گیلان/ مشکل محله‌های محروم بررسی می‌شودتمرکز بنیاد کرامت رضوی بر محرومیت‌زدایی/ کارآفرینی در مناطق محروم دنبال می‌شود

وی بیان کرد: در مناطق محروم امکانات سپاه پاسداران علاوه بر زیرساخت‌ها در تعلیم و تربیت اقدامات خوبی انجام شده و با همکاری شرکت مواد غذایی میهن قرارداد ساخت 7 مدرسه بسته شده است.

علیشاهی با بیان اینکه تاکنون 20 امام روستا در مناطق محروم توسط قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه حضرت ابوالفضل (ع) مستقر شده است گقت:در زمینه ساخت خانه بهداشت و درمانگاه، زیر ساخت‌هایی همچون جاده، پل و همچنین اشتغال روستاییان اقدامات بسیار خوبی انجام شده که همین  امر سبب بازگشت  روستاییانی که در حاشیه شهرها ساکن بودند شده است. 

وی تصریح کرد: در جلسه امروز جهت نمود امکانات شهری در روستاها تفاهم نامه‌هایی با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان،اداره کل ورزش و جوانان و همچنین کتابخانه‌های استان منعقد شد.

 انتهای پیام/645/ ت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه مناطق محروم خوبی انجام شده محرومیت زدایی بسیار خوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۸۷۴۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش می‌کنیم کرمان در سال ۱۴۰۳ به قرارگاه آبادانی تبدیل شود

شهردار کرمان گفت: با همکاران خود در شهرداری عهد کرده‌ایم که کرمان در سال ۱۴۰۳ تبدیل به قرارگاه آبادانی شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان، محسن تویسرکانی امروز _دوشنبه، هفدهم اردیبهشت_ در نشست عمومی شورای شهر، با اشاره به تلاش و تکاپوی شهرداری در نقاط مختلف شهر، از همکاری و همراهی شورا تشکر و اظهار کرد: با همکاران خود در شهرداری عهد کرده‌ایم که کرمان در سال ۱۴۰۳ تبدیل به قرارگاه آبادانی شود.

وی با اشاره به اجرای طرح جهاد آسفالت معابر شهر کرمان توسط بخش خصوصی و سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری، افزود: این طرح در معابر پرتردد از ساعات ابتدایی صبح آغاز می‌شود و انجام بخشی از کار در ساعات اوج ترافیک اجتناب‌ناپذیر است؛ لذا اطلاع‌رسانی به شهروندان از طریق رسانه صداوسیما و نصب بنر در محل انجام می‌شود.

شهردار کرمان از انجام لکه‌گیری معابر همزمان با اجرای طرح جهاد آسفالت در آینده‌ای نزدیک خبر داد و با اشاره به افزایش چندبرابری تولیدات کارخانه آسفالت سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری، گفت: با ترمیم و بازسازی سامانه سنگ‌شکن کارخانه آسفالت توان اجرای آسفالت معابر به دو و نیم میلیون رسیده است.

وی با بیان اینکه برای اجرای تقاطع شرف‌آباد مناقصه برگزاری و با دستگاه‌های خدمت‌رسان برای رفع معارض وارد مذاکره شده‌ایم، به تشریح جزئیات پروژه پل شهدای خلبان پرداخت و ادامه داد: مشکلات مربوط به راست‌گرد شهید سلیمانی به هوانیروز برطرف شده و راست‌گرد هوانیروز به شهید سلیمانی نیز تا اواسط خرداد به بهره‌برداری خواهد رسید.

کد خبر 751247

دیگر خبرها

  • تلاش می‌کنیم کرمان در سال ۱۴۰۳ به قرارگاه آبادانی تبدیل شود
  • یک هزار و ۹۱۹ عنوان برنامه عمرانی و غیر عمرانی در استان سمنان انجام شده است/ پروژه آب‌رسانی به ۲۶۰ روستا در دستور کار است
  • بسیج سازندگی، رکنی اساسی در تحقق آرمان‌های نظام در مناطق محروم
  • بهره برداری بیش از ۳۰۰ طرح محرومیت زدایی آبفای گیلان
  • ایجاد بیش از یکهزار و 600 فرصت شغلی توسط بسیج سازندگی آذربایجان‌غربی
  • آبرسانی به ۶۰۰ روستای آذربایجان غربی
  • اجرای بیش از ۴۰ طرح محرومیت‌زدایی و عمرانی در هفته جهاد سازندگی
  • ایجاد ۱۶۰۶ فرصت شغلی توسط بسیج سازندگی سپاه آذربایجان‌غربی
  • آبرسانی به ۷۸ هزار نفر از جمعیت روستایی لرستان
  • آرامش اجتماعی؛ طرحی برای کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی در مناطق محروم