Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام الیاسی با بیان اینکه توهین به مقدسات اسلام نشان دهنده عجز و ناتوانی دشمنان در برابر گسترش دین مبین اسلام است، گفت: کانون های فرهنگی و هنری مساجد ظرفیت بزرگی برای ارائه آموزش های همگانی به اقشار مختلف مردم هستند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام،  مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان ایلام، صبح امروز(۱۰ آبان) مراسم امضای تفاهم نامه همکاری بین ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان و جمعیت هلال احمر ایلام، با اشاره به اقدام شنیع مسئولان کشور فرانسه در هتک حرمت پیامبر اعظم(ص)، اظهار کرد: پیامبر اکرم(ص)، پیامبر مهر، رحمت و مهربانی ها است و امید است خداوند متعال ما را از برکات بی نهایت رحمانی نبی اعظم(ص) متنعم کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

حجت الاسلام «جواد الیاسی» گفت: علی رغم این همه رحمت و مهربانی هایی که رسول اکر (ص) در صدر اسلام نسبت به کفار و دشمنان اسلام داشته اند، اما می بینیم که اراده شیاطین امروز بر این است که با توهین به شخصیت ایشان، از گسترش دین مبین اسلام جلوگیری کنند، دشمنان بدانند که نور رحمت و آفتاب درخشان و سراسر نور پیامبر اکرم(ص) جهانگیر است و این حرکت دشمنان در توهین به پیامبر رحمت(ص) نشان دهنده عجز و ناتوانی آنان است.

 

وی بیان کرد: حمایت اخیر رئیس جمهوری کشور فرانسه که دم از حقوق بشر می زند و به بهانه آزادی بیان از آن حمایت کرده است، نشان  می دهد که پیام اسلام، روح و نور قرآن و سنت پیامبر(ص) امروز در عالم فراگیر  شده و دشمنان اسلام را با توهین به تکاپو انداخته است.

 

حجت الاسلام الیاسی با اشاره به امضای تفاهم نامه همکاری با ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد، گفت: این کار بزرگ و میمونی است، یکی از اهداف هلال احمر ارائه آموزش های همگانی به اقشار مختلف مردم در سطح جامعه است و با توجه به حوادثی که در کشور  روی می دهد لازم است که در محلات و مساجد، آموزش های همگانی مقابله با مخاطرات به مردم اارئه شود.

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان ایلام خاطرنشان کرد: به طور قطع مساجد و کانون های فرهنگی و هنری یکی از ظرفیت های عظیم  در راستای نهادینه کردن آموزش های همگانی در راستای مقابله با بلایای و حوادث طبیعی به شمار می روند.

 

وی خاطرنشان کرد: امید است که بتوانیم این تفاهم نامه را جامه عمل بپوشانیم و به تحقق اهداف هر دو نهاد در راستای ارائه آموزش های همگانی و انجام فعالیت های فرهنگی و اجتماعی منجر شود.

پایان پیام/92

منبع: شبستان

کلیدواژه: استان ایلام هلال احمر کانون های مساجد کانون های فرهنگی و هنری آموزش های همگانی هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۱۷۷۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برای تقرب به ساحت مقدس امام زمان(عج) چه کنیم؟

آیت‌الله ناصری(ره) معتقد است انسان برای رسیدن به قرب الهی و دیدن امام زمان(ع) باید یکسری موارد را رعایت کند تا حجاب‌ها برای او کنار زده شود.

به گزارش ایسنا، آیت‌الله ناصری دولت آبادی رحمة الله برای کسانی که خواهان تقرب به خدا و ساحت مقدس امام زمان علیه السلام هستند موارد زیر را که متخذ از روایات هستند، توصیه کرده است.

از منظر این عالم ربانی این موارد در حقیقت، قدم‌های اولیه خودسازی و سلوک معنوی محسوب می‌شوند.

۱-هرکسی اول توبه‌ای از اعمال گذشته بکند و تصمیم بگیرد که در آینده گناه نکند، مبارزه با حق ننماید و شیطان را پیروی نکند.

۲-ملتزم بشود که نمازهایش را اول وقت بخواند.

۳-تسبیح حضرت زهرا علیها السلام را بعد نمازها حتماً بخواند.

۴-هر صبح، دعای عهد را بخواند.

۵-اغلب اوقات با وضو باشد.

۶-همین طوری که در روایت آمده است، روزی صد بار استغفار کند.

۷-روزی پنجاه آیه قرآن بخواند.

۸-موقع خواب، با وضو باشد و مقداری قرآن بخواند.

از منظر آیت‌الله‌ ناصری(ره) انجام این اعمال، بسیار مفید است و سبب زوال یا کم‌رنگ شدن این حجاب‌ها می‌شود و در نتیجه، انسان از انوار قدسی حضرت بیشتر بهره می‌برد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برای تقرب به ساحت مقدس امام زمان(عج) چه کنیم؟
  • فرهنگستان ظرفیتی برای دغدغه انقلاب فرهنگی در مسیر تمدن نوین است
  • مساجد البرز به پرچم فلسطین مزین می‌شوند
  • عضویت ۱۰۶ هزار نوجوان در کانون‌های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی
  • تحول در رویدادها و برنامه‌های کانون‌های مساجد
  • اجرای طرح "مسجد، پایگاه قرآنی" در ۱۰۲ کانون فرهنگی هنری همدان
  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برگزاری برنامه‌های دهه کرامت
  • توزیع گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • عضویت 106 هزار نوجوان در کانون های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی