Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-28@22:53:03 GMT

سبک شمشیر اپه و فلوره در ورزش مازندران احیا می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۲۳۱۳۳

سبک شمشیر اپه و فلوره در ورزش مازندران احیا می‌شود

گروه استان‌ها - رئیس هیئت شمشیربازی مازندران با تاکید بر احیا سبک‌های جدید در این رشته ورزشی، گفت: سبک " شمشیر اپه و فلوره " در ورزش مازندران احیا می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، معین عابدینی صبح امروز در جمع خبرنگاران با عنوان اینکه احیای شمشیر اپه و فلوره از اقدامات دردست اجرای این هیئت است، اظهار داشت: اسلحه فلوره مادر اسلحه‌های شمشیر بازی است تا بتوانیم مازندران را در ردیف 5 ستان برتر کشور قرار دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: همچنین تلاش داریم شمشیر بازی  اپه که در کشور دارای رتبه بود  را به جایگاه اصلی برگردانیم.

عابدینی با اشاره به اینکه در اسلحه سابر هم که متمرکز در شهرستان ساری بوده در تلاش هستیم بتوانیم این پراکندگی را ایجاد کنیم، تصریح کرد: علاوه بر ساری در شهرستان‌های مختلف مانند قائم‌شهر، آمل و سوادکوه هیئت شمشیربازی  در این اسلحه  فعال بوده تا به نوعی میان اسلحه‌ها رقابت ایجاد کنیم تا موجب پیشرفت این ورزش در آینده شود.

رئیس هیئت شمشیر بازی مازندران گفت: فعال کردن کمیته‌ها از دیگر برنامه‌های هیئت بوده که دو کمیته اصلی ما استعدادیابی و آموزش از افراد مجرب و تحصیل کرده دانشگاهی استفاده تا سطح مربیان افزایش یابد و  این امر در دراز مدت می‌تواند به ما کمک کند.

وی با  بیان اینکه ورزش ما ورزشی المپیکی است، یادآور شد: یکی دیگر ازاقدامات ما بحث تهیه سالن اختصاصی  در مرکز استان و درخور این ورزش و به نام مجتبی عابدینی برند این ورزش است تا بتوانیم یک سالن در سطح استانداردهای این رشته تجهیز و رونمایی کنیم.

برگزاری مجمع فدراسیون شمشیربازی/ تائید گزارش خزانه‌دار فدراسیونعلی‌نژاد: دغدغه ایجاد عدالت را دارم/ شمشیربازی می‌تواند در المپیک صاحب مدال شودافزایش قابل توجه بودجه شمشیربازی توسط وزارت ورزش

عابدینی افزود: نگهداشت، حفظ حراست  قهرمانان ما از دیگر اولویت‌های این  هیئت است  و امیدواریم با استفاده از ظرفیت آقای عابدینی قهرمانان دیگری تا بازی‌های آسیایی و المپیک 2024تحویل جامعه شمشیر بازی ایران دهیم.

انتهای پیام/ 681/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شمشیر بازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۲۳۱۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش تصویب شد

سخنگوی دولت از تصویب اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور در هیئت وزیران خبر داد.

به گزارش ایسنا، علی بهادری جهرمی در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «به‌منظور تکریم، حمایت و پشتیبانی سازمان‌یافته، مؤثر و مستمر از ‎قهرمانان و ‎پیشکسوتان، اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور به تصویب هیئت دولت رسید. این اساسنامه که به تایید شورای نگهبان هم رسیده است، امروز برای اجرا ابلاغ شد.»

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • شمشیربازی انتخابی زون آسیا| پایان کار شمشیربازان ایران بدون کسب سهمیه
  • پرونده شمشیربازی ایران با حذف سازنچیان بسته شد
  • دختر شمشیرباز اسلحه اپه ایران از کسب سهمیه بازماند
  • حذف نمایندگان ایران در روز نخست شمشیربازی انتخابی المپیک در منطقه آسیا
  • ناکامی دو ملی‌پوش شمشیربازی در کسب سهمیه المپیک
  • اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش تصویب شد
  • شمشیرباز اسلحه فلوره دختران حذف شد
  • حذف زودهنگام دختر شمشیرباز ایران از انتخابی المپیک
  • حوزه ارزیابی و نظارت بر کیفیت آموزش عالی در قزوین احیا شد
  • حداقل سهم مازندران در هیئت دولت، حضور یک وزیر کشاورزی یا ورزش از نخبگان این استان است